خرید مستقیم دستمال کاغذی طرح دار با تخفیف ویژه

با پیشرفت و مدرن شدن زندگی امروزی، می توان دستمال کاغذی های طرح دار را یکی از وسایل تزئینی و کاربردی به حساب آورد. استفاده از این نوع دستمال ها، باعث زیبایی چشمگیر سفره ها و دکور و تزئینات می شود.

برای خرید دستمال کاغذی طرح دار و انواع پدهای بهداشتی، می توانید مستقیما به کارخانه های تولید کننده این محصول مراجعه کنید. برخی از این تولیدکنندگان، محصولات خود را به صورت عمده و با تخفیف ویژه در اختیار مشتریان خود قرار می دهند که شما با خرید از این فروشگاه ها می توانید از طرح های تخفیفی آن ها بهره مند شوید و محصول مورد نظر را با قیمتی مقرون به صرفه تهیه نمایید.

خرید مستقیم دستمال کاغذی طرح دار با تخفیف ویژه

نکات طلایی هنگام خرید دستمال کاغذی صادراتی

نکات طلایی هنگام خرید دستمال کاغذی صادراتی دستمال کاغذی یک کالای بسیار پرمصرف است و در همه جا مورد استفاده قرار می گیرد. برای تهیه این محصول به چند نکته باید توجه کنید تا بتوانید دستمال کاغذی مرغوب و با کیفیتی را خریداری کنید؛ از نکات مهم برای خرید دستمال کاغذی به موارد زیر می توان اشاره کرد:

  1. جنس آن کاملا نرم و لطیف باشد تا پوست در مواجهه با آن آسیب نبیند و خراش یا حساسیت پیدا نکند.
  2. برگ ها با کیفیت و مقاوم و مرغوب باشند. دستمال کاغذی نباید به قدری نازک باشد تا با تماس جزئی با پوست، پاره یا ریز ریز شود.
  3. باید تعداد لایه های دستمال را در نظر بگیرید. دستمال کاغذی ها از یک لایه تا چهار لایه متفاوت هستند و در این میان هر چقدر تعداد لایه ها بیشتر باشد، به همان اندازه مقاومت، نرمی، لطافت و… دستمال بیشتر می شود.
  4. نوع دستمال کاغذی مورد استفاده خود را مشخص کنید. نوع معطر برای پوست های خشک مناسب است، نوع ضد حساسیت برای پوست های مستعد آکنه و نوع درمانی برای سرماخوردگی و بیماری ها مناسب هستند.
  5. به نوع بسته بندی و اطلاعات روی جعبه دقت کنید.

با رعایت این نکات می توانید خرید باصرفه و خوبی داشته باشید.

بهترین مراکز عرضه دستمال کاغذی طرح دار در ایران

بهترین مراکز عرضه دستمال کاغذی طرح دار در ایران دستمال کاغذی طرح دار انواع مختلفی دارد مثل دستمال کاغذی رستورانی، دستمال توالت، دستمال جیبی فانتزی، دستمال حوله مخزنی، دستمال سفره و… .

این دستمال کاغذی ها با شیک ترین طرح ها و بهترین کیفیت و تنوع رنگ و بسته بندی، در مراکز عرضه دستمال در سراسر ایران یافت می شوند‌. این محصولات در رنگ بندی های متنوع به بازار عرضه می شوند و رنگ های پرطرفدار رنگ های سفید، قرمز و آبی می باشند؛ اما این موضوع مرتبط با سلیقه مشتری است.

خریداران عزیز با مراجعه به وب سایت های فروش مجازی این محصولات یا مراجعه حضوری به این مراکز، می توانند مرغوب ترین دستمال را با بهترین قیمت خریداری کنند.

15

  1. درود… کیفیت و سایز بندی بسته بندی ها به چه شکل هست؟ فروش مستقیم دارد؟ فروش مستقیم در راستای کاهش قیمت و از بین بردن هزینه های سربار ناشی از حمل و نقل و هزینه زمان از دست رفته بوده است. فروش عمده چه ویژگی هایی داره که مشتری ترغیب بشه ؟ عرضه مستقیم با حذف دلالان از چرخه زنجیره تامین تا مصرف کننده نهایی موجب کاهش قیمت خواهد شد. از با سپاس از پاسخگویی شما

  2. سلام وقتتون بخیر نسبت به خرید اینترنتی مردد بودم و هیچ وقت ذهنیت خوبی نداشتم و فکر نمیکردم کیفیت عالی و خوبی داشته باشه ، ولی محصولاتتون واقعا عالی و با کیفیت بود و مشتریتون شدم.و از وقتی که از سایت خوب شما خرید داشتم مجموعه شما رو به همه به عنوان بهترین معرفی میکنم . ممنون از مشاورین عالیتون

  3. سلام وقت بخیر
    چه دستمال کاغذی های جذابی
    قیمت خوبیم داره من که خودم همیشه از همینا به جا دستمال سفره استفاده میکنم

  4. سلام. چقدر دستمال کاغذی های طرح دار قشنگ و جذاب تر از دستمال های معمولیه. چطور میتونم سفارش بدم؟

  5. سلام وقت بخیر
    نوع دستمال کاغذی مورد استفاده خود را مشخص کنید. نوع معطر برای پوست های خشک مناسب است، نوع ضد حساسیت برای پوست های مستعد آکنه و نوع درمانی برای سرماخوردگی و بیماری ها مناسب هستند.

  6. دستمال کاغذی یک کالای بسیار پرمصرف است و در همه جا مورد استفاده قرار می گیرد. برای تهیه این محصول به چند نکته باید توجه کنید تا بتوانید دستمال کاغذی مرغوب و با کیفیتی را خریداری کنید.

  7. سلام تشکر می کنم از شما بابت ارائه محصولی با کیفیت بسیار عالی، از آنچه که تصور می کردم زودتر به دستم رسید. ممنونم از سایت معتبر این مجموعه.

  8. سلام خدا قوت من برای خرید دستمال کاغذی از این سایت به شکل اینترنتی اقدام کردم و حضورا محصول رو ندیدم خواستم بگم که تصاویر موجود در کاتالوگ عینا مانند محصولی بود که به دستم رسید خیلی ممنونم از اطلاعات دقیق و حرفه ای که در سایتتون منتشر می کنین این موضوع به مشتریان بسیار کمک می کند.

  9. سلام این دستمال کاغذی های زیبا برای استفاده در روی میز بسیار زیبا است و همچنین جنس با کیفیتی دارد

  10. سلام و خسته نباشید. جنس دستمال کاغذی باید کاملا نرم و لطیف باشد تا پوست در مواجهه با آن آسیب نبیند و خراش یا حساسیت پیدا نکند ودچار عفونت نشود.

  11. کیفیت محصولات بهداشتی از شروط اولیه انتخاب در این نوع از محصولات می‌باشد چرا که ارتباط مستقیم با سلامتی بدن دارد . امروزه تولید محصولات بهداشتی در کشور گسترده شده است . اما قبل از توجه به هزینه ارزان باید به سلامت و کیفیت بیشتر توجه داشت.

  12. سلام دستمال کاغذی طرح دار ، خیلی شیکه، من همیشه از خرید خودم از این سایت راضي بودم. هم جنسشون خوبه هم قيمتشون.

  13. سلام و وقت بخیر. واقعا ا این دستمال کاغذی ها شیک ترین طرح ها و بهترین کیفیت و تنوع رنگ و بسته بندی، رو داره
    ممنون از محصول خوبتون

  14. با عرض سلام، وقت بخیر و خداقوت.
    ممنونم بابت درج نکات مهم و مفیدی که اراٸه کردید.
    تشکر از مجموعه زیباراد جهت پخش مستقیم دستمال کاغذی طرحدار، مرغوب با تخفیف ویژه.
    لطفا قیمت تخفیفی رو هم اعلام کنید.

  15. درود. میخاستم محصولاتتون روبه صورت عمده برای فروشگاهم خریداری کنم، برای خرید به صورت عمده چطور باید اقدام کنم؟

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما