تولید کننده دستمال کاغذی اقتصادی فانوس با قیمت ارزان

دستمال کاغذی فانوس یکی از برندهای نسبتا جدید در حوزه سلولزی است. تولید کننده این مدل دستمال کاغذی اقتصادی با قیمت ارزان محصولات خود را در ایران به فروش می رساند. این امر باعث می شود که برای عمده فروش ها بسیار به صرفه و پرسود باشد.

دستمال کاغذی فانوس

دستمال کاغذی فلکسی ارزان

امروزه دیگر دستمال کاغذی های جعبه ای کنار رفته اند و یا در حال کنار رفتن هستند و جای خود را به دستمال کاغذی های فلکسی 10 تایی می دهند. این مدل های دستمال کاغذی بسیار ارزان بوده و برای کسانی که به دنبال صرفه جویی هستند ساخته شده است. دستمال کاغذی فله ای ارزان هم یکی از موارد خوب است ولی برند ندارد.

در این مدل محصولات به جای این که از کارتن در بسته بندی استفاده شود از نایلون نازک و ارزان استفاده می شود. به دلیل این که کاغذ و کارتن در یکسال گذشته افزایش قیمت بسیار قابل توجهی داشته است می توان گفت که در صورت حذف آن و جایگزینی با نایلون قیمت دستمال کاغذی بسیار به صرفه خواهد شد.

قیمت دستمال کاغذی فانوس

قیمت دستمال کاغذی فانوس

دستمال کاغذی فانوس یکی از برند های باکیفیت و ارزان در بازار است. با این که تیشوی استفاده شده در دستمال کاغذی فانوس از انواع ایرانی است اما به دلیل این که از تیشوی شرکت نرمه آذربایجان است در مقایسه با نمونه های مشابه در بازار کیفیت بسیار بالایی را ارئه می دهد.

دستمال کاغذی فانوس به صورت فلکسی و در تعداد 600 برگی، 1000 برگی و 2000 برگی به فروش می رسد که قیمت آن در حال حاضر به این شرح است:

  • دستمال کاغذی فلکسی 200 برگ سه تایی (600 برگ)—5850 تومان
  • دستمال کاغذی فلکسی 200 برگ پنج تایی (1000 برگ)—9700 تومان
  • دستمال کاغذی فلکسی 200 برگ ده تایی (2000 برگ)—19200 تومان

دستمال کاغذی فانوس

تولید کننده دستمال کاغذی

با توجه به این که تولید کننده ها در شهرهای قم و تهران حضور فعال تری دارند به عمده فروش ها و پخشی های بزرگ پیشنهاد می شود که تولید کننده دستمال کاغذی از این شهر ها پیدا کنند و به طور مستقیم خرید کنند. معمولا دلالان قیمت های بالاتری ارائه می دهند تا سود خود را در نظر بگیرند اما در صورتی که به صورت مستقیم کار کنید دیگر خیالتان راحت است که بهترین و ارزانترین قیمت دستمال کاغذی را دریافت کرده اید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما