دستمال حوله کاغذی به صورت عمده

دستمال حوله کاغذی از جمله محصولاتی است که مورد استفاده مردم در جهت پاک کردن دست ها صورت قرار می گیرد که کیفیت و قیمت مناسبی دارد.

دستمال حوله کاغذی

یکی از انواع دستمال های حوله کاغذی پرکاربرد و پر مصرف در زندگی امروزه که محبوب اکثر خانم ها می باشد، دستمال کاغذی حوله آرایشیاست که عطر و بوی مطبوعی دارد.

شایان ذکر است که این نوع دستمال حوله مناسب با با پوست های مختلف تولید شده تا از ایجاد حساسیت و یا هر نوع عوارض دیگر بر روی پوست جلوگیری کند.

این نوع دستمال اغلب از لایه ای نازک تهیه شده که در ساختار آن هیچ گونه مواد الکلی وجود ندارد و این خود از مزایای آن به شمار می رود.

همچنین است که دستمال کاغذی حوله ای علاوه بر پاک کردن تمام قسمت های صورت، برای بر طرف سازی کوچک ترین عیوب از آرایش نیز کاربرد دارد.

از مزایای ویژه این دستمال عدم ایجاد خشکی و التهاب بر روی پوست است که می توان به جرات گفت باعث می شود از کشش پوست های خشک نیز جلوگیری کند.

دستمال حوله کاغذی به صورت عمده

مشخصات دستمال کاغذی حوله

این دستمال کاغذی حوله ای مزایای بسیار زیادی دارد که در ادامه به آن ها پرداخته ایم.

عنوان توضیحات
دسته دستمال حوله کاغذی
کاربرد خشک کردن دست و صورت
ویژگی بدون حساسیت
مزایا ضخیم بودن آن نسبت به دستمال معمولی

از مشخصات بارز و فوق العاده مهم دستمال حوله کاغذی می توان به صورت اختصار به موارد زیر اشاره نمود که بسیار مورد توجه خریداران است.

• ضخیم بودن دستمال
• نرمی بسیار عالی و بی نظیر
• عطر و بوی دلنشین
• عدم وجود پارابن و الکل در ساختار آن
• تولید مکانیزه و تمام اتوماتیک آن توسط دستگاه های مدرن
• عدم نیاز به شستشو صورت پس از استفاده آن
• سازگاری با انواع پوست
• بسته بندی اصولی و بهداشتی
• در طرح های مختلف تولید می شود.

البته وجود مشخصات فوق می تواند در انتخاب و حتی خرید آن مورد توجه خریداران قرار گیرد تا حجم بیشتری از آن را تقاضا کنند که قطعا در افزایش تولید آن نیز بی تاثیر نخواهد بود.

دستمال حوله کاغذی به صورت عمدهدستمال حوله کاغذی به صورت عمده

خریددستمال حوله کاغذی

هنگام خرید دستمال حوله ای کاغذی به صورت عمده می توانید به نوع بسته بندی آن در وزن های مختلف توجه کنید که این خود گویای حفظ کیفیت آن می باشد.

البته دقت به تاریخ تولید و انقضاء آن نیز بسیار حائز اهمیت است چرا که محصولی اصل و اورجینال را به صورت تازه و بهداشتی مورد استفاده قرار دهیم.

همواره شما عزیزان می توانید برای خرید دستمال حوله ای کاغذی به مراکز معتبر و مجاز عرضه این محصول مراجعه نمایید تا علاوه بر خریدی با کیفیت و مرغوب آن را مستقیم خریداری نمایید.

لازم به یادآوری است که خرید این نوع دستمال به صورت مستقیم و عمده صورت می گیرد تا شما عزیزان بتوانید آن را به راحتی تهیه و مورد استفاده خود قرار دهید.

البته ناگفته نماند خرید این محصول به صورت مستقیم و عمده به دلیل حذف واسطه ها و هزینه های جانبی بسیار مقرون به صرفه تر و کم هزینه تر است و می‌تواند به خوبی رضایت شما را جلب نماید.

قیمت دستمال کاغذی برای خرید عمده

 

قیمت دستمال حوله ای + خرید و فروش

قیمت دستمال حوله ای کاغذی به هنگام خرید و فروش آن بسته به نوع عرضه و تقاضای این محصول و المان های دیگر می تواند دچار نوسان نشود.

بازه قیمتی این نوع دستمال حوله مربوط بین قیمت های 15000 تا 45000 متغیری می باشد که بسته به برند آن و یا مقدار و کیفیت آن است.

از مهم ترین عوامل تاثیر گذار در کاهش و افزایش قیمت این نوع دستمال می توان به برند، نوع بسته بندی، کیفیت، هزینه های تولید و همچنین تورم و یا تغییرات ارزی و دلاری اشاره نمود.

شما عزیزان و دوستداران خرید عمده این محصول می توانید مستقیما آن را از طریق وب سایت اینترنتی ما تهیه نمایید که قطعا موجب خورسندی شما خواهد شد.

کافیست تا با تکمیل فرم اطلاعاتی موجود امکان تماس را برای همکاران ما فراهم نمایید تا آن ها، شما را مطابق با نوع نیاز و توان مالیتان به خرید مطلوب و مقرون به صرفه راهنمایی کنند.

دستمال حوله کاغذی به صورت عمده

 

پاسخ به ۲ سوال درباره دستمال کاغذی حوله ای

۱: دستمال حوله ای کاغذی دارای چه ویژگی می باشد؟

دستمال حوله ای کاغذی ضخیم و دارای طرح و اندازه های مختلف می باشد.

۲: دستمال حوله ای کاغذی دارای چه مزایایی می باشد؟

دستمال حوله ای کاغذی می تواند دست و صورت شمارا به خوبی خشک کند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما