بهترین مراکز عرضه دستمال کاغذی فانوس در بازار ایران

بهترین مراکز عرضه دستمال کاغذی فانوس در بازار ایران، این محصول پر کاربرد را با قیمت مناسب در اختیار خریداران قرار می دهند و در تمام کشور در دسترس همه می باشد. دستمال کاغذی از جمله وسایل بهداشتی می باشد که در پاکیزگی و سلامت افراد نقش مهمی دارد. این محصول در انواع مختلف و با نام های گوناگون در بازار وجود دارد؛ مانند دستمال کاغذی سافتلن و دستمال دو لایه اقتصادی پاپیا که دارای تعداد برگ بالا می باشند و مقرون به صرفه برای خریداران هستند. دستمال کاغذی در رنگ ها و طرح های مختلف تولید می شود و پاسخگوی تمام سلیقه ها می باشد.

بهترین مراکز عرضه دستمال کاغذی فانوس در بازار ایران

عوامل موثر بر قیمت دستمال کاغذی

عوامل موثر بر قیمت دستمال کاغذی دستمال کاغذی از محصولات بهداشتی است که کاربردهای زیادی دارد. دستمال کاغذی در انواع مختلف از جمله دستمال رولی، دستمال توالت، دستمال مخصوص ماشین و دستمال کاغذی حوله ای تولید می شود. امروزه انواع مختلف این محصول یک جایگزین بسیار عالی به جای دستمال های پارچه ای قدیمی می باشد و به راحتی رطوبت دست ها را بر طرف می کند و نرم است و به دست ها آسیب نمی رساند و به دلیل یک بار مصرف بودن باعث انتقال بیماری ها و پخش شدن باکتری ها نمی شود.

دستمال کاغذی در کشور با کیفیت ها و همچنین با قیمت های متفاوت در بازار وجود دارد و عوامل فراوانی در قیمت این محصول پر کاربرد، تاثیر گذار می باشند که عبارتند از:

  • یکی از موارد موثر بر قیمت دستمال کاغذی یک لایه و چند لایه بودن محصول می باشد و دستمال های چند لایه قیمت بالاتری در بازار خواهند داشت.
  • از عوامل مهم موثر در قیمت دستمال کاغذی کیفیت بسته بندی و همچنین رنگ و طرح آن می باشد.
  • میزان جذب رطوبت دستمال کاغذی از موارد مهم در قیمت گذاری آن می باشد.
  • اندازه و ابعاد دستمال کاغذی از عوامل موثر در قیمت آن می باشد دستمال های کوچکتر قیمت کمتری دارا می باشند.
  • کیفیت و مرغوبیت مواد اولیه استفاده شده در تولید دستمال کاغذی از موارد مهم در تعیین قیمت آن می باشد.

توزیع بی واسطه دستمال کاغذی فانوس با بهترین کیفیت

توزیع بی واسطه دستمال کاغذی فانوس با بهترین کیفیت توزیع بی واسطه دستمال کاغذی فانوس با بهترین کیفیت موجب می شود تا خریداران، دستمال کاغذی را با قیمت بسیار ارزانتر تهیه کنند و چون عرضه ی محصول مستقیم انجام می شود؛ مبلغی به قیمت اصلی محصول اضافه نمی شود. همچنین دستمال کاغذی را می توان به صورت عمده و کلی خریداری کرد؛ به دلیل این که محصول کلی خریداری می شود قیمت تمام شده بسیار ارزان تر از قیمت موجود در بازار می باشد و خریدار با پرداخت هزینه کمتر، محصول مرغوب تر و با کیفیت تری را تهیه می کند.

1

  1. سلام و خسته نباشید به ادمین عزیز این سایت

    خاستم یه تشکری کنم بابت این سایت خوبتون ک محصول های عالی و با کیفیت بفروش میرسونن.ممنونم

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما