قیمت ارزان دستمال کاغذی تنو درجه یک

قیمت دستمال کاغذی تنو در بسته بندی جدید و زیبا با حفظ کیفیت سابق همراه با تخفیف ویژه محاسبه می شود. دستمال کاغذی تنو با قدرت جذب بالا ، با دوام و خاصیت کشسانی مطلوب بوده و بهترین گزینه برای خرید دستمال کاغذی می باشد.

وجود چند لایه دستمال باعث بالا بردن قدرت جذب و آب گیری خوب شده و برای انواع مصارف بسیار مناسب و کاربردی می باشد. قیمت ارزان و مقرون به صرفه آن نیز یکی دیگر از مزیت های دستمال تنو می باشد.

قیمت ارزان دستمال کاغذی تنو درجه یک

اطلاعاتی درباره مواد تشکیل دهنده دستمال کاغذی بسته ای

اطلاعاتی درباره مواد تشکیل دهنده دستمال کاغذی بسته ای دستمال کاغذی بسته ای در دو نوع ساده و لوله ای تولید می شوند که هر کدام کاربرد های خاص خود را دارد. دستمال ساده که بافت نرم تری دارد اغلب برای پذیرایی ، استفاده در خودرو و یا استفاده روزانه می باشد.

دستمال لوله ای در ابعاد متفاوت دارای بافت درشت و زبر تر بوده که این لایه های بیشتری دارد که به جذب بیشتر آب کمک می کند‌. از این رو بیشتر به عنوان دستمال آشپزخانه ، دستشویی ، و غیره کاربرد دارد.

مواد اولیه و تشکیل دهنده تمام انواع دستمال کاغذی یکی بوده و برای تولید آن از تنه درخت استفاده می شود‌ که برای این منظور پوسته درختان به لایه های بسیار نازکی تبدیل می شوند.

بنا براین بخش بزرگی از مواد اولیه ی دستمال کاغذی را سلولز و فیبر تشکیل می دهد. با تبخیر رطوبت و افزودن برخی مواد شیمیایی به این ورقه های نازک و تبدیل آن به نوعی خمیر و انجام مراحل مختلفی بر روی آن دستمال کاغذی تولید می شود.

هم چنین با افزودن ماده سفید کننده آن را به رنگ سفید در آورده با افزودن برخی مواد نرم کننده و معطر به این ترکیب موجب لطیف و معطر شدن محصول نهایی می شوند.

ایجاد شیار هایی با اشکال متنوع بر روی دستمال نیز علاوه بر جنبه زیبایی که دارد باعث افزایش جذب رطوبت می شود.

امروزه به منظور کاهش قطع درختان و جلوگیری از آلودگی های زیست محیطی به جای استفاده از درختان، از مواد بازیافتی کارشناسی شده برای تولید دستمال کاغذی استفاده می شود.

نکته قابل توجه این است که برخی دستمال های بی کیفیت و بدون نام معتبر که قیمتی ارزان و بدون استاندارد نیز دارند از مواد بازیافتی نا مطلوبی تولید شده که باید در هنگام خرید به استاندارد و کیفیت کالا توجه کرد.

خرید عمده دستمال کاغذی تنو مستقیم از فروشنده

خرید عمده دستمال کاغذی تنو مستقیم از فروشنده خرید عمده دستمال کاغذی تنو به صورت مستقیم با قیمتی ارزان تر صورت می گیرد. انواع دستمال لوله ای و ساده در بسته بندی های زیبا و جذاب و طرح دار و ساده وجود دارند.

هم چنین ارسال به تمام استان ها مانند تهران، اصفهان ، خراسان،یزد و سراسر کشور انجام می شود.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما