خرید دستمال کاغذی بصورت فله و با قیمت ارزان

قیمت دستمال کاغذی فله ، دستمال کاغذی ، نوعی بافت نرم، جذب‌کننده رطوبت و یکبار مصرف است. استفاده از یک دستمال کاغذی بهداشتی و استاندارد ، می تواند در سلامتی نقش به سزایی داشته باشد. اما انتخاب این دستمال مناسب، به عوامل و فاکتور های مختلفی بستگی دارد. در این مقاله به این ویژگی ها خواهیم پرداخت و به قیمت دستمال کاغذی فله نیز می پردازیم.

خرید دستمال کاغذی بصورت فله و با قیمت ارزان

راهنمای خرید دستمال کاغذی با بهترین کیفیت

راهنمای خرید دستمال کاغذی با بهترین کیفیت دستمال كاغذی خوب و با کیفیت، از خمیر الیاف سلولز می باشد که رنگ آن ،سفید یا الوان می باشد. دستمال كاغذی باید كرپ شده باشد یعنی چین خوردگی هایی بر سطح كاغذ ان وجود داشته باشد که در زمان برخورد دستمال با پوست سطح تماس ان افزایش یابد.

در نتیجه با بالا رفتن میزان سطح تماس، سرعت جذب آب افزایش می یابد، به گونه ای که اگر دست خیس را با آن دستمال پاک کنیم بعد از نیم ساعت به حالت اولیه خود برگردد و اگر دستمالی بلافاصله پس از تماس با آب خیس پودر شود، مواد شیمیایی بسیار زیادی در آن دستمال کاغذی به كار رفته است.

همچنین یک دستمال کاغذی خوب باید فاقد پرز، الیاف كلوخه شده، یا سوراخ، لكه و دیگر اجسام خارجی باشد.زمانی كه برگ دستمال كاغذی ها را در برابر نور قرار می دهید پراكندگی الیاف آن ها، به طور یكنواخت دیده خواهد شد. رنگ به كار رفته در تولید دستمال های كاغذی مصرفی شما باید از رنگ هایی که مجاز و ثابت اند باشد و همچنین با رنگ بسته بندی محتوی دستمال هم رنگ و متناسب باشد.

دستمال كاغذی های استاندارد و بهداشتی، باید فاقد لكه و بوی نامطبوع باشند. اگر دیده باشید دستمال کاغذی هایی هستند که در صورت كشیدن یك برگ از دستمال آن ها، همه برگ ها بیرون می زند. خریداران محصولات بهداشتی باید به این نکته توجه داشته باشند که دستمال كاغذی های استاندارد در بسته بندی باید به طور تاخورده به نحوی بسته بندی شوند كه به آسانی و تك تك بتوان آن ها را از بسته خارج کرد. سازمان استاندارد، ورق ها و نیز بسته های رایج در بازار را به شرح ذیل عنوان می كند :

1 ) 20 عددی جیبی. 2 ) 100، 150 یا 200 برگ دولا یا چندلا در بسته های جعبه ای. 3 ) باید محتویات درون جعبه با تعداد و ابعادی که بر روی جعبه ذكر شده مطابقت داشته باشد. 4 ) بسته بندی دستمال های کاغذی باید از استحكام كافی برخوردار باشند، و طی مراحل حمل و نقل شكل ظاهری خود را از دست ندهند. 5 ) ورق های دستمال کاغذی باید در یك بسته بندی واحد با ابعاد یكسان بسته بندی شوند، و تعداد ورق های هر جعبه نباید كمتر از تعداد مشخص شده بر روی بسته باشد.

مطمئن ترین روش خرید دستمال کاغذی درجه یک

مطمئن ترین روش خرید دستمال کاغذی درجه یک مطمئن ترین روش خرید دستمال کاغذی ، مراجعه به مراکز معتبر و تایید شده فروش لوازم بهداشتی است. و خرید از برندهای معتبر، می تواند احساس اطمینان را به شما هدیه دهد.

همچنین با توجه به مشخصه هایی که در بالا ذکر شد، می توانید بهترین و با کیفیت ترین دستمال کاغذی مورد نظر خود را خریداری کنید. در این مقاله به یکی از مجموعه های فعال در این زمینه خواهیم پرداخت. همچنین توجه به ظاهر دستمال کاغذی نیز می تواند یکی از راه های مهم و پرکارد برای انتخاب یک دسنمال بهداشتی و سالم باشد.

همانطور که دیده اید دستمال کاغذی ها در کشور ایران از تنوع بالایی برخوردار اند و این تنوع بالا انتخاب را برای مصرف کننده مشکل می کند. اگر به مغازه ها سر زده باشید در تمام مغازه‌ها انواع دستمال کاغذی‌های متنوع را خواهید دید. دستمال‌های مرطوب آرایشی و بهداشتی، دستمال های ساده و طرح دار،دستمال‌های مرطوب و خشک عطری و… پس باید در انتخاب برند و نوع دستمال نیز دقت کافی را داشته باشید.

خانم‌ها ی عزیزدر زمان استفاده از دستمال‌ کاغذی باید کاملا محتاط باشند، چرا که این دستمال ها به صورت مستقیم با سلامتی آن ها در ارتباط است. پس باید خصوصیات این دستمال ها را بشناسند. و به دقت از آن ها استفاده کنند.

فاکتورهای مهم در هنگام خرید بهترین نوع دستمال کاغذی

فاکتورهای مهم در هنگام خرید بهترین نوع دستمال کاغذی 1 ) یک دستمال کاغذی خوب ، رنگ سفیدی دارد.روشن و درخشان است و رنگ تیره یا کدری ندارد.

2 ) وجود هر یك از اجزا تشكیل دهنده بر روی محصول ، یعنی به ترتیب قسمت های فلاف پالپ، تیشو، نوار نازك پلی اتیلن، نان وون، چسب و نوار سیلیكون بر روی دستمال کاغذی.

3 ) قدرت و ضریب جذب بالای دستمال با توجه به ابعاد نوار بهداشتی و دستمال کاغذی و میزان قید شده روی بسته بندی محصول.

4 ) عدم وجود هرگونه جمع شدگی، ناهگونی و نایكنواختی، قطع شدگی و یا بیرون زدگی در سطح لایه دستمال

5 ) عدم وجود هرگونه آلودگی بر روی دستمال

6 ) استحكام كافی در برابر هر گونه پارگی و از هم پاشیدگی با حفظ لطافت، نرمی و عدم وجود حساسیت

در مورد وسایل بهداشتی باید به این نکته توجه کنیم که هرچه قدر هزینه کنید به همان میزان می توانید از سلامت و کیفیت محصول ، اطمینان داشته باشید و از بیماری های بسیاری جلوگیری کنید. آمارهای سازمان جهانی بهداشت نشان دهنده این موضوع اند که علت بسیاری از بیماری ها و عفونت های شایعی که زنان در جامعه با ان دست و پنجه نرم می کنند ، کوتاهی و تقصیر رسانه های عمومی و اجتماعی در آموزش نکات ویژه بهداشتی به زنان می باشد.

دستمال سفره یک نیاز اساسی در هر خانه ای است، بنابراین یافتن بهترین قیمت برای آنها مهم است. اگر می‌خواهید در هزینه دستمال‌های کاغذی صرفه‌جویی کنید، به دنبال فروش باشید یا از عرضه‌کننده‌ای خرید کنید که برای سفارش‌های بزرگ تخفیف ارائه می‌کند. همچنین می‌توانید خرده‌فروشی‌های آنلاین مانند آمازون را بررسی کنید که قیمت‌ها در آن‌ها پایین‌تر است، زیرا آن‌ها برای اکثر اقلام فروخته شده توسط اشخاص ثالث (مثل ما!) مالیات بر فروش دریافت نمی‌کنند.

اگر که افراد جامعه به بهداشت شخصی خود اهمیت دهند دیگر لازم نیست که هزینه های خیلی بیشتری را صرف درمان خود کنند در صورتی که خیلی از این بیماری ها به سادگی قابل پیشگیری ست. همچنین با رعایت كامل و اصولی موازین بهداشتی و بسته بندی درست و صحیح از طرف كارخانه های تولید کننده لوازم بهداشتی ، و دقت مشتریان در انتخاب نوع محصول، می توان از بسیاری از بیماری های پوستی و ادامه آن ها جلوگیری كرد .

خرید بدون واسطه دستمال کاغذی گلدار 300 برگ

خرید بدون واسطه دستمال کاغذی گلدار 300 برگ شرکت محصولات سلولزی شیکاراد، بازار خرید انواع محصولات سلولزی درجه یک و باکیفیت می باشد. این شرکت تولید کننده و پخش کننده دستمال کاغذی حوله ای رعنا، دستمال کاغذی 300 برگ چشمک ، دستمال کاغذی 150 برگ ونوشه و دستمال کاغذی گلدار 300 برگ می باشد.

این مجموعه با هدف احترام به حقوق مصرف کننده و همچنین حفظ و ثبات کیفیت به مسیر خود ادامه داده است.. برای خرید از این مجموعه و ثبت سفارشهای خود نظیر انواع دستمال کاغذی ، انواع پوشک بچه، نوار بهداشتی و … می توانید به سایت این مجموعه مراجعه کنید.

2

    • سلام
      برای اطلاع از قیمت با مدیر فروش مجموعه شیکاراد در ارتباط باشید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما