خرید دستمال کاغذی 10 عددی با تضمین کیفیت

تولید کنندگان قیمت دستمال کاغذی 10 عددی را بر اساس نحوه تولید و بسته بندی تعیین می کنند. دستمال کاغذی درجه یک و باکیفیت، در سایز های بزرگ و متوسط تولید می شوند. این محصول را در سایز های ضخیم و نازک تولید می کنند، که نوع زخیم آن برای خشک کردن دست و صورت مناسب است. با مراجعه به نمایندگی های مجاز فروش می توانید، دستمال کاغذی 10 عددی را با تضمین کیفیت بالا و قیمت مناسب خریداری کنید.

خرید دستمال کاغذی 10 عددی با تضمین کیفیت

تفاوت ظاهری دستمال کاغذی مرغوب از نامرغوب

تفاوت ظاهری دستمال کاغذی مرغوب از نامرغوب دستمال کاغذی، جایگزینی مناسب برای دستمال های پارچه ای است و در مدل های مختلف، جیبی، رومیزی، رولی، ساده و طرح دار تولید می شود که جز نیازهای لازم و ضروری است، همچنین باید به این نکته توجه کرد که تولید دستمال کاغذی باکیفیت، بسیار مهم بوده و با سلامت افراد در ارتباط است.

تفاوت دستمال کاغذی مرغوب، از نامرغوب وجود الیاف نرم و باکیفیت است، مهر وزارت بهداشت روی جعبه های دستمال درج شده و رنگ آن سفید است؛ همچنین دستمال کاغذی مرغوب مشکلات پوستی و حساسیت برای افراد ایجاد نمی کند و فاقد پرز است، دستمال با کیفیت، بوی نامطبوعی ندارد و روی آن لک دیده نمی شود و هنگامی که یک برگ دستمال کشیده شود تمام دستمال ها بیرون نمی آید و محصول به صورت تک تک تا شده و روی هم قرار می گیرند.

هنگام استفاده از دستمال کاغذی مرغوب خراش و قرمزی و حساسیت روی پوست ایجاد نمی شود و روی جعبه های آن تاریخ تولید، تاریخ انقضا و شماره پروانه ساخت درج شده است. تولید کنندگان در تولید این کالا تمام نکات بهداشتی را رعایت می کنند و محصولی با کیفیت و قیمت مناسب را در اختیار مشتری قرار می دهند.

فروش مستقیم دستمال کاغذی 10 عددی با قیمت باورنکردنی

فروش مستقیم دستمال کاغذی 10 عددی با قیمت باورنکردنی کارخانه های تولید کننده، با بهترین مواد اولیه دستمال را تولید می کنند و بعد از تولید محصول را در بسته بندی های مختلف روانه بازار فروش می کنند و با فروش مستقیم، دستمال کاغذی 10 عددی با قیمت مناسب، باعث جذب مشتری زیادی می شوند و از این طریق میزان تولید هم افزایش پیدا می کند.

فروش مستقیم دستمال کاغذی باعث حذف واسطه ها از بازار می شود و محصول بعد از تولید، توسط توزیع کننده در اختیار مراکز فروش قرار می گیرد و فروشنده از این طریق، به سود بالایی دست پیدا می کند و کسب و کار خود را گسترش می دهد.

مراکز معتبر فروش، با فروش مستقیم این امکان را به مشتریان می دهند، تا از تخفیفات پس از فروش هم بهره مند شوند و بتوانند در حجم بالا و قیمت مناسب محصول را خریداری کنند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما