سفارش خرید نوار بهداشتی کوچک با بهترین کیفیت

نوار بهداشتی محصولی است که اختراع شده تا از بسیاری بیماری های عفونی و دیگر بیماری ها در خانم ها جلو گیری کند. این محصول کارایی بسیار زیادی در خانم ها دارد. بیشترین استفاده کنندگان این محصول افراد ۱۵ تا ۴۰سال می باشند.

این محصول انواع مختلفی دارد و در طرح و مدل های مختلفی تولید و عرضه می گردد. شکل ظاهری این محصول متفاوت می باشد و به نوار بهداشتی بالدار و ساده مشهور هستند. برای خرید نوار بهداشتی کوچک همین الان وارد سایت زیر شوید.

سفارش خرید نوار بهداشتی کوچک با بهترین کیفیت

چگونه میتوان انواع نوار بهداشتی را بصورت انلاین سفارش داد

چگونه میتوان انواع نوار بهداشتی را بصورت انلاین سفارش داد نوار بهداشتی دستمالی و پارچه ای است که از نظرشکل ظاهری همانند پوشاک و مای بی بی نوزادان و اندازه ای کوچکتر از پوشاک نوزادان است، زنان در دوران قاعدگی یا همان عادت ماهیانه یا خون ریزی، برای جلوگیری از نشت خون خارج شده از خود به لباس آن و کثیف و لکه شدن لباس انها، نوار بهداشتی را روی لباس زیر خود قرار می‌دهند به طوری که خون خارج شده نتواند به لباس نفود و باعث بوی بد و نامطبوع و لکه روی لباس شود.

یک طرف نوار بهداشتی چسبی قوی و محکم با چسبندگی بالا دارد که به داخل لباس زیر خانم ها می‌چسبد تا در لباس زیر ساکن شود و تغییر مکان یا تغییر حالت و به طور کلی جابه جا نشود. نوار بهداشتی‌های امروزی معمولاً استریل هستند و از عفونت در خانم ها جلوگیری می کند. از طرفی که درون اسلام خون نجس محسوب می شود. این نوار بهداشتی به گونه ای عمل می کند که از نجس شدن لباس جلو گیری کند .

درون نوار بهداشتی پنبه و موادی وجود دارد که از طرف این خون و مایعات خارج شده را جذب و از طرف دیگر نگزارد این مایعات و خون ها از این نوار بهداشتی دفع و بیرون نشت پیدا کند تشکیل شده است که ساختار پیچیده ای محصوب نمیشود.جنس این نوار بهداشتی ها از پنبه و روی آن پلاستیک است.

این محصول ساخت ایران میباشد و هم در ایران و هم در کشور های اسلامی دیگر مورد استفاده قرار می گیرد. این محصول در انواع مختلف تولید می شود. از طرفی برند این محصولات نیز متفاوت می باشد. نوار بهداشتی طرح یونیکورن و نوار بهداشتی ساده رعنا نمونه هایی از این محصولات تولید شده در ایران می باشد.

برای سفارش این محصول به صورت انلاین فقط کافی است به سایت زیر مراجعه و نمونه محصول را خود را انتخاب و سفارش خود را ثبت کنید.

راهنمای ثبت سفارش نوار بهداشتی در ایران

راهنمای ثبت سفارش نوار بهداشتی در ایران نوع امروزی این نوار بهداشتی ها تا مدت‌ زمان های زیادی در ایران و دیگر کشورهای خاورمیانه وجود نداشته مورد استفاده قرار نمی گرفته است و زنان از پنبه و پارچه‌هایی که خود طراحی کرده بودن در لباس زیر خود قرار میدادند که در زیر آن قرار می‌گرفت و یا از پارچه طوری استفاده میکردند که نانع رسیدن خود و مایعات به لباس های خود شود و از این پارجه ها مدت زمان طولانی استفاده می کردند و بعد از هربار استفاده از آن ها آن را شسته و خسک می کردند تا در زمان قاعدگی بعدی از آن استفاده کنند.

استفاده از این پارچه‌ها به مدت زمان طولانی به صورت مکرر و پیوسته باعث بیماری‌های عفونی و غیر عفونی مختلفی در زنان می شد و گاهی این افراد را به کام مرگ می کشاند. طبق تحقیقات به دست آمده در رابطه با استفاره از نوار بهداشتی از زمان اختراع تا الان کم شدن میزان عفونت های دستگاه تناسلی و رحم خانم ها و افزایش طول عمر خانم ها از زمان پیدایش این محصول تا به امروز بوده است.

این محصول امروزه در مدل ها و برند های مختلف تولید و مورد استفاده قرار می گیرد. جنس این محصول با گذشت زمان نسبت به قبل نرم تر شده و ساختمان آن دچار تغیراتی شده است که کیفیت و کارایی این محصول را به مراتب بالا می برد .

شما می توانید این محصول را به صورت آنلاین خریداری کنید ‌برای خرید این محصول به سایت زیر وارد شوید و پس از تکمیل مشخصات خود، نوع محصول انتخابی خود را ثبت کرده و پس از ۴۸ ساعت این محصول را درب خانه تحویل بگیرد. برای اصلاعات بیشتر از رهنمای سفارش آنلاین این محصول با کارشناسان شبانه روزی ما تماس حاصل فرمایید.

بهترین نوع نوار بهداشتی مناسب برای سفارش انلاین

بهترین نوع نوار بهداشتی مناسب برای سفارش انلاین همان طور که گفته نوار بهداشت به خانم ها کمک می کند تا هم بهداشت خود را در زمان قاعدگی رعایت کنند و از بروز بیماری های عفونی جلوگیری می کند. نوار بهداشتی در انواع مختلف و در سایز های متفاوت تولید می شوند. تعداد نوار بهداشتی که در این بسته بندها قرار میگیرد متفاوت می باشد.

تعداد این محصول در بسته بندی ها از ۱۰ تا ۴۰ عدد متغیر می باشد و هر بسته بندی تعداد خاص و متفاوتی از این محصول درون خود جای داده است .

نوار بهداشتی بزرگ 16 عددی و نوار بهداشتی بالدار نازگل 40 عددی نمونه هایی از این محصول می باشند که تعداد آن ها باهم‌فرق دارد و ما میتوانیم بسته به نیاز خود ان ها را تهیه کنیم.

بهترین نوع نوار بهداشتی برای سفارش یونیکورن و رعنا می باشد. زیرا این محصولات هم از نظر کیفیت و هم از نظر قیمت مقرون به صرفه می باشند و تعداد نوار بهداشتی در بسته بندی آن ها از ۱۰ تا ۴۰ عدد در هر بسته می باشد.

پس پیشنهاد ما به شما این دو نوع نوار بهداشتی می باشد. شما می توانید همین الان اسم محصول خود را ثبت و ان را سفارش و در اصرع وقت آن را درب خانه تحویل بگیرید.

سفارش آنلاین نوار بهداشتی طرح یونیکورن با کیفیت

سفارش آنلاین نوار بهداشتی طرح یونیکورن با کیفیت نوار بهداشتی طرح یونیکورن کیفیتی بی نظیر و از مواد اولیه درجه یک ساخته شده که خود موجب بیماری نمی شود. تعداد نوار بهداشتی ها در بسته بندی های این محصول بین ۲۵ تا ۴۰ عدد می باشد.

پنبه این محصول از بهترین و نرم ترین پنبه می باشد که باعث چند برابری لطافت این محصول شده است. چسب این نوار بهداشتی از چسبندگی خوبی برخورد دار می باشد که به راحتی به لباس زیر می چسبد و در لباس زیر تغییر مکان نمی دهد.

از این محصول به مدت ۱۲ ساعت میتوان مداوم استفاده کرد طوری که آسیبی به چسب و پنه ی آن وارد نمی شود. از این محصول نمونه ی ساده و بالدار در بازار و فروشگاها یافت می شود.

برای سفارش انلاین و اینترنتی این محصول باید با شماره های موجود در این سایت تماس حاصل فرمایید و سفارش خود را انجام دهید. این‌سایت تنها عامل فروش انلاین نوار بهداشتی طرح یونیکورن با کیفیتی بی نظیر می باشد. پس همین الان با انتخاب گزینه این محصول و تکمیل مشخصات این محصول بهداشتی را تهیه و ضامن سلامتی خود شوید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما