فروش عمده انواع نوار بهداشتی ارزان قیمت

فروش عمده نوار بهداشتی برای بنکداری ها و پخش های بزرگ از درب کارخانه صورت می گیرد. با این حال برای رضایت بیشتر مشتری ها و افرادی که خواهان محصولات سلولزی هستند انواع نوار بهداشتی ارزان قیمت را می توان به صورت تحویل در محل انبار خریدار هم ارسال کرد. این امر مهم به ساختار نمایندگی شرکت های بزرگ برمی گردد که می تواند باعث افزایش فروش خارجی و صادرات محصول نیز شود.

اما شرایط فروش عمده نوار بهداشتی به صورت تحویل در محل انبار مشتری چیست؟ بهتر است بدانید در زمینه محصول نوار بهداشتی این امر فقط در صورتی امکان دارد که خریدار تمام مبلغ فاکتور خود را قبل از ارسال تسویه کرده باشد. این تسویه عموما می تواند به صورت نقدی و یا چکی باشد. اما گاهی با شرایطی بسیار ویژه تر هم ارسال می شود که می تواند با گرو گذاشتن سند زمین یا ملک باشد.

فروش عمده نوار بهداشتی

در حوزه کالاهای اساسی فروش عمده نوار بهداشتی از درب کارخانه اهمیت بسیار زیادی دارد. زیرا اکثر زنان مصرف کننده این محصول هستند و یکی از نیازهای بهداشتی مهم آنان محسوب می شود. پس لازم است قبل از این که مقدار زیادی اجناس بی کیفیت خریداری یا فروخته شود حتما از کیفیت آن اطمینان پیدا کرد.

البته این اطمینان حتما لازم نیست به صورت حضوری ایجاد شود. حتما به یاد دارید که در گذشته های نزدیک مردم برای خرید کردن هر کالایی به کارخانه یا دفتر فروش تهران سر زده و به صورت حضوری محصول را تهیه می کردند. اما تکنولوژی های جدید این امر را بسیار آسان کرده اند.

در حال حاضر بیشتر افراد به راحتی با دیدن عکس و فیلم و کاتالوگ محصول روی موبایل خود می توانند سفارش خود را قطعی کرده و نوار بهداشتی خود را درب انبار تحویل بگیرند.

فروش نوار بهداشتی

موضوع دیگر در زمینه فروش عمده نوار بهداشتی این است که به چه حجمی از سفارشات عمده گفته می شود؟ این سوال گاهی برای افراد کمی گیج کننده به نظر می رسد. زیرا هر کسی از نظر خود مقداری را به عنوان عمده در نظر می گیرد. معمولا شرکت های بزرگ در حجم های بسیار پایین مثلا 20 کارتن فروش ندارند.

موضوع دیگر این است برای گرفتن بهترین تخفیف ها کافی است که حجم بیشتری از نوار بهداشتی خریداری شود. در این صورت کارخانه در زمینه تخفیف دادن می تواند با مشتری عمده بیشتر کنار بیاید و نوار بهداشتی ارزان قیمت تر ارسال کند.

انواع نوار بهداشتی

انواع نوار بهداشتی برای استفاده در دوران قاعدگی خانم ها ساخته شده است. هر چند تمامی مدل ها و برندهای نوار بهداشتی از اصول کم و بیش یکسانی پیروی می کنند اما مثلا بعضی مدل ها ضخامت بیشتر و برخی ضخامت کمتر دارند. بعضی از آن ها مقدار بیشتری پودر جاذب دارد و بعضی کمتر. برندهای زیادی هستند که برای داشتن فروش بیشتر مدل های مختلف نوار بهداشتی را تولید می کنند.

مهمترین انواع نوار بهداشتی برای فروش عمده:

  1. بالدار
  2. پنبه ای
  3. مشبک
  4. تا شده
  5. مسافرتی
  6. نازک

هرچند مدل های بسیار بیشتری را در این جا می توان نام برد ولی اصلی ترین و مهمترین مدل ها همین ها هستند که گفته شد. برای داشتن تنوع مناسب بهتر است فروشندگان خرده هم این مدل ها را همیشه در فروشگاه موجود داشته باشند.

انواع نوار بهداشتی

در حال حاضر برندهای زیر بیشترین حجم فروش داخلی و صادرات به کشورهای خارجی را به خود اختصاص داده اند:

  • شرکت نوار بهداشتی مای لیدی
  • شرکت نوار بهداشتی مرسی
  • شرکت نوار بهداشتی تافته
  • شرکت نوار بهداشتی پنبه ریز
  • بیشتر بخوانید: دستمال کاغذی

نوار بهداشتی مای لیدی

در حال حاضر حدود 45 شرکت خرد و کلان هستند که به کار تولید نوار بهداشتی و سایر محصولات سلولزی مشغول هستند اما بسیاری از آن ها فعالیت خیلی کمی دارند و نیروها و پرسنل خود را تعدیل کرده اند.

با این حال همیشه این شرکت های بزرگ هستند که می توانند فروش عمده نوار بهداشتی را در حجم های بالا داشته باشند.

البته مزیتی که در شرکت های کوچک تر است این است که قیمت های ارزان نوار بهداشتی را می توانید از آن ها تهیه کنید. زیرا هنوز آنچنان معروف نشده اند.

نوار بهداشتی ارزان

اجناس گران را می توان همه جا پیدا کرد اما اگر بخواهید نوار بهداشتی ارزان قیمت را به صورت عمده تهیه کنید ممکن است با چالش مواجه شوید. معمولا بسته بندی های فله ای که تعداد بالا دارند مثلا 40 یا 50 عددی قیمت ارزان تری دارند. اما کیفیت اجناس هم مهم است.

نواربهداشتی ارزان فله

برای تست کردن کیفیت می توان مقدار جذب آبی که یک پد از محصول دارد را سنجید و آن را با بهترین مارک های بازار مقایسه کرد. مقدار پودر جاذب، خمیر هارد وود و خمیر سافت وود که وارداتی هستند مهمترین عامل در تعیین قیمت هستند.

معمولا این مواد از کره جنوبی یا ایتالیا یا آمریکا وارد می شود که هر کدام کیفیت متفاوتی دارند. البته در داخل ایران شرکت هایی هستند که به صورت محدود بعضی از مواد اولیه مورد نیاز کارخانه ها را تامین می کنند اما به جرات می توان گفت که هنوز از لحاظ کیفیت قابل مقایسه با نمونه های خارجی نیستند.

نوار بهداشتی ارزان

دلیل این امر را می توان به فرمولاسیون پیچیده و دستگاه های به روز و پیشرفته دانست که متاسفانه سال ها تحریم مانع از دسترسی صاحبان صنایع کشورمان به آن شده است. با این حال تلاش هایی که شده قابل احترام است و می توان امیدوار بود در آینده کیفیت به مراتب بهتر شود. در این روند نباید نقش دولت را نادیده گرفت که می تواند با حمایت از تولید کنندگان و تسهیل مقررات در این فرایند بسیار کمک کننده باشند.

صادرات نوار بهداشتی

صادرات نوار بهداشتی در حال حاضر بدون مشکل انجام می شود و ترخیص آن مشکلی ندارد.

با این حال تقریبا از سال 1398 صادرات سایر محصولات سلولزی مانند دستمال کاغذی به دلیل شیوع کرونا ممنوع می باشد.
از آن جایی که صادرات نوار بهداشتی و پوشک بچه ارزآوری خوبی برای کشور دارد می تواند در جهت رونق تولید داخل و رفع مشکلات معیشتی کارگران ایرانی موثر باشد.

قیمت نوار بهداشتی

ایجاد پایگاه ها و نمایندگی های خارجی برای صادرات محصولات سلولزی بهداشتی مانند نوار بهداشتی ایرانی همچنین باعث می شود که برندهای ایرانی در عرصه های جهانی بیشتر شناخته شوند.

1

  1. رض سلام خدمت شما افراد پر تلاش و موفق
    من مشتری قدیمیتون هستم،که خریدام رو از شما انجام میدم و خیلی راضی بودم و دوست داشتم دوباره خریدم را ازشما انجام بدم که موفق شدم و بازم ازتون خرید کردم و مثل همیشه همه چی با کیفیت و عالی بود متشکرم از سایت خوبتون.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما