در هر بازار حراجی مهمترین عامل تقابل کیفیت و قیمت است. بازار دستمال کاغذی کیلویی هم مطمئنا به همین شکل است. سودآوری یک فروشنده به شکل مستقیم به مهارت ها و مدیریت درست دو عامل کیفیت و قیمت دستمال کاغذی کیلویی برمی گردد.
به طور مثال اگر کیفیت را خیلی پایین بیاورد درست است که می تواند قیمت پایین تری هم ارائه دهد اما شاید بسیاری از مشتریان بالقوه خود را از دست بدهد. از سوی دیگر ارائه کیفیت بالاتر مستلزم قیمت بالاتری هم هست که باز هم عده ای از مشتریان ناراضی خواهند شد.
در بازار رقابتی دستمال کاغذی که هر روز رقابت فشرده تر می شود باید یک تعادل بهینه از قیمت و کیفیت را برای خریداران محصول خود در نظر بگیرید تا اصطلاحا نه سیخ بسوزد و نه کباب!
دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.