خرید مستقیم دستمال کاغذی درجه یک

خرید دستمال کاغذی در تیراژ بالایی صورت می گیرد که این محصول دارای انواع محصولات سلولزی می باشد ، در حال حاضر برند های مختلفی و انواع دستمال های مختلفی در بازار به فروش می رود .

خرید این محصول در بسته بندی های مختلف نایلونی ، کارتنی , جعبه ای و حتی دیده شده که دستمال کاغذی فله ای و کیلویی انجام می پذیرد ، همچنین خرید مستقیم دستمال کاغذی درجه یک با روش های متنوعی و انواع مختلفی از دستمال قابل مشاهده می‌باشد .

خرید مستقیم دستمال کاغذی درجه یک

کشورهایی که قصد خرید دستمال کاغذی از ایران را دارند

کشورهایی که قصد خرید دستمال کاغذی از ایران را دارند کشور های عراق ، چین ، امارات ، ترکیه ، کویت ، سوریه ، قطر ، تایلند ، افغانستان و عمان و عربستان گزینه بسیار مناسبی برا صادرات دارند به علت اینکه خریدار دستمال کاغذی از ایران هستند .

این کشور ها هرساله از ایران سفارش دستمال کاغذی به صورت عمده را دارند و همچنین صادرات کشور ما برای محصول دستمال کاغذی بالاست و در جایگاه خوبی قرار گرفته است ، در کل کشور های منطقه آسیایی نسبت به قاره های دیگر ، خریدار این محصول از ما ایرانی ها هستند.

این محصول به علت اینکه در زندگی پرکاربرد می باشد و به طور روزمره مورد استفاده قرار می گیرد ، همین مسئله باعث شده تا قیمت دستمال کاغذی عمده قیمت مناسبی برخوردار باشد و همواره نیز صادرات خوبی را هم به همراه داشته باشد .

این کشور ها دستمال کاغذی را از نوع بسته بندی شده و یا فله ای از تاجران خرید می‌کنند .

نکات طلایی هنگام خرید دستمال کاغذی

نکات طلایی هنگام خرید دستمال کاغذی در اینجا قصد داریم به یکسری از نکات مهم بپردازیم که خریداران اگر می‌خواهند محصولی استاندارد و با توجه به نیاز خود داشته باشند قطعا باید به آن توجه زیادی داشته باشند :

۱_ برگ‌های آن نرم و لطیف باشند : لطیف‌ترین دستمال کاغذی را انتخاب کنید ، به عات اینکه دستمال زبر پوست را بعد از چندین بار استفاده حساس می کند یا روی سطح پوست یکسری خراش‌های کوچک و ظریفی به وجود آورد .

۲_ برگ‌ها باکیفیت باشند : برگ‌های دستمال کاغذی نباید چندان نازک باشند که به سادگی ریزریز و پاره شوند یا با کمترین رطوبت له شوند بافت دستمال کاغذی باید از استحکام خوبی برخوردار باشد .

۳_ تعداد لایه‌ها را بررسی کنید : تعداد لایه ها در هر برگ دستمال کاغذی می‌تواند از یک الی چهار لایه متغیر باشد ، باید بدانید که هرچه این تعداد لایه‌ها بیشتر باشد نرمی و قابلیت جذب دستمال بیشتر می‌شود و با توجه به تعداد لایه های آن می‌توانید خرید کنید .

۴_ نوع دستمال کاغذی خودتان را مشخص کنید : در هنگام خرید دستمال کاغذی سعی کنید متناسب با پوست خود نوع دستمال کاغذی خود را مشخص کنید اینکه بدانید پوستتان اگر خشک ، مرطوب و … است به چه نوع دستمالی نیاز دارید بسیار خوب است .

برای مثال : انواع دستمال کاغذی معطر متناسب برای پوست های خشک ،انواع ضدحساسیت متناسب برای پوست‌های دارای آکنه ، انواع درمانی متناسب برای افراد مبتلا به سرماخوردگی .

خرید مستقیم دستمال کاغذی درجه یک

۵_ نوع بسته‌بندی دستمال کاغذی را بررسی کنید : البته که دستمال کاغذی در بسته‌بندی‌های متنوع از جمله ، جیبی ، نایلونی ، جعبه ای یا انواع پلاستیکی در سایز و اندازه‌های مختلف در بازار موجود می باشد .

۶_ خریدار باید به اطلاعات روی بسته‌بندی دقت کنید : البته که خریدار باید به نشان استاندارد و گواهی‌نامه‌ تأیید سلامت و بهداشت و گواهی‌نامه تأییدیه برند توجه کند و بعد از آن خرید خود را انجام دهد .

۷_ قیمت انواع دستمال کاغذی متفاوت است : همانطور که میدانید قیمت انواع بسته‌بندی‌ های مختلف و همچنین برندهای مختلف دستمال کاغذی بسیار زیاد و دارای تنوع بسیار می‌باشد ، و همچنین علاوه بر کیفیت ، اکثرا هر نوع دستمال کاغذی بسته به تعداد لایه های موجود متفاوت می‌باشد .

مثلا دستمال کاغذی 150 برگ تنو قیمتش با دستمال کاغذی 300 برگ فلورا متفاوت می‌باشد و همچین انواع دیگر دستمال ها که باهمدیگر در قیمت و شاخص های دیگر متفاوت می‌باشند .

آسان ترین روش خرید دستمال کاغذی

آسان ترین روش خرید دستمال کاغذی روش های متفاوتی برای خرید دستمال کاغذی وجود دارد ، اگر خریداران به دنبال روش آسان و مطمئن برای خرید خود هستند و می‌ خواهند به صورت عمده خریداری کنند بهتر است که از تولید کنندگان این محصول شرکت ها و یا کارگاه ها و به صورت مستقیم یا اینترنتی سفارش خود را ثبت کنند و با خیال راحت سفارششان به دستشان برسد.

و اگر می‌خواهند به صورت جزئی و مقدار کمی خرید کنند در انواع فروشگاه که در سراسر کشور موجود می‌باشد مانند : فروشگاه های فروش دستمال کاغذی ، انواع سوپر مارکت و هایپر مارکت ها ، داروخانه ها و … خرید خود را انجام دهند .

  • بیشتر بخوانید:

البته که خریداران باید بدانند اگر قصد خرید جزئی را دارند همچنین به راحتی می‌توانند از بعضی سایت های معتبر نه فقط به صورت عمده ، بلکه به صورت جزئی هم سفارش خود را انجام دهند و این محصول با کیفیت به آسانی و بدون دردسر و به صورت درجه یک به دستشان برسد و از خرید خود راضی باشند .

بازار خرید دستمال کاغذی فله ای در کشور

بازار خرید دستمال کاغذی فله ای در کشور هروقت که درآمد مردم کشور کم می شود و فشار های اقتصادي زیاد می‌شود ، همین دلیل باعث می‌شود که تمایل به خرید دستمال کاغذی فله هم از سوی خریداران و مردم قطعا بیشتر شود . همانطور که مدل از دستمال کاغذی قیمت پایین تری دارد مورد استقبال قشرهای مختلف مردم است ، گرچه این کار باعث صرفه جویی در هزینه های خانواده ها می شود و هم به خاطر آن که پلاستیک مورد استفاده کمتری مصرف می شود پس قطعا به پاکی محیط زیست هم کمک بسیار می کند ، اینگونه دستمال ، ارزانترین دستمال کاغذی بازار همین نوع است . فروش این نوع دستمال در موارد و مصارف زیادی کاربرد دارد

قابل ذکر است که از سورس های اصلی توزیع دستمال کاغذی کل کشور در شهر تهران می باشد و به جرات می توان گفت حدودا 70 درصد پخش دستمال کاغذی کشورمان در شهر تهران انجام می شود و بازار خوبی برای خرید دستمال کاغذی فله ای می باشد ، همانطور که گفته شد در مراکز کشور و تهران به خوبی می توان توزیع کننده های بزرگ را پیدا کرد و خرید عمده داشت .

در این روش از دستمال بعضی از فروشندگان آن را به صورت فله می‌خرند و به صورت بسته بندی با تعداد مشخصی در آورده و با قیمت بالاتری می‌فروشند.

خرید مستقیم دستمال کاغذی درجه یک

بازار خرید دستمال کاغذی فله ای در شهر های متفاوتی قابل مشاهده است اما پر فروش ترین بازار آن همانطور که گفته شد در تهران میباشد ، خریداران از آنجا سفارش می‌دهند و تاجران با سود عالی برای خود ، به شهر ها و کشور های دیگر صادر میکنند .

دستمال کاغذی اغلب به عنوان بخشی از درس آداب معاشرت برای کودکان استفاده می شود، زیرا نشان دهنده رفتارهای خوب در طول وعده های غذایی مانند نگه داشتن آرنج از روی میز هنگام غذا خوردن است. همچنین کودکان باید پس از خوردن یا نوشیدن دهان خود را پاک کنند، نه اینکه آن را به شخص دیگری بسپارند تا بعد از آنها تمیز شود.

دستمال‌های کاغذی را می‌توان در موقعیت‌های دیگری که باید به سرعت یا به راحتی پاک‌سازی شود، استفاده کرد، مانند تمیز کردن مواد ریخته شده روی میز در محل کار یا پاک کردن سگ پس از خوردن چیزی که با او موافق نیست. بهترین قسمت این است که وقتی استفاده از آنها را تمام کردید، آنقدر کوچک و سبک هستند که تا دفعه بعد که به آنها نیاز دارید، درست در جیب شما جا می شوند!

3

  1. باعرض سلام وقت تان بخیروسلامتی انشالله
    لطفا قیمت محصولات و آدرس جهت خرید ارسال بفرمائید . باتشکر

  2. سلام و عرض ادب و احترام

    لطفا لیست قیمت ها و شماره تماس وآدرس را جهت انجام خرید ارسال بفرمائید.

    با تشکر

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما