خرید دستمال کاغذی تنو 250 برگ

دستمال کاغذی تنو 250 برگ به صورت دولایه در قالب دستمال های جعبه ای،فله ای و رولی در فروشگاه های سطح شهر و سایت های فروش کالا عرضه می شود.
در گذشته انسان ها برای تمیز کردن پوست دست و صورت و به طور کلی تمیز کردن هر سطحی از چوب،فلز و هر چیز دیگری از دستمال های پارچه ای استفاده میکردند.
اما سال هاست که نوعی دستمال که بافت نرمی دارد و جذب کننده ی رطوبت است،برای مصارف زیادی جایگزین دستمال های پارچه ای شده اند.این دستمال های یکبار مصرف را دستمال کاغذی می گویند.

دستمال کاغذی تنو 250 برگ

دستمال کاغذی تنو

در ایران برند های زیادی هستند که دستمال کاغذی تولید میکنند،و برای تولید دستمال با کیفیت و مقرون به صرفه با هم رقابت می کنند.
تنو یکی از این برند هاست که در این رقابت از رتبه ی بالایی برخوردار است.و دستمال هایش را در اشکال مختلف روانه بازار میکند.

دستمال کاغذی تنو 250 برگ

عوامل تاثیر گذار در کیفیت دستمال کاغذی

دستمال کاغذی از نیاز روزانه انسانها تلقی میشود و به طور مستقیم با سلامی ما در ارتباط است،پس در هنگام خرید دستمال کاغذی به این موارد توجه کنید.

  • هرچه دستمال سفیدتر باشد کیفیت بالاتری دارد.پس دقت کنید دستمال مد نظر شما دارای لک و بوی نامطبوع نباشد.
  • دستمالی که در مقابل آب مقاومت بالاتری داشته باشد و پس از مرطوب شدن حالت پودری و پرز پرزی به خود نگیرد،بهتر است.
  • دقت کنید که دستمال انتخابی شما نرم تر و بدون پرز باشد.
  • دستمالی که در مقابل کشیدگی استحکام بیشتری داشته باشد.
  • کارخانه بیتا دو تولید دستمال های خود اکثر این موراد را رعایت کرده است و به همین دلیل است که توانسته با وجود رقبای بسیار مشتریان خود را حفظ کند.

قیمت خرید دستمال کاغذی تنو در بازار

همانطور که می دانید در سال اخیر قیمت محصولات سلولزی افزایش چشمگیری داشته است،زیرا که کارخانه ها مجبورند تیشو وارداتی استفاده کنند.و قیمت ارز دستخوش تغییرات بسیاری بوده است.
کارخانه تنو این مواد را به صورت مستقیم و بدون واسطه خریداری می کند،در نتیجه این کار باعث می شود که دستمال کاغذی های تنو در بازار همچنان مقرون به صرفه تر از سایر برند ها هم کیفیت خود باشد.

دستمال کاغذی تنو 250 برگ

محل خرید دستمال کاغذی تنو 250 برگ

خریداران دستمال کاغذی جعبه ای تنو می توانند این محصول را در طرح ها و شکل های متنوع با قیمت مقرون به صرفه از فروشگاه های اینترنتی و یا به صورت حضوری از داروخانه ها، فروشگاه های زنجیره ای، مغازه ها، هایپرمارکت ها و سوپر مارکت ها، یا به طور مستقیم از درب کارخانه به صورت عمده و جزیی تهیه کنند و از تخفیف های خرید عمده بهره مند شوند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما