توزیع دستمال کاغذی 200 برگ بدون واسطه با قیمت پایین

دستمال کاغذی 200 برگ در انواع برندها و در طرح های زیبا و متنوع تولید و در انواع بسته بندی در بازار عرضه می شود و در اکثر مکان ها و در اکثر مهمانی و مراسمات استفاده می شود. مرغوبیت عالی این محصولات باعث شده که در برابر رطوبت آب مقاومت بالایی از خود نشان می دهد. با توجه به اینکه خط تولید این دستمال کاغذی ها به صورت مکانیزه انجام می شود که هیچ دخالت دستی در تولید آن وجود ندارد.

 توزیع دستمال کاغذی 200 برگ بدون واسطه با قیمت پایین

در خرید دستمال کاغذی باید به چه نکاتی توجه داشت

در خرید دستمال کاغذی باید به چه نکاتی توجه داشت

همانطور که می دانید دستمال کاغذی یکی از پر کاربردترین محصولاتی است که با توجه به قیمت ارزان آن، روزانه از آن استفاده می کنیم. این پرکاربردی، باعث تولید آن در انواع مختلف شده است. هنگام خرید این محصول باید به یک سری نکات مهم باید توجه کرد. مثلا اگر برای خشک کردن ناحیه تناسلی از آن استفاده می کنید، باید در خرید دستمال رولی دقت کنید. از خرید دستمال های رولی که به صورت فله به فروش می رسند، خودداری کنید. انواع دستمال گلدار و معطر هم گزینه مناسبی برای این خرید نیستند. زیرا اگر غیر استاندارد باشند به نوبه خود ایجاد انواع بیماری های عفونی می کنند.

استاندارد بودن را از روی پک آن تشخیص دهید. به گونه ای که تعداد و اندازه و ابعادی که روی جعبه و پک آن ذکر شده باید با واقعیات داخل جعبه یکی باشد. قیمت بالا الزاما منوط به استاندارد بودن دستمال کاغذی نیست، بلکه دستمال باید دارای جنسی مرغوب باشد. مهم ترین اصل اینکه هنگام خرید دستمال کاغذی باید به رنگ آن توجه ویژه ای بشود. در صورتی که تیره و یا دارای لکه باشد از مرغوبیت خوبی برخوردار نیست و در نهایت به بوی دستمال کاغذی توجه کنید اگر بوی نامرغوبی داشت از مرغوبیت برخوردار نیست.

بطور مثال دستمال حوله ای حریر از از بهترین و مرغوبترین مواد سلولزی تولید شده که به دلیل طرح خاص خود جایگزینی عالی برای دستشویی و آشپزخانه می باشد. این دستمال کاغذی ها می توانند از انتشار بیماری ها جلوگیری و به افزایش بهداشت کمک شایانی داشته باشند.

فروش ویژه دستمال کاغذی 200 برگ درجه یک

فروش ویژه دستمال کاغذی 200 برگ درجه یک

فروش و پخش انواع دستمال کاغذی 200 برگ درجه یک در بسته بندی های مختلف و متنوع توسط سوپرمارکت ها و فروشگاه ها انجام می شود. قیمت این نوع از دستمال کاغذی با توجه به پک و نوع بسته بندی و همچنین مواد اولیه به کار رفته در آن تعیین و متفاوت است. پخش و فروش انواع دستمال کاغذی نیز به صورت فله هم انجام می شود که از لحاظ اقتصادی مقرون به صرفه است ولی خرید آن توصیه نمی شود.

عمده فروشی های فراوانی در سراسر ایران فعال هستند که این دستمال های کاغذی را به قیمت مناسب و عمده به معرض فروش می گذارند و شما می توانید جعبه آن را با قیمت مناسب از عمده فروشی های معتبر خریداری نمایید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما