فروش دستمال کاغذی فله در تهران

دستمال کاغذی فله ارزان در تهران از ملزومات مردم از بدو تولد تا همیشه می باشد؛ که جهت ایجاد امکانات رفاهی آن ها تولید می گردد.

تولید دستمال کاغذی فله

در گذشته که دستمال های کاغذی تولید نشده بودند، استفاده از دستمال های چند بار مصرف مشکلاتی را در پی داشت اما با تولید این نمونه دستمال ها کار برای والدین و مردم آسان تر شده است.

دستمال کاغذی فله در تهران به دلیل مقرون به صرفه بودن آن ها سبب شده است که تقاضا برای آن همواره بالا باشد و افراد زیادی از آن تهیه کنند.

همچنین استفاده از دستمال کاغذی درست از بدو تولد برای همیشه  مورد نیاز است و والدین از آن به صورت روزانه استفاده می کنند؛ از همین رو می توان گفت جز وسایل ضروری به حساب می آید.

فروش دستمال کاغذی فله در تهران

مشخصات دستمال کاغذی ارزان در تهران

از جمله مشخصات دستمال کاغذی های ارزان در تهران می توان در وهله اول به کیفیت آن ها اشاره داشت؛ که متاثر از بکار بردن مواد اولیه مرغوب در تولید آن می باشد؛ که به سبب جلوگیری از ایجاد حساسیت های پوستی طراحی شده اند.

این محصول به صورت فله ای به بازار عرضه می گردد.

عنوان توضیحات
نام دستمال دستمال کاغذی
مناسب برای همیشه
ویژگی قدرت جذب بالا
بسته بندی فله ای

از دیگر مشخصه های فیزیکی این محصول تولید آن در انواع سایز های گوناگون می باشد که شما بایستی با توجه به تعداد دستمال کاغذی ذکر شده در جعبه نیاز خود را برطرف کنید.

همچنین این کالا دارای قدرت جذب کنندگی جهت خشک کردن می باشد، دستمال کاغذی حوله ای به دلیل ضخیم بودن و دولایه بودن قدت جذب بیشتری برای خشک کردن نسبت به دستمال کاغذی معمولی دارد.

فروش دستمال کاغذی فله در تهران

خرید ارزان دستمال کاغذی فله

به هنگام خرید دستمال کاغذی فله ارزان در تهران بایستی به مواردی که در ادامه به تشریح آن ها خواهیم پرداخت دقت لازم را داشت تا بتوان خریدی مطمئن را رقم زد:

در وهله اول انتخاب نوع دستمال خود مناسب با نیاز خود با توجه به اطلاعات نوشته شده مربوط به دستمال کاغذی بر روی بسته بندی آن از موارد مهم می باشد.

از دیگر موارد حائز اهمیت کیفیت این نمونه دستمال کاغذی ها با توجه به ضخیم بودن نوع دستمال است که بایستی از نمونه مرغوب آن تهیه کرد؛ که به پوست شما آسیبی نرساند.

همچنین قدرت جذب این محصول نیز از دیگر موارد مهم می باشد که به سبب جلوگیری از خیس شدن دست و صورت بایستی جذب بالایی را داشته باشند.

فروش دستمال کاغذی فله در تهران

قیمت دستمال کاغذی فله در تهران + خرید و فروش

قیمت دستمال کاغذی ارزان در تهران جهت خرید و فروش به عوامل مختلفی همچون مواد اولیه به کار رفته در آن و دیگر هزینه های مرتبط با تولید و بسته بندی این محصول وابسته می‌باشد.

جهت اطلاع از قیمت این محصول با مدیر فروش مجموعه در ارتباط باشید.

از طرفی به دلیل یکسان نبودن نرخ ارز و نوسانات آن نمی توان مقدار مشخصی را برای این محصول تعیین نمود؛ اما به طور کلی می‌توان قیمت این محصول را در بازه 30000 الی 100000 تومان به ازای هر بسته از آن به طور متغیر در نظر داشت.

جهت سفارش و تهیه این محصول از نوع مرغوب و با کیفیت آن شما خریداران محترم می توانید در صورت تمایل به خرید از مجموعه ما، با همکاران ما در واحد فروش از طریق شماره های درج شده تماس حاصل فرمایید.

فروش دستمال کاغذی فله در تهران

پاسخ به ۲ سوال درباره دستمال کاغذی

۱: دستمال کاغذی چه ویژگی دارد؟

دستمال کاغذی معمولی و حوله ای قدرت جذب بسیار بالایی دارند.

۲: از دستمال کاغذی چه استفاده هایی می توان کرد؟

از این محصول بیشتر بجهت خشک کردن درست و صورت استفاده می شود.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما