قیمت خرید دستمال کاغذی جیبی با بهترین کیفیت

قیمت دستمال کاغذی جیبی با بهترین کیفیت در بازار وجود دارد که با تعداد دستمال کاغذی 100 برگ ایزی پیک با قیمت مناسب در فروشگاه ها عرضه می شود و دستمال کاغذی سافتلن طلایی 300 برگ هم همین طور در فروشگاه های معتبر با قیمت مناسب وجود دارد. مشتریان می توانند خرید خود را از فروشگاه های معتبر خریداری کرده و هم به صورت حضوری و هم به صورت آنلاین سفارش خود را ثبت کرده. این مدل دستمال محصولی است که تولید فراوانی دارد زیرا کاربد آن در مصرف روزانه بسیار فراوان است که با برند های معتبر و فراوانی وجود دارد در بسته بندی های مختلف و شکیل دیده می شود. از نشانه های یک دستمال کاغذی با کیفیت و مرغوب و عالی می توان به رنگ روشن، بو و یک دست بودن مواد سلولوزی آن اشاره نمود و کیفیت آن. بنابر این رنگ تیره و کدر و همین طور نقاط رنگی و نامرتب توزیع مواد سلولزی موجود از نشانه های دستمال کاغذی نامرغوب می باشد که باید در خرید دقت فراوانی داشت تا بتوان خرید خوبی داشته باشید.

قیمت خرید دستمال کاغذی جیبی با بهترین کیفیت

دو پارامتر مهم در انتخاب و تعیین قیمت دستمال کاغذی

دو پارامتر مهم در انتخاب و تعیین قیمت دستمال کاغذی در این مطلب به چند ویژگی دستمال کاغذی استاندارد و نکاتی که هنگام خرید دستمال کاغذی باید در نظر گرفت اشاره شده است که می تواند به خرید کالا کمک کند و انتخاب درست کرد. چند ویژگی دستمال کاغذی استاندارد و نکاتی که هنگام خرید دستمال کاغذی باید در نظر گرفت:

دستمال کاغذی مرغوب و مناسب به دستمال کاغذی گفته می‌شود که بعد از خیس شدن ، پودر و ریز ریز نشود و بعد از چند دقیقه به حالت اولیه خود برگردد که کیفیت عالی دارد و در بسته بندی شکیل. دستمال کاغذی‌هایی که بوی نامطبوعی دارند و روی آنها لکه مشاهده می‌شود از انواع مرغوب به شمار نمی‌روند و طرف دار کمی دارد و تولید زیادی در بازار ندارد.

دستمال کاغذی باید از خمیر الیاف سلولزی و به رنگ سفید یا الوان باشد. ویژگی مهم دیگر کرپ شدن آن است که یکی از ویژگی مهم است در انتخاب دستمال . منظور از کرپ شدن ، چین خوردگی‌های سطح دستمال کاغذی است که هنگام تولید آن به منظور افزایش سطح تماس و در نتیجه بالابردن میزان سرعت جذب آب ایجاد می‌شود و جنس عالی دارد. به طوری که هنگام تماس با آب و مایعات بعد از حداکثر نیم ساعت حالت اولیه را به دست می‌آورد. برندهای معتبر و با کیفیتی وجود دارد مثلا دستمال کاغذی رنگی سافتلن یکی از پرفروش ترین محسوب می شود.

کدام نوع دستمال کاغذی از قیمت پایین تری در بازار برخوردار است

کدام نوع دستمال کاغذی از قیمت پایین تری در بازار برخوردار است انواع مختلفی دستمال کاغذی در بازار وجود دارد که قیمت پایین تری در بازار دارند ولی هر کدوم نسبت به جنس و کیفیت قیمت گذاری می شود. کیفیت هر دستمال قیمت آن را مشخص می کند. برگ‌های دستمال کاغذی باید از استحکام کافی برخوردار شوند و طی مراحل حمل و نقل ، شکل ظاهری خود را از دست ندهد و حالت اولیه تولید خود را داشته باشند. برگ‌های و تعداد ورق‌ها نباید کمتر از تعداد مشخص شده روی بسته باشد.

باید در یک بسته و با ابعاد یکسان بسته بندی شوند و تعداد ورق‌ها نباید کمتر از تعداد مشخص شده روی بسته باشد و قیمت محصول تاریخ و انقضا هم باید قید شود. دستمال کاغذی‌های فله ای چه به صورت کیلویی و چه در تعداد زیاد با قیمت پایین ، از استانداردهای لازم برخوردار نیستند و به همین دلیل خانواده‌ها باید برای خریدن این محصولات بهداشتی هزینه و بودجه مناسبی را اختصاص دهند تا به همان نسبت سلامت خود را تضمین کنند زیرا کیفیت دستمال کاغذی اهمیت ویژه ای دارد.

تاثیر نرخ ارز بر قیمت دستمال کاغذی در بازار داخلی

تاثیر نرخ ارز بر قیمت دستمال کاغذی در بازار داخلی تاثیر نرخ ارز بر قیمت دستمال کاغذی جیبی در بازار داخلی مهم است زیرا هر چه قیمت ارز چه بالا و چه پایین می رود تاثیر بر تولید این محصول دارد زیرا تولید دستمال زیادی وجود دارد و باعث می شود که چه مقدار دستمال با کیفیت تولید شود.نوع دستمال کاغذی را بر اساس نیاز خود انتخاب کنید . دستمال‌های مرطوب پاک کننده آرایش صرفاً به منظور پاک کردن آرایش تولید شده اند و استفاده دیگری ندارند هر دستمال کاغذی کارایی خاص خود را دارد که استفاده ویژه ای می شود. دستمال‌های مرطوب کودکان نیز استانداردهای خاص خود را دارند و نباید از دستمال کاغذی‌های دیگری برای پاک کردن کودکان استفاده کرد زیرا پوست کودک ظریف و حساس است. دستمال آشپزخانه و توالت نسبت به دستمال کاغذی معمولی جنس محکم و استحکام بیشتری دارند و در موارد دیگر نباید مورد استفاده قرار گیرند. هر کدام از دستمال کاغذی ها نسبت به پایین یا بالا بودن نرخ ارز قیمت ان انجام می شود که در فروشگاه های معتبر با برند معتبر عرضه می شود. دستمال کاغذی اقتصادی رویال هم فروش بالایی در تولید دستمال کاغذی دارد.

همچنین ممکن است بخواهید از دوستان و اعضای خانواده که اخیراً این کالا را خریداری کرده‌اند بپرسید که آیا می‌دانند آن را با پایین‌ترین قیمت موجود امروز از کجا خریداری کرده‌اند – این به شما کمک می‌کند قبل از خرید خودتان مطمئن شوید که تمام منابع ممکن تمام شده‌اند!

لیست اخرین قیمت دستمال کاغذی رنگی سافتلن در ماه گذشته

لیست اخرین قیمت دستمال کاغذی رنگی سافتلن در ماه گذشته دستمال کاغذی سافتلن یکی از پرکارایی ترین دستمال ها هست که تولید فراوانی دارد که در سایز ها و کیفیت های مختلف هست.قیمت دستمال کاغذی جیبی و رومیزی در رنگ های مختلف سافتلن (150 برگ دو لایه ) ۱۹۵۰۰ تومان و دیگر سایز ها هم وجود دارد. دستمال کاغذی رنگی بیشتر در مهمانی ها مناسب است که شرکت سافتلن با توجه به سلیقه مشتریان با سلیقه تولید به این محصول کرده با بسته بندی های شکیل و زیبا.

سافتلن انواع دستمال رولی، حوله ای، جیبی، رنگی و … تولید دارد. مشتریان می توانند سفارش خود را به صورت آنلاین ثبت سفارش کنند یا به صورت حضوری محصول را خریداری کنند. از محصولات بسیار پر فروش و پر استفاده در بازار تجاری ایران محصولات سلولزی و خصوصا دستمال کاغذی می باشد که کاربرد فراوانی در زندگی روزانه دارد. روزانه حجم وسیعی از این محصول در تمام خانه ها ، ادارات ، رستوران ها ، میهمانی ها و … در حال مصرف بوده و از لحاظ اقتصادی جزء کالاهایی که بازاری داغی دارند به حساب می آید.سافتلن شرکتی معتبر است که توانسته نظر مشتری را با تولید عالی کن جذب کند.در ایران نمونه هایی از این محصول دارای مجوز بوده و در تولید و فروش آن تمام شرایط استاندارد آن رعایت می گردد که توانسته اند تولید خود را ادامه دهند. ولی مشاهده می شود برند هایی از دستمال کاغذی بدون مجوز و بدون رعایت موازین استاندارد تولید شده و در بازار به فروش می رسد که به صورت فله است و بدون بسته بندی. نوع دیگر از تقلب در بازار دستمال کاغذی ، استفاده از نام و مجوز های شرکت های نامعتبر که باید هنگام خرید دقت کرد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما