قیمت ارزان نوار بهداشتی درجه یک در بازار خرید

امروزه نوار های بهداشتی توسط تولیدی های مختلفی در کیفیت های متفاوت در حال تولید هستند که نیاز خانم های عزیز به این کالا را رفع کرده و بهداشت آن ها را تامین کرده اند. برای خرید نوار بهداشتی ارزان قیمت، می توان آن را از فروشگاه ها و دارو خانه های مختلف و یا از سایت ها زیادی که این محصول را به فروش می رسانند نوار بهداشتی، با کیفیت و مرغوب مورد نظر خود را خریداری کرد.

قیمت ارزان نوار بهداشتی درجه یک در بازار خرید

پارامترهای مهم تعیین قیمت انواع نوار بهداشتی

پارامترهای مهم تعیین قیمت انواع نوار بهداشتی یکی از مسائل مهمی که همه خانم ها هر ماه با آن مواجه می شوند عادت ماهانه است که در این دوران برای دفع خون حاصل از عادت ماهانه وسایل مختلفی وجود دارد. پر استفاده ترین و شناخته شده ترین این وسایل که خانم ها در هنگام عادت ماهانه شان از آن استفاده می کنند نوار بهداشتی است.

نوار بهداشتی ها در قیمت های مختلفی در بازار وجود دارند که در اینجا به مهم ترین پارامتر هایی که تعیین کننده قیمت آن ها است می پردازیم.

۱_ برند و کیفیت نوار بهداشتی : اصلی ترین موردی که قیمت نوار بهداشتی بر اساس آن تعیین می شود برند و کیفیت نوار بهداشتی است که کیفیت نوار بهداشتی شامل موارد زیر است.

• قدرت جذب : نوار های بهداشتی دارای جذب مختلفی هستند بنابراین هرچه کیفیت نوار بهداشتی از قدرت جذب بالاتری برخوردار باشد کیفیت بالاتری دارد.

• چسب ها : نوارهای بهداشتی را با استفاده از چسب به لباس زیر می چسبانند و در صورتی که چسب نوار ضعیف باشد و به خوبی نچسبد به راحتی کنده می شود، پس باید از چسب های با کیفیتی در ساخت آن ها استفاده شود.

• مواد اولیه : مواد اولیه در تولید نوار بهداشتی باید کاملا بهداشتی بوده و از کیفیت بالایی برخوردار باشد چرا که مواد اول بی کیفیت سبب بیماری های مختلف و حساسیت می شوند.

۲_ تعداد بسته : از موارد دیگری که قیمت نوار بهداشتی را تعیین می کند بسته بندی آن است، چرا که نوار های بهداشتی در بسته بندی های مختلف تولید شده اند.برای مثال؛ بسته های نوار بهداشتی کوتکس 40 عددی ، 10 عددی ، 20 عددی و … بسته بندی می شوند.

۳_ نوع نوار بهداشتی : نوار های بهداشتی دارای انواع مختلفی هستند که قیمت های متفاوتی دارند. برای مثال؛ نوار بهداشتی پارچه ای یکی از انواع نوار بهداشتی است که مانند سایر نوارهای بهداشتی یک بار مصرف نیست و قابلیت استفاده به مدت طولانی را دارد اما باید در طول روز حداقل سه بار شسته و تعویض شود.

انواع مختلف نوار بهداشتی با پایین ترین قیمت

انواع مختلف نوار بهداشتی با پایین ترین قیمت همانطور که گفته شد لوازم بهداشتی و راه های مختلفی برای دوران قاعدگی خانم ها وجود دارد که هر کدام بنا بر سلیقه و یا راحتی که با هر یک از محصولات دارند روش موردنظر خود را انتخاب می کنند.

اما نوار بهداشتی که از روش های معمول و پر استفاده بسیاری از خانم ها است، دارای انواع مختلفی است که به مهم ترین آن ها می پردازیم :

نوار بهداشتی ساده : نوار بهداشتی ساده یکی از انواع این محصول است که قدرت جذب نسبتا بالایی دارد و برای خانم هایی که در استفاده از سایر انواع نوار بهداشتی حساسیت دارند مناسب است و حساسیتی برای آن ها ایجاد نمی کند.

نوار بهداشتی مشبک : نوع دیگر نوار بهداشتی که طرفداران زیادی دارد، نوار بهداشتی مشبک است که همان گونه که از نامش مشخص است بر روی آن به صورت سوراخ های ریز و مشبکی است که قدرت جذب نوار بهداشتی را بالا برده و مانع از کثیف شدن لباس زیر می شود. برای مثال؛ نوار بهداشتی بالدار با لایه مشبک شکوه از کیفیت بالا و مناسبی برخوردار است.

نوار بهداشتی مخصوص شب : نوار بهداشتی ضخیم خیلی بلندی است، و به گونه ای طراحی شده است که اندازه بزرگ تری نسبت به سایر انواع نوار بهداشتی دارد و برای خانم هایی که نگران اند هنگام شب لباس و یا تخت خود را کثیف کنند راه حل مناسبی است، و همچنین استفاده از آن برای روز های ابتدایی قاعدگی بهتر است.

نوار بهداشتی پارچه ای : نوار های بهداشتی پارچه ای به این صورت اند که قابل شستشو هستند و یک بار مصرف نیستند بنابراین به صرفه بوده و می توان تا چند سال از آن ها استفاده کرد.

نوار بهداشتی بال دار : نوار های بهداشتی بر اساس نحوه استفاده دارای دو نوع بال دار و بدون بال هستند که منظور از نوار بهداشتی بالدار وجود دو لایه در دو طرف نوار بهداشتی است که بر روی آن ها چسب زده شده و هنگام استفاده از آن ها باید دو طرف چسب را باز کرده و به لباس زیر چسباند.

نوار بهداشتی بدون بال : نوع دیگر نوار بهداشتی بدون بال است که نحوه استفاده از آن برای لباس زیر های مخصوصی است که بر لایه داخلی آن ها کش دوخته شده است و نوار بهداشتی بدون بال را زیر آن کش ها قرار می دهند.

بررسی علل تفاوت قیمت در انواع نوار بهداشتی

بررسی علل تفاوت قیمت در انواع نوار بهداشتی همه تولیدی هایی که در حال تولید نوار بهداشتی هستند بر اساس ملاک های خاص خود و بررسی موارد مختلفی اقدام به قیمت گذاری آن ها می کنند البته، باید توجه کرد که هنگام خرید نوار بهداشتی،خریداران نیز به این عوامل توجه کنند و در صورتی که قرار است نوار بهداشتی بی کیفیتی را با قیمت بالا به آن ها بفروشند از خرید آن خودداری کنند، چرا که نوار های بهداشتی بی کیفیت خطرات بالا و جبران ناپذیری را برای سلامتی بانوان به وجود می آورد.

نوار های بهداشتی در انواع مختلفی با کیفیت های متفاوت در بازار وجود دارند که دارای قیمت های متفاوتی هستند و یک قیمت ثابت و یکسان ندارند، که علت های مختلفی سبب این تفاوت قیمت شده است اما، اصلی ترین دلایلی که سبب تفاوت قیمت نوار بهداشتی ها می شود عبارتند از کیفیت نوار بهداشتی، برند آن،نوع نوار بهداشتی،بسته بندی های آن و … که هر کدام از موارد ذکر شده در تولیدی های مختلف منحصر به فرد هستند.

لیست اخرین قیمت نوار بهداشتی پارچه ای در سال 1401

لیست اخرین قیمت نوار بهداشتی پارچه ای در سال 1401 نوار بهداشتی پارچه ای یکی از انواع مختلف نوار بهداشتی است که با سایر نوار های بهداشتی متفاوت است.دلیل تفاوت نوار بهداشتی پارچه ای این است که قابلیت شستشو داشته و یکبار مصرف نیست همچنین به مدت طولانی می توان از آن استفاده کرد که این مورد، در کاهش هزینه ها و صرفه جویی موثر است.

قیمت نوار بهداشتی پارچه ای با عوامل مختلفی بستگی دارد که قیمت یکسانی ندارد. همچنین قیمت این محصول با توجه به برند و کیفیتی که دارد متفاوت است اما باید هنگام خرید دقت کرد که نوار بهداشتی پارچه ای با کیفیت و ضد حساسیتی را خریداری کرد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما