صادرات دستمال کاغذی با کیفیت به قیمت روز

قیمت به روز دستمال کاغذی با کیفیت یکی از محصولاتی است که تولید آن در ایران در سطح بالای کیفی انجام می شود؛ پس بدیهی است که این کیفیت بالا منجر به رونق گرفتن صادرات این محصول شود. به دلیل تغییر نرخ ارز و قیمت مواد اولیه، افراد فعال در این زمینه مداوم باید قیمت به روز دستمال کاغذی را برای صادرات معین کنند. در صورتی که نحوه ی صادرات این کالا به خوبی انجام شود، می تواند تجارتی بسیار سودآور را در پی داشته باشد؛ البته در این راه موانعی نیز وجود دارد که در ادامه به آن ها خواهیم پرداخت.

صادرات دستمال کاغذی با کیفیت به قیمت روز

بررسی موانع موجود برای صادرات انواع دستمال کاغذی

بررسی موانع موجود برای صادرات انواع دستمال کاغذی صادرات هر کالایی نیازمند داشتن اطلاعات بالا در زمینه ی آن محصول می باشد؛ دستمال کاغذی نیز از این قاعده مستثنا نبوده و افرادی که تصمیم ورود به این حیطه را دارند باید تمام جوانب را سنجیده تا با شکست شغلی روبرو نشوند. همانطور که صادرات هر محصولی سختی های خود را دارد، صادرات دستمال کاغذی نیز موانعی بر سر راه خود داشته ک چهار مورد از آن ها عبارتند از: عدم ثبات نرخ ارز یکی از موانع اصلی در زمینه ی صادرات انواع دستمال کاغذی می باشد.‌ افزایش روزافزون قیمت مواد اولیه، عدم توانایی واردات برخی مواد و دستگاه های موردنیاز، عدم توانایی صادرات به برخی کشورها و … همگی جزو مشکلات اصلی بر سر راه صادرات دستمال کاغذی هستند.

  1. وجود رقبای قوی در بازار جهانی کار را برای تولیدات ایرانی سخت تر می کند؛ بدیهی است با وجود دستمال کاغذی های متنوع و باکیفیت تولید شده در کشورهای دیگر، سطح تولیدات ایرانی باید بسیار بالا باشد تا توانایی رقابت و فروش خوبی را داشته باشد.
  2. گاها به دلایل مشکلات زیاد، سطح تولیدات پایین تر از توانایی تولیدکنندگان است؛ بدین معنی که یک تولیدکننده که امکان تولید حجم بالایی در سال را دارد، به دلیل کمبود مواد اولیه و دیگر موانع، فقط به اندازه ی نصف توان خود به تولید محصول می رسد.
  3. متاسفانه خیلی از صادرکنندگان به خوبی بازار هدف خود را نشناخته و نتوانسته اند اهداف اصلی را در این زمینه پیدا کنند. اولین گزینه برای موفقیت صادرات دستمال کاغذی، پیدا کردن بازار اصلی هدف و ایجاد زمینه بازاریابی در آن می باشد.

موارد گفته شده تنها چهار مورد از موانع موجود در این راه بودند. شایان ذکر است که عوامل گوناگون دیگری همچون نرخ ترخیص گمرک، وجود محدودیت در روش های ارسال به برخی کشورها، ضعف در ایده پردازی و عدم شناخت نیاز مصرف کننده ی خارجی نیز نقش به سزایی در میان این مشکلات ایفا می کنند. حل این مشکلات کمک شایانی به بازاریابی این تجارت می کند و کشورهای خارجی را به سمت خرید هرچه بیشتر از برندهای ایرانی سوق می دهد.

چگونه می توانیم در صادرات دستمال کاغذی درجه یک ممتاز بشیم

چگونه می توانیم در صادرات دستمال کاغذی درجه یک ممتاز بشیم حال با وجود مشکلات ذکر شده چه کنیم تا نام ایران در حیطه ی صادرات دستمال کاغذی درجه یک بدرخشد؟ در این زمینه باید کوشید نقاط قوت تولیدات را به قدری پررنگ کرد تا تاثیر مشکلات موجود کمرنگ تر گردد. یکی از عواملی که به شدت در این امر اهمیت دارد، بالاتر بردن کیفیت محصولات تولید شده می باشد. به دلیل اهمیت بالای این مقوله سعی خواهیم کرد در این باره به جزئیات بیشتری بپردازیم. در ابتدا باید بپرسیم دستمال کاغذی باکیفیت و قوی برای صادرات چه ویژگی هایی دارد؟

  • دستمال کاغذی های تولیدی باید از مواد اولیه ای کاملا باکیفیت تولید گشته تا منجر به تولید برگ های مرغوبی از دستمال شوند. این دستمال ها کاملا نرم و سازگار با پوست بوده و هیچ آسیبی به سطح پوست نمی زنند. جذب رطوبت این دستمال ها نیز از سطح خوبی برخوردار است.
  • بسته بندی محصولات صادراتی بسیار شیک و درخور توجه بوده و از کارایی بالایی برخوردار هستند. مقوله ی بسته بندی به شدت روی میزان فروش دستمال کاغذی تاثیر داشته و یکی از عوامل اصلی تعیین کننده در میزان صادرات است.
  • تنوع محصولات باید بسیار بالا باشد؛ بدین معنی که نوع کاربرد آن ها و تعداد برگ های موجود در هر بسته باید تنوع زیادی داشته تا پاسخگوی هر نیازی باشند. به طور مثال با ایده پردازی خلاقانه می توانید انواع مختلفی از دستمال کاغذی همانند انواع جیبی و مشابه آن را تولید نمایید.

 

این عوامل می توانند باعث بالاتر رفتن سطح کیفی محصولات و در نتیجه افزایش صادرات شوند. بدیهی است اگر یک دستمال کاغذی باکیفیت به عنوان نماینده ای از محصولات ایرانی به بازار جهانی عرضه گردد، می تواند مسبب درخشش برندهای ایرانی گشته و خریدهای زیادی به دنبال داشته باشد. از جمله محصول های موفق در زمینه ی صادرات می توان از دستمال کاغذی سافتلن طلایی نام برد.‌ دستمال کاغذی رویال دو لایه و خیلی برندهای دیگر نیز توانسته اند در زمینه ی رضایتمندی مشتریان خارجی خوش بدرخشند.

بهره گیری از تمام ظرفیت ها برای صادرات دستمال کاغذی

بهره گیری از تمام ظرفیت ها برای صادرات دستمال کاغذی همان طور که پیش تر گفتیم، مشکلات و موانع زیادی بر سر راه صادرات دستمال کاغذی وجود دارد. صادرکنندگان باید راهی بیابند تا با حل مشکلات به صنعت صادرات دستمال کاغذی رونق روزافزون ببخشند. این تجارت می تواند سودآوری بالایی برای کشور داشته و با ایجاد رونق اقتصادی، فرصت های شغلی زیادی را نیز برای جوانان ایجاد کند. بنابراین افراد فعال در این زمینه باید تمام ظرفیت های لازم را به کار گرفته تا تولید و صادرات این محصول را بالا ببرند. انجام این مهم در ابتدا چیزی جز تلاش زیاد نمی طلبد.

در این راه باید تمام توان نیروها به کار گرفته تا حجم تولیدات بیشتر شده و در کنار حجم بالا، کیفیت نیز افزایش یابد. بدین گونه مطمئنا تعداد کشورهایی که تمایل به واردات دستمال کاغذی از ایران دارند، بیشتر خواهد شد. در هر کشوری بالاتر بردن میزان صادرات جزو اهداف اصلی اقتصادی بوده و از هیچ تلاشی برای عملی کردن آن دریغ نمی کنند.

صادرکنندگان دستمال کاغذی رنگی بیتا در ایران

صادرکنندگان دستمال کاغذی رنگی بیتا در ایران مراکز زیادی دستمال کاغذی رنگی بیتا را از ایران به کشورهای مختلفی صادر می کنند. مجموعه ی با با افتخار اعلام می دارد که توانسته صادرات این محصول را به بهترین نحو ممکن انجام دهد. علاوه بر این محصول، دستمال کاغذی جعبه ای 300 برگ گلریز نیز توانسته سهم خوبی از فروش جهانی را از آن خود کند.‌ شرکت ما همواره در تلاش است با صادرات محصولات باکیفیت از ایران نام برندهای ایرانی را در کل جهان معرف حضور همگان نماید. ما حتی با وجود مشکلات زیاد بر سر راه خود، تمام تلاش خود را خواهیم کرد که میزان صادرات این محصول را هر ساله افزایش داده و ارزآوری بالایی برای کشور حاصل نماییم.

تعدادی از عوامل می توانند بر قیمت دستمال کاغذی بسته تأثیر بگذارند. این شامل:

تعداد دستمال در هر بسته: یک بسته بزرگتر به طور متوسط ارزانتر از یک بسته کوچکتر خواهد بود. این به این دلیل است که برای تولید هر محصول از مواد خام بیشتری استفاده می‌شود، اما مواد بسته‌بندی کمتری هدر می‌رود و هزینه‌های حمل و نقل کمتری نیز برای عرضه آن‌ها به بازار وجود دارد.

اندازه هر دستمال جداگانه: اندازه های بزرگتر معمولاً هزینه کمتری در هر واحد دارند، زیرا به منابع (مواد و نیروی کار) کمتری نسبت به دستمال های کوچکتر نیاز دارند. با این حال، اگر به دنبال چیزی جمع و جور برای مقاصد سفر یا کمپینگ هستید، به جای آن از بسته های کوچک استفاده کنید! آنها بدون صرف هزینه زیاد در باجه های خط تسویه حساب در سراسر شهر در فضا صرفه جویی می کنند یا باید بگویم “در سراسر جهان”؟ این بستگی دارد که ما دقیقاً در اینجا در مورد کجا صحبت می کنیم. برخی از مکان‌ها بسته به کشوری که در آن زندگی می‌کنند ممکن است قیمت‌های متفاوتی داشته باشند – به خصوص اگر این مکان‌ها نه فقط یک بار بلکه دو بار در روز اتفاق می‌افتد، در حالی که در طول ماه‌های زمستانی که دمای هوا به اندازه کافی در بیرون پایین می‌آید، زیر پتوهای ساخته شده از گلوله‌های پنبه‌ای می‌خوابند. هر چیزی جز شاید کاکائو داغی که به جای آن مشروب شده باشد.»

1

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما