خرید ارزان بهترین دستمال کاغذی به صورت عمده

دستمال کاغذی ارزان عمده، از جمله ملزومات لازم در بسیاری از محیط‌ های خانگی، رستوران ها، ادارات، داخل خودرو و… می باشد. این محصولات با کیفیت بالا و با استفاده از خمیر و الیاف نو تولید می شوند که قابلیت بازیافت ندارند. این مرکز فروش دستمال کاغذی را با کیفیت بالا و قیمت مناسب به صورت عمده در سراسر کشور به صورت اینترنتی و آنلاین به فروش می رساند.

خرید ارزان بهترین دستمال کاغذی به صورت عمده

جدید ترین مدل های دستمال کاغذی جیبی در بازار

جدید ترین مدل های دستمال کاغذی جیبی در بازار همان طور که می دانید، دستمال کاغذی ها با توجه به نوع و کاربرد، از جمله دستمال کاغذی یک نفره، توالت، مجلسی، و… می توانند در طرح های مختلف تولید شوند، در ادامه به جدیدترین مدل های دستمال کاغذی جیبی، در بازار می پردازیم:

  • دستمال کاغذی رولی جیبی
  • دستمال کاغذی معطر جیبی
  • دستمال کاغذی طرح دار فانتزی جیبی
  • دستمال کاغذی سه لایه جیبی
  • دستمال کاغذی ضد باکتریال جیبی

اولین مرحله در تولید دستمال کاغذی، تولید متریال و مواد اولیه کاغذ دستمالی می باشد که خمیر کاغذی و پودر لینگن و چسب مخصوص از جمله مواد اولیه دستمال کاغذی است؛ خمیر کاغذی که جز اساسی در فرایند تولید کاغذ دستمالی می باشد، باید از نوع مرغوب و غیر بازیافت باشد، این بدان معنی است که از چوب مخصوص، در تولید آن استفاده شده است.

دومین مرحله، میکس سه ماده اولیه می باشد، پودر لینگن، دوام و عدم پارگی زود هنگام دستمال کاغذی را بالا می برد و خمیر کاغذ و چسب مخصوص با همدیگر مخلوط می شوند. سومین مرحله تولید ورقه های مرطوب از چند لایه دستمال کاغذی می باشد که در این مرحله می توان طرح های برجسته روی آن ها نیز زده شود.

مرحله‌ی نهایی، خشک کردن دستمال کاغذی و برش در اندازه های مختلف و بسته بندی آن توسط دستگاه های تمام اتوماتیک می باشد، باید خاطر نشان کرد که استفاده از دستگاه های اتوماتیک و عدم دخالت دست، از جمله ویژگی های منحصر به فرد آن است که باعث می شود بهداشتی و استریل بودن محصول را نشان دهد؛ دستمال کاغذی از جمله کالاهایی است که جز ملزومات بهداشتی افراد محسوب می‌شود.

فروش عمده دستمال کاغذی با قیمت ارزان

فروش عمده دستمال کاغذی با قیمت ارزان این مرکز یکی از مراکز معتبر و مرجع پخش دستمال کاغذی بصورت عمده و با قیمت ارزان می باشد، که علاوه بر ارسال محصولات خود در تمامی نقاط مختلف ایران، یکی از صادر کنندگان محصولات بهداشتی دستمال کاغذی؛ به کشورهای همسایه نیز می باشد، این مجموعه، انواع مختلف دستمال کاغذی را در بسته بندی های متفاوت، با قیمت مناسب و کیفیت بالا بصورت عمده در سراسر کشور بفروش می رساند شما با خرید عمده این محصول می توانید خرید مقرون به صرفه ای داشته باشید .

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما