فروش نوار بهداشتی فله ای با کف قیمت

نوار بهداشتی فله ای به صورت گسترده در سراسر ایران به فروش می رسد. فروش نوار بهداشتی فله ای با نازل ترین میزان قیمت به انجام می رسد زیرا با فروش فله ای نوار بهداشتی دلال ها به حداقل می رسند و نوار بهداشتی با قیمتی منصفانه و واقعی در دست مصرف کننده قرار می گیرد. امروزه نیز فروش نوار بهداشتی فله ای مانند سایر محصولات به صورت آنلاین انجام می‌ شود که با این فروش مشتریان می توانند در سریع ترین زمان ممکن به این محصول دست یابند.

فروش نوار بهداشتی فله ای با کف قیمت

چه نوع نوار بهداشتی بخریم؟

چه نوع نوار بهداشتی بخریم؟ نوار بهداشتی مهم ترین نقش را در سلامت بانوان دارد. در واقع نوار بهداشتی ها دستمالی از جنس پنبه هستند که شکل ظاهری آن ها همانند پوشک نوزادان است و جهت جلوگیری از نفوذ خون در لباس‌ ها استفاده می‌ شوند. این محصول انواع بسیار مختلفی دارد که هر کدام از آن ویژگی های خاصی دارد.

به طور مثال یکی از انواع این محصولات، نوار بهداشتی مشبک نام دارد. به طور کلی جنس رویه نوار بهداشتی ها از دو نوع پنبه یا مشبک انتخاب می‌ شود که نوار بهداشتی های مشبک قدرت جذب بالاتری نسبت به نوار بهداشتی های پنبه ای دارند و می‌ توان ساعت های طولانی تری را از آن ها استفاده کرد. البته برخی از نمونه های مشبک ممکن است برای پوست های حساس، ایجاد حساسیت کند.

نوار بهداشتی های و پوشک معطر نیز یکی دیگر از انواع این محصولات است که موجب رفع بوی بد عفونت واژن می گردد. تمام بانوان در دوران قاعدگی احساس ناخوشایندی نسبت به بوی نامطبوع واژن دارند و ترجیح می دهند تا از نوار بهداشتی های معطر برای داشتن حسی بهتر استفاده کنند.

یکی از نمونه های پر کاربرد نوار بهداشتی ها نوار بهداشتی های مسافرتی است که ضخامت بسیار کمی دارند و کم حجم هستند و شما نیز می‌ توانید در مسافرت ها استفاده از این نوار بهداشتی ها را مدنظر قرار دهید. چرا که حجم بسیار کمی از فضا را اشغال می کنند و به دلیل نازک بودن شما احساس راحت‌ تری در حین سفر تجربه خواهید کرد.

شرکت بازرگانی نوار بهداشتی فله ای

شرکت بازرگانی نوار بهداشتی فله ای بسیاری از افراد که به حجم بالایی از نوار بهداشتی ها نیازمندند سعی دارند تا در هزینه خرید این نوار بهداشتی به گونه‌ ای صرفه‌ جویی کنند. در نتیجه این دسته از خریداران نوار بهداشتی فله ای را در اولویت خرید قرار می دهند.

زیرا نوار بهداشتی هایی که به صورت فله ای و در حجم عمده عرضه می‌ شوند، قیمت بسیار مناسب تری دارند. شرکت بازرگانی نوار بهداشتی ارزان فله ای، پخش کننده و تولید کننده انواع این تجهیزات سلولزی بهداشتی است که همواره ثبات و افزایش کیفیت محصولات خود را جزو اولویت اهداف خود قرار می دهد و بهترین نوار بهداشتی های ممکن را به مشتریان عرضه می کند.

5

  1. سلام و عرض خسته نباشد به همه عزیزان

    تا انجایی ک من این سایت رو خوندم و متوجه شدم که بصورت فله و در تعدا زیاد هم محصول رو میفروشند .شما هم مث من سعی کنید که خرید فله ای داشته باشید که هم مدت زمانی ریادی از محصول داشته باشید هم ارزان تر خریدتان را انجام دهید

  2. سلام نوار بهداشتی با پوشش پنبه ای و ضد حساسین است و بسیار عالیه ممنون از شما

  3. شماره تلفن میخوام برای خرید نوار بهداشتی. دستمال چون من خودم استفاده میکنم راضی بودم حالا میخوام بفروشم

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما