فروش دستمال کاغذی ارزان و درجه یک

دستمال کاغذی ارزان در بازار تقاضای بسیار بالایی دارد. این برگه های سفید رنگ در هر جایی کاربرد دارد و همه روزه مورد استفاده اقشار مختلف جامعه قرار می گیرد بنابراین برای افراد زیادی به دنبال خرید دستمال کاغذی ارزان هستند. فروش عمده بهترین دستمال کاغذی با قیمت مناسب در این مرکز انجام می شود.

فروش دستمال کاغذی ارزان و درجه یک

با برند های پرفروش دستمال کاغذی آشنا شوید

با برند های پرفروش دستمال کاغذی آشنا شوید شاید تصور کنید که همهٔ دستمال کاغذی ها شبیه به هم می باشند، اما این‌ گونه نیست. برای خرید یک دستمال توالت خوب که هم قیمت مناسبی داشته باشد و هم از جنس و کیفیتی مطلوبی، برخوردار باشد باید با بهترین‌ برندها آشنا شوید. در این مطلب با بهترین برند دستمال توالت های موجود در بازار آشنا خواهید شد و خواهید دید که کدام مارک به خاطر خصوصیات مثبتش به بالاترین میزان فروش خود رسیده‌ است.

دستمال کاغذی تنو:
دستمال کاغذی برند تنو از آن محصولاتی است که علاوه بر لطافت فوق العاده اش از ضخامت خوبی برخوردار است. دستمال کاغذی تنو، از س لایه تشکیل شده و بعد از هر دفعه استفاده، به سرعت خیس و خراب نخواهد شد و لازم نیست که مقدار زیادی از دستمال را در هر بار استفاده مصرف کنید.اگر دستمال کاغذی 8تایی تنو را بخرید، از نظر اقتصادی بسیار به صرفه است. جالب است بدانید کاربرانی که در سایت ها به نظر دهی می پردازند از این برند رضایت زیادی دارند.

دستمال کاغذی برند ایزی پیک:
یکی از برندهای محبوب دستمال توالت که محصولاتش را می توانیم جزء بهترین دستمال توالت های موجود در بازار بدانیم از دستمال ایزی پیک نام می بریم. این برند در صدر پرفروش‌ترین‌ها است. و طبق نظر سنجی های مشخص شده مارک ایزی پیک نظرات زیادی را به خودش جلب کرده است.
یکی از شاخصه های مهم و ترغیب‌کننده برند ایزی پیک، طراحی شکل ظاهری جعبه دستمال کاغذی است. دستمال ایزی پیک رول مانند نیستند و در جعبه‌ای مستطیل شکل با ورقه هایی است که مثل دستمال‌ توالت عادی از آن خارج می شود.
بسته‌های مستطیل شکل ایزی پیک گیره‌ دار هستند که امکان آویزان شدن بسته را به راحتی ایجاد می کنند. همین ویژگی یک مزیت جذاب و خلاقانه است که استقبال خوبی هم از آن شده است.

دستمال توالت برند سافتلن:

سافتلن هم از معروفترین برند های دستمال کاغذی در ایران است که جزء پر فروش ترین ها محسوب می شود. هر برگه دستمال سافتلن 4 لایه است که باعث مقاومت بالای آن در برابر زود مچاله شدن است، این برند کیفیت بسیار بالایی دارد و توانسته است محبوبیت زیادی در بین برندهای دستمال کاغذی پیدا کند. جذب سریع آب و خشک کردن مناسب پوست از ویژگی های عالی سافتلن می باشد. کارخانه تولید کننده سافتلن این محصول را در فضای کاملا بهداشتی و با استاندارد های روز دنیا تولید می کند.

دستمال توالت برند پاپیا:
لمس بعضی از دستمال کاغذی ها به دلیل زبری که دارند نشان دهنده کیفیت بد آنها هست، برخی از آن ها هم زیادی نرم هستند به طوری که قطرات آب آن ها را سریع به خمیر تبدیل می کنند اما خوشبختانه این موضوعات در مورد برند پاپیا صدق نمی کند. دستمال کاغذی پاپیا هم مانند رقیبان خود از کیفیت خوبی برخوردار است و توانسته است محبوبیت زیادی در بازار کشور کسب کند.

دستمال کاغذی نانسی:
جذب بالایی دستمال کاغذی نانسی زبانزد است. این برند را می توان به عنوان یک دستمال کاغذی اقتصادی معرفی کرد چون یک برگ آن می تواند کار شما را سریع راه بیندازد.

میزان فروش سالیانه دستمال کاغذی در بازار داخلی

میزان فروش سالیانه دستمال کاغذی در بازار داخلی همه ما در سال های اخیر درگیر ویروس کرونا هستیم. این بیماری به قدری خطرناک است که اگر کسی از شیوه نامه های بهداشتی پیروی نکند ممکن است هم خودش را درگیر کند و هم عده زیادی را درگیر این بیماری کند. بنابراین استفاده از دستمال کاغذی به خصوص در اروپا و آمریکا بسیار زیاد شود در کشور عزیز ما هم سالانه بیش از سی هزار تن دستمال کاغذی مصرف می شود که گردش مالی آن تقریبا شصت میلیارد تومان است.

کاربرد بسیار زیاد دستمال کاغذی باعث ایجاد این گردش مالی چشمگیر است. البته همانطور که گفتیم کرونا نیز به بالا رفتن فروش دستمال کاغذی کمک بسیار زیادی کرده است. کارخانه های داخلی هم با بروز کردن خط تولید خود توانسته اند محصولاتشان را به بازارهای جهانی معرفی کرده و با کارخانه های تولید کننده خارجی رقابت کنند.

بررسی مشکلات فروش انواع دستمال کاغذی

بررسی مشکلات فروش انواع دستمال کاغذی خوشبختانه در داخل کشور با مشکلات زیادی در زمینه فروش محصولات آرایشی بهداشتی از جمله دستمال کاغذی رو به رو نیستیم. کارخانه های دستمال کاغذی ایرانی می توانند بیش از نیاز کشور تولید کنند، شاید تنها مشکلی زیادی که بازار محصولات ایرانی را تهدید می کند قیمت های غیر استانداردی است که توسط واسطه ها تعیین می گردد.

مثلا قیمت دستمال کاغذی صد برگ در برندهای متفاوت تفاوت های بسیار فاحشی با هم دارند و قیمت ها به صورت روزانه و حتی بعضی ها ساعتی تغییر می کنند. بعضی از همین واسطه ها محصولات را با نرخ دلخواه خودشان به بازار تزریق می کنند تا فقط سود بیشتری نصیبشان شود در صورتی که این کار یک اشتباه بزرگ است زیرا روی قیمت بقیه اجناس نیز تاثیر می گذارد و هر کسی به خودش اجازه می دهد که کالایش را با قیمت خودش بفروشد.

فروش فوق العاده دستمال کاغذی 300 برگ لدورا

فروش فوق العاده دستمال کاغذی 300 برگ لدورا در هنگام خرید دستمال کاغذی باید نکاتی را رعایت کنید که در اینجا نگاهی به برخی از آن ها می اندازیم:

  • ورقه های کاغذی دستمال کاغذی نرم بوده و از لطافت مطلوبی برخوردار باشند
  • برگه های سفید کیفیت لازم را داشته باشند تا سریع ریز ریز و خراب نشوند
  • بعضی از دستمال کاغذی ها یک لایه و برخی ها 4 لایه می باشند که بهترین نمونه های دستمال کاغذی در بازار دستمال 4 لایه است
  • حواستان باشد اگر حساسیت دارید و یا پوست بدنتان خیلی حساس است از دستمال کاغذی های عطری استفاده نکنید
  • دستمال کاغذی بخرید که بسته بندی مناسب و بهداشتی دارد، معمولا دستمال هایی که بسته بندی مناسب ندارد سریع آلودگی به خود جذب می کنند.
  • بیشتر بخوانید: پخش عمده دستمال کاغذی اقتصادی بیتا

دستمال کاغذی 300 برگ لدورا با کیفیت بسیار عالی و جنس مرغوبش سال هاست که دارد تولید می شود و رضایت مشتریان را در پی داشته است. این دستمال ها بسیار نرم هستند و به سرعت از بین نمی روند یک بسته دستمال لدورا اگر خوب مصرف شود تا یک ماه برای شما کافی است. برای خرید دستمال کاغذی به صورت عمده با قیمت بسیار مناسب با واحد فروش ما در تماس باشید.

هزینه یک مورد دستمال کاغذی تا حد زیادی به محل تولید و نوع آن بستگی دارد.

قیمت عمده حوله کاغذی بستگی به محل تولید و نوع آن دارد.

دستمال کاغذی در بسیاری از کشورهای مختلف از جمله ایالات متحده، کانادا و مکزیک ساخته می شود. اروپا (ایتالیا، اسپانیا)؛ آسیا (ژاپن)؛ آمریکای جنوبی (برزیل)؛ آفریقا (آفریقای جنوبی). هزینه مواد اولیه بسته به محل تامین آنها و همچنین هزینه حمل و نقل برای ارسال آنها به خارج از کشور یا داخل متفاوت است.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما