قیمت دستمال کاغذی اقتصادی 10 عددی ارزان

قیمت دستمال کاغذی اقتصادی 10 عددی به دلیل استفاده از بهترین و جدیدترین ماشین آلات و به روزرسانی مداوم آن ها از همیشه ارزان تر شده و توانایی رقابت با بهترین مارک های حال حاضر در بازار را دارد. پاسخ هر سوالی که در زمینه دستمال کاغذی دارید را می توانید در این مقاله پیدا کنید پس تا انتها با ما همراه باشید.

قیمت دستمال کاغذی اقتصادی

رشد و پیشرفت در صنعت سلولزی و تولید محصولات مختلف هرگز متوقف نمی شود. در حال حاضر می توان مدل های مختلفی از محصولات سلولزی بهداشتی را برای عرضه در بازار انتخاب کرد. اما بهتر است که از محصولاتی با سطح رقابت پایین تر و ارزان تر شروع کنید.

دستمال کاغذی فلکسی مرحبا

قیمت دستمال کاغذی اقتصادی به دلیل اینکه تولیدی های زیادی در سطح کشور دارد به خوبی کاهش یافته و می تواند گزینه مناسبی برای شروع باشد. در گذشته یک باکس 10 تایی حدود 16 هزار تومان قیمت داشت. اما در حال حاضر به دلیل کمبود مواد اولیه و احتکار شرکت های تیشو سازی نسبتا گران تر شده و به حدود 20 تا 22 هزار تومان رسیده است.

مرکز توزیع دستمال کاغذی

دستمال کاغذی فله ای

تداوم هر صنعتی نیازمند داشتن خروجی و بازده مناسب است. همچنین راهکار اصلی برای داشتن ثبات کیفیت استفاده از ماشین آلات به روز است. با این وجود هر دستگاهی دارای درصد خطای مشخصی است. در صنعت دستمال در صورت خطا در برش تیشو مقداری دستمال فله ای تولید می شود که هر کارخانه ای نیازمند فروش آن است. این مدل دستمال ها بیشتر برای گاوداری ها و کارخانه های صنعتی استفاده می شود و از شرایط بهداشتی مناسبی برخوردار نیست.

دستمال کاغذی فله ای

تولید دستمال کاغذی در منزل

سودآوری مناسب تولید دستمال کاغذی باعث شده است که بسیاری از افراد به فکر این باشند که در منزل شخصی خود یک خط تولید راه اندازی کنند. به صورت کلی این فکر بدی نیست. اما بهتر است قبل از آن حتما به فکر باشید که آیا بازار مناسبی برای عرضه محصولات خود دارید یا خیر. در صورتی که نیاز به مشاوره خصوصی در زمینه راه اندازی خط تولید دستمال دارید حتما با کارشناسان ما تماس بگیرید و از تجربیات آن ها بهره مند شوید.

دستگاه هایی که برای راه اندازی خط تولید دستمال نیاز دارید به شرح زیر است:

  1. دستگاه فول کات دستمال
  2. دستگاه پر کن
  3. دستگاه دوخت دو سر دستمال

وجود حداقل این سه دستگاه برای داشتن یک تولیدی موفق لازم و ضروری است.

دستمال کاغذی دلسی

بسته بندی دستمال کاغذی در منزل

امروزه کار در منزل در زمینه بسته بندی مواد بهداشتی طرفداران فراوانی پیدا کرده است. این کار با این که یک کسب و کار خانگی خوب محسوب می شود اما باید جوانب احتیاط را هم در آن رعایت کرد. امروزه خیلی از بسته بندی ها مثل بسته بندی شکلات و انواع مختلفی از کالاها توسط خانم های خانه دار انجام می شود.

در اینترنت می توانید انواع آموزش بسته بندی دستمال کاغذی و دستگاه بسته بندی دستمال کاغذی در منزل را پیدا کنید. البته به دلیل این که این کار توسط دست انجام می شود سرعت کار بسیار آهسته تر از حالت مکانیزه می شود.

برای داشتن یک سیستم فراگیر در زمینه تولید و عرضه گسترده محصولات سلولزی نیاز به حجم کاری گسترده است و ایجاد آن تنها از شرکت های بزرگ بر می آید. به همین دلیل هم برای تازه کارها توصیه می شود که ابتدا با برون سپاری کار خود هزینه های خود را کاهش دهند تا در آینده بتوانند با سرمایه در گردش بالاتر قدرت رقابت خود را افزایش دهند.

دستمال کاغذی دلسی

دستگاه تولید دستمال کاغذی خانگی

مجوزهای لازم برای تولید دستمال کاغذی نیازمند داشتن یک جا و مکان ثابت و مشخص است که استاندارهای لازم را پاس کند. اما بسیاری از افراد برای کاهش هزینه تولید، به دستگاه های تولید دستمال کاغذی که به صورت خانگی کار می کنند می آورند.

از آن جا که هزینه احداث کارخانه دستمال کاغذی وابسته به تنوع محصول و کیفیت آن دارد بهتر است برای اجناس ارزان تر و درجه کیفی پایین تر از تولید خانگی شروع کرد. اما در این حالت سود تولید دستمال کاغذی هم کاهش چشمگیری خواهد داشت و این به دلیل سرعت پایین انجام کارهاست. اما با گذر زمان و حرفه ای شدن در کار مطمئنا می توانید یک خط تولید تمام اتوماتیک دستمال کاغذی خریداری کرده و فرایند ها را به صورت اتوماتیک انجام دهید.

عمده فروشی دستمال کاغذی در تهران

کارخانه دستمال کاغذی

در سال 1390 که یک جهش ناگهانی در قیمت مواد اولیه داشتیم بسیاری از کارخانه های دستمال کاغذی دچار ورشکستی شدند و دست از کار کشیدند. این امر باعث شد که کارخانه های قوی تر که ماندند درصد سود بسیار بالایی از این حوزه کسب کنند. به طور مثلا کارخانه دستمال کاغذی گلریز و تنو که قبل از این تاریخ چندان مطرح نبودند توانستند بخش زیادی از سرمایه های سرگردان را جذب کرده و با توسعه زیرساخت های خود امروز برندهای بزرگ و مطرحی در سطح کشور باشند.

اما امروزه برای تاسیس یک کارخانه دستمال کاغذی بیشتر از هر چیزی خرید مواد اولیه آن بدون واسطه از تولیدکننده و خط تولید به روز مطرح است که در سودآوری تعیین کننده می باشد.

تیشو دستمال کاغذی

مواد اولیه دستمال کاغذی

سود تولید دستمال کاغذی به این بستگی دارد که آیا می توانید مواد اولیه دستمال کاغذی که همان تیشو است را به قیمت مناسب خریداری کنید یا خیر. اگر در این حوزه وارد باشید یا دوستانی داشته باشید که کمکتان کند به خوبی می توانید گلیم خود را از آب بیرون کشیده و حتی کسب درآمدهای میلیونی کنید.

اما در صورتی که رابطه و آشنایی ندارید هم نگران نباشید. گسترش فضای وب این فرصت را برای همه به وجود آورده که با جست و جویی اندک به نتیجه های دلخواه خود برسند. شاهراه ارتباطی امروز اینترنت است که می توانید از طریق آن مواد اولیه دستمال کاغذی را با قیمت های ارزان تهیه کنید.

خط تولید دستمال کاغذی

خط تولید دستمال کاغذی

خیلی از کسانی که مایل هستند خط تولید دستمال کاغذی راه اندازی کنند نگران فروش محصولات خود هستند و می ترسند نتوانند مشتریان خوبی پیدا کنند. به هر حال تضمین خرید دستمال کاغذی برای کسی که از صفر کار خود را آغاز می کند امکانپذیر نیست. اما مشکلات خط تولید دستمال کاغذی اقتصادی کمتر است و به همین دلیل است که اکثر بزرگان این حوزه از این محصول شروع به کار کرده اند.

البته دستمال کاغذی های جعبه ای هم مشتریان خاص خود را دارد و این طور نیست که همه مشتریان یک نوع جنس را بخواهند. در پایین می توانید فیلم تولید دستمال کاغذی جعبه ای را ببینید تا با جزئیات آن آشنا شوید.

دستمال کاغذی فلکسی بیتا

خرید دستمال کاغذی اقتصادی

شکی نیست که تمام برندهای سلولزی در ایران قیمت محصولات خود را بر اساس قیمت دستمال توالت و دستمال کاغذی تنو و پاپیا تعیین می کنند. این شرکت ترک سلطان بلامنازع سلولزی در ایران است. اما جالب است بدانید که در زمینه خرید و فروش دستمال کاغذی اقتصادی خیلی خوب عمل نکرده است و برنده این قسمت شرکت ها و کارخانه های کوچکتر هستند.

پیشنهاد می شود همواره بدون واسطه و از تولیدکننده اصلی خرید خود را انجام دهید تا حداکثر تخفیفات را بگیرید. این یک راه مطمئن و خوب برای بیشتر شدن سودآوری پخشی ها و کسبه بازار می باشد.

قیمت دستمال کاغذی فانوس

قیمت دستمال کاغذی 10 عددی

دستمال کاغذی 10 عددی در ایران با شرکت نیمه شعبان (بیتا) شناخته می شود. در حال حاضر قیمت دستمال کاغذی 10 عددی بیتا حدود 29450 تومان است که نسبت به خیلی از مارک های متفرقه گرانتر است. اما دستمال مرحبا با قیمت 24650 تومانی خود توانسته سهم بیشتری از بازار را در اختیار بگیرد.

ارزانترین دستمال کاغذی اقتصادی 10 عددی متعلق به شرکت دستمال کاغذی فانوس است که می توانید در تماس با کارشناسان آخرین قیمت های آن را استعلام بگیرید. ارسال مستقیم معمولا به تمام شهرهای ایران امکانپذیر است.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما