فروش دستمال کاغذی متفرقه ارزان

دستمال کاغذی متفرقه ارزان به برندهایی از دستمال کاغذی گفته می شود که خیلی معروف نیستند. فروش دستمال کاغذی متفرقه به دلیل قیمت پایینی که دارد بیشتر مناسب شهرهای کم جمعیت و دورتر از مرکز است. برای این که بتوانید این مدل را خیلی پایین تر از قیمت بازار دریافت کنید بهتر است حتما از تولید کننده های اصلی آن را خرید کنید.

دستمال کاغذی متفرقه

تولید دستمال کاغذی متفرقه

با وجود قوانین سفت و سختی که در زمینه محصولات سلولزی و بهداشتی وجود دارد و بسیاری از شرکت ها را ملزم می کنند که استانداردهای بسیار بالایی را برای تولید دستمال کاغذی در نظر بگیرند، اما با این حال همیشه عده ای از افراد هستند که به صورت زیرزمینی به کار تولید دستمال کاغذی با برند متفرقه می پردازند.

از آن جا که این کارخانه ها جا و مکان مشخص و مالیات ندارند می توانند هزینه های خود را بسیار کاهش دهند و محصولات خود را به بازار عرضه کنند. حتی خیلی از آن ها در خانه و توسط دست جعبه ها را با دستمال کاغذی فله ای ارزان پر می کنند.

دستمال کاغذی متفرقه ارزان

کیفیت دستمال کاغذی

برای مارک های متفرقه نمی توان یک نسخه واحد پیچید و کیفیت تمام آن ها را زیر سوال برد. اما همانطور که می دانید قریب به اتفاق آن ها یعنی بالای 95 درصدشان کیفیت پایین دارند. البته همین کیفیت پایین هم باعث ارزان بودن آن شده است. بیشتر مردم تمایل به این نوع از کالاها دارند تا بتوانند در هزینه های خود صرفه جویی کنند. معمولا شرکت های دستمال کاغذی قم ارزانترین قیمت ها را دارند.

به صورت کلی از قدیم گفته اند که هر چقدر پول بدهی آش می خوری و در این جا هم این مثال کاملا درست است. با این حال برای فروشندگان عمده و خرده این کالاها سود زیادی وجود دارد. البته در صورتی که بتوانند دستمال کاغذی متفرقه را از تولیدکننده اصلی آن خرید کنند و واسطه یا دلالی در این بین در کار نباشد.

2

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما