صادرات کلی نوار بهداشتی فله ای به اروپا

امروزه یکی از ارکان اصلی و مهم برای سلامت زنان استفاده از نوار بهداشتی است که هنگام قاعدگی از آن استفاده های زیادی می شود بنابراین کارخانه های تولیدی زیادی در سراسر کشور وجود دارند که توانسته انواع نوار بهداشتی فله ای را با کیفیت بالا تولید نمایند.

همچنین آنها این محصول را با قیمت مناسب در انواع برندها و بسته بندی های دارای نشان استاندارد جهانی به روش عمده و مستقیم وارد بازار صادرات نماید که صادرات نوار بهداشتی فله ای به کشورهای اروپایی بازتاب گسترده ای داشته و توانسته به اقتصاد کشور رونق زیادی بخشد.

صادرات کلی نوار بهداشتی فله ای به اروپا

بررسی موانع موجود برای صادرات انواع نوار بهداشتی

بررسی موانع موجود برای صادرات انواع نوار بهداشتی

در حال حاضر نوار بهداشتی، یکی از کالاهای اساسی و مهم بهداشتی محسوب می شود و همان طور که از نامش پیداست از مواد اولیه کاملا طبیعی مانند: پنبه و پودر جاذب تشکیل شده که خون را به خوبی در خود جذب می کند و به سلامت و تمیزی فرد کمک زیادی می کند.

نوار بهداشتی انواع متنوعی دارد که با مدل های مختلف و برندهای متفاوت با کیفیت بالا و قیمت مناسب در بازار عرضه می شوند که در سایز و اندازه های متفاوت و بسته بندی های کاملا استاندارد، ارگانیک و بهداشتی در بازار وجود دارند که بسته به نوع کاربرد و سلیقه افراد متفاوت بوده و طرفداران خاص خود را می طلبد.

شایان ذکر است از انواع نوار بهداشتی می توان به نوع ساده، مشبک، بالدار، ضد حساسیت، مسافرتی و غیره اشاره نمود که هر کدام بسته به نوع خود از قدرت جذب بالای خون برخوردار بوده و نیز با ضخامت بسیار خوبی که دارند از محبوبیت زیادی بین طرفداران خاص خود برخوردار می باشد.

باید خاطر نشان کرد که از انواع نوار بهداشتی می توان به نوار بهداشتی بالدار نانسی، نوار بهداشتی مولپد پنبه ای، نوار بهداشتی آلویز بنفش، نوار بهداشتی بالدار مشبک بزرگ پنبه ریز اشاره نمود که هر کدام بسته به نوع خود از خواص و مزایای زیادی برخوردار بوده که جهت آشنایی بیشتر بانوان به این نوارها به توضیحات مختصری در مورد آن ها می پردازیم:

نوار بهداشتی بالدار نانسی: این مدل از نوار بهداشتی، در بسته بندی های 10 عددی، به طور کاملا استاندارد و بهداشتی با کیفیت بالا و قیمت مناسب در بازار عرضه می شود که اغلب در سه سایز خیلی بزرگ، سایز بزرگ و متوسط در بازار وجود دارند که با توجه به این که دارای قطر نازک می باشد ولی از قدرت جذب بالایی برخوردار بوده که به راحتی می توان از آن استفاده زیادی برد.

نوار بهداشتی مولپد پنبه ای: این مدل از نوار بهداشتی، با وجود پدهای مختلف به راحتی می تواند نیاز بانوان را در دوران قاعدگی به طور کلی بر طرف سازد که این نوع نوار با استفاده از دستگاه های پیشرفته و مدرن و نیز به صورت تمام اتوماتیک و همچنین با استفاده از دانش روز و نیز استفاده از مواد اولیه درجه یک و همچنین بهره مندی از تجربیات کادر مجرب و نیروی انسانی ماهر و فعال در این زمینه با کیفیت بالا در شرایط کاملا استاندارد و بهداشتی در کشور تولید و نیز با قیمت مناسب در بازار عرضه می شود که طرفداران زیادی دارد.

نوار بهداشتی آلویز بنفش: این مدل از نوار بهداشتی با کیفیت بالا در بسته های 7 عددی با سایز خیلی بزرگ و ضخامت و قطر کم در بازار با قیمت مناسب عرضه می شود که مشتریان زیادی را به خود اختصاص داده است.

نوار بهداشتی بالدار مشبک بزرگ پنبه ریز: با طرح های زیبا و جذاب با تعداد 10 عددی در بسته بندی های شیک و دارای نرمی و لطافت خاصی است که فاقد هرگونه مواد حساسیت زا بوده و از لایه ای مشبک با پنبه کاملا طبیعی و بهداشتی تشکیل شده و نیز از قدرت جذب بالایی برخوردار بوده که امروزه بانوان از آن استقبال زیادی می کنند.

بررسی نحوه صادرات نوار بهداشتی از راه هوایی

بررسی نحوه صادرات نوار بهداشتی از راه هوایی

در مقایسه با بررسی های انجام شده بر نحوه صادرات نوار بهداشتی از راه هوایی مانند: راه های زمینی و دریایی باید گفت: صادرات نوار بهداشتی از طریق راه هوایی، باید طی فرایندهای مختلفی صورت گیرد که مستلزم یک سری قوانین و شرایط استاندارد جهانی است که شامل: صدور تعرفه های گمرکی، تعرفه های آزمایشگاهی، صدور کارت بازرگانی، صدور مجوزهای بهداشتی، صدور بارنامه حمل و نقل، هزینه دستمزد کارگران، هزینه ترخیص کاری کالا و دیگر موارد می باشند که از اهمیت زیادی در امر صادرات محصول به حساب آمده که امروزه فروشندگان و تجار ایرانی، باید این مراحل را طی کنند تا بتوانند محصول خود را با کیفیت عالی و قیمت مناسب وارد بازار جهانی نمایند.

تمهیدات لازم جهت صادرات نوار بهداشتی

تمهیدات لازم جهت صادرات نوار بهداشتی

همان طور که قبلا ذکر شد، تمهیدات لازم جهت صادرات نوار بهداشتی، عبارتنداز: درخواست کتبی، صدور اسناد مربوط به صادرات کالا، لیست محصولات با نشان استاندارد جهانی، تاریخ تولید و انقضاء، وزن، نام برند، شرکت تولید کننده، صدور مجوزهای لازم و مربوطه از سازمان های مختلف اداری، صدور گواهینامه معتبر از سازمان صمت و اداره بازرگانی، بسته بندی های متنوع با مشخصات مربوطه، تکمیل فرم ها و تعرفه های گمرکی و دیگر موارد می باشند که از اهمیت زیادی جهت صادرات محصول به کشورهای خارجی برخوردار بوده و توانسته به رونق اقتصادی کشور کمک بزرگی نماید.

صادر کنندگان بهترین نوار بهداشتی بالدار نانسی

صادر کنندگان بهترین نوار بهداشتی بالدار نانسی

همواره صادرکنندگان بهترین نوار بهداشتی بالدار نانسی، سعی می کنند تا این محصول بهداشتی عمده را با بالاترین درجه کیفیت و نازل ترین قیمت در بسته بندی های چند عددی با نشان استاندارد جهانی، تاریخ تولید و انقضاء، پروانه تولید، پرزوانه بهداشتی، پروانه بهره برداری مطابق با استانداردهای بین المللی خاص و همچنین در تنوع طرح و مدل های مختلف با سایز و اندازه های متفاوت و برندهای معتبر به اکثر کشورهای دنیا صادر می کنند که صادرات محصول نقش بسزایی در رونق اقتصادی کشور داشته و توانسته متقاضیان زیادی را به خود جذب کند.

ناگفته نماند که صادرات این محصول بهداشتی به روش مستقیم و بدون واسطه از طریق مراکز معتبر در سراسر کشور انجام می گیرد که صادرات محصول به این روش بسیار ارزان بوده و مشتریان زیادی را به خود جذب کرده است.

شایان ذکر است، صادرات این محصول عمده به روش مستقیم و بدون واسطه باعث ایجاد رقابت بین انواع برندهای ایرانی با نوع خارجی خود گردیده و همچنین باعث میزان تولیدات انبوه و میزان فروش و سود زیادی شده و نیز جذب مشتریان زیادی از ان سوی مرزها شده که از لحاظ اقتصادی برای کشور از اهمیت زیادی برخوردار می باشد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما