قیمت خرید دستمال کاغذی کوچک در بهترین کیفیت

  • قیمت دستمال کاغذی کوچک برای اطلاع از قیمت دستمال کاغذی در بهترین کیفیت، به سایت فروشگاهی ما مراجعه نمایند و انواع دستمال کاغذی گلدار شکوه ، دستمال کاغذی دو لایه ونوشه، دستمال کاغذی رعنا دو عددی، دستمال کاغذی مشکی طلایی و سایر محصولات را با قیمتی فوق العاده ارزان تهیه کنند. تنوع دستمال کاغذی در سایت ما آن قدر بالاست که تمام سلیقه های مختلف را پوشش می دهد.

قیمت خرید دستمال کاغذی کوچک در بهترین کیفیت

عوامل موثر در قیمت انواع دستمال کاغذی

عوامل موثر در قیمت انواع دستمال کاغذی

عوامل موثر در قیمت انواع دستمال کاغذی عبارتند از:

1- کیفیت دستمال کاغذی بر نرخ آن موثر است، دستمال کاغذی های که به عنوان دستمال اقتصادی به بازار عرضه می شوند، تعداد لایه های کمی دارند و در بسته بندی های نایلونی به بازار عرضه می شوند، همچنین از نظر کیفیت چندان مرغوب نیستند، از این رو با قیمت کمتری به فروش می رسند. عمدتا اداره ها، شرکت ها، مراکز درمانی و خانواده ها از مصرف کنندگان این نوع دستمال کاغذی هستند. به طور کلی هرچه تعداد لایه های دستمال کاغذی بیشتر باشد، باعث گران تر شدن آن می گردد.

میزان لطافت دستمال کاغذی تعیین کننده کیفیت آن است، چون دستمال های زبر باعث آزار پوست مصرف کننده می شوند، دستمال باید به گونه ای باشد که در عین نرمی و لطافت، از ضخامت مناسبی نیز برخوردار باشد، تا هنگام استفاده دچار پارگی نگردد.

2- کیفیت جعبه دستمال کاغذی نیز بر قیمت آن تاثیر دارد، چون در وهله اول این جعبه است که نظر خریدار را به خود جلب می کند. امروزه افراد سعی می کنند که طرح جعبه دستمال را با محیط ست کنند، از این رو طراحی بسته بندی بسیار مهم است. بسته های دستمال کاغذی معمولا از جنس مقوا ساخته می شوند که از سه نوع مقوای گلاسه، ایندربرد و پشت طوسی برای این منظور استفاده می گردد. مقواهای گلاسه و ایندربرد به خاطر دارا بودن سطح صیقلی، زیبا و صاف بسیار مشتری پسند هستند و قابلیت چاپ بالایی نیز دارند، بنابراین می توان از المان هایی نظیر طلاکوبی برای زیباتر کردن جعبه بر روی آن ها استفاده کرد.

این جعبه های مقوایی در برابر رطوبت مقاومت چندانی ندارند و به سرعت دفرمه می گردند، تولیدکنندگان برای حل این مشکل از سلفون بر روی سطح مقوا استفاده می کنند که موجب جذابیت بصری بیشتر در بسته بندی می شود و در افزایش قیمت نیز موثر است.

3- یکی دیگر از عوامل موثر بر قیمت‌گذاری انواع مختلف دستمال کاغذی روش خرید آن می باشد. در خرید عمده معمولا فروشندگان دستمال کاغذی را با قیمتی ارزان تر به فروش می رسانند، همچنین خرید مستقیم از کارخانه تولیدکننده نیز باعث کاهش نرخ محصول می گردد، چون در این روش واسطه ها کنار می روند و از افزایش بهای دستمال جلوگیری می شود.

4- برند تولید کننده دستمال کاغذی هم بر قیمت نهایی آن اثر غیر قابل انکاری دارد، برندهای مشهور و پرآوازه قطعا قیمت بالاتری را برای کالاهای خود در نظر می گیرند.

آشنایی با نحوه قیمت گذاری دستمال کاغذی

آشنایی با نحوه قیمت گذاری دستمال کاغذی

نحوه قیمت گذاری دستمال کاغذی به این صورت است که فاکتورهای مختلفی مانند: نوع بسته بندی دستمال، کیفیت، برند تولید کننده و غیره را در نظر گرفته و نرخ نهایی دستمال کاغذی با توجه به این عوامل تعیین می شود.

یکی از مولفه های موثر بر قیمت گذاری دستمال کاغذی کیفیت آن می باشد. امروزه با بالا رفتن سطح بهداشت عمومی استفاده از دستمال کاغذی بسیار رایج شده است. در نگاه اول به نظر می رسد که تمام این محصولات از کیفیت یکسانی برخوردارند، اما فرد بعد از استفاده از دستمال کاغذی متوجه می شود که برخی از آن ها کیفیت لازم را ندارند. متریال اولیه مورد نیاز برای تولید دستمال کاغذی مواد سلولزی و همچنین کاغذهای تیشو هستند که هر چه قدر کیفیت این مواد اولیه بالاتر باشد، باعث مرغوب شدن محصولات می گردد. تولیدکنندگان برای دستمال های درجه یک و باکیفیت، قیمت گران تری را در نظر می گیرند.

اگر به دنبال صرفه جویی در هزینه دستمال کاغذی و سایر وسایل خانه هستید، دانستن جزئیات مهم است. شما می توانید با خرید عمده در پول خود صرفه جویی کنید، اما فقط در صورتی که ابتدا تحقیق کنید و مطمئن شوید که معامله برای شما مناسب است. اگر برای یافتن بهترین قیمت‌ها برای محصولاتی مانند اینها کمک می‌خواهید، به سایت ما مراجعه کنید، جایی که ما کوپن‌هایی را در مارک‌های مختلف ارائه می‌دهیم!

دستمال کاغذی های طرح دار از ظاهر زیباتری برخوردارند و چاپ طرح و گل بر روی آن ها هزینه بیشتری را به تولیدکننده تحمیل می کند، از این رو با نرخی بیشتر به فروش می رسند، همچنین دستمال هایی که در بسته بندی های مقوایی از جنس گلاسه و ایندربرد قرار می گیرند، قیمت بالاتری دارند.

دسته بندی انواع دستمال کاغذی با کیفیت بر اساس قیمت

دسته بندی انواع دستمال کاغذی با کیفیت بر اساس قیمت

امروزه انواع مختلفی از دستمال کاغذی تولید شده که بر اساس کیفیت دسته بندی شده اند و هر کدام کاربرد خاص خود را دارند. انواع دستمال کاغذی عبارتند از:

  • دستمال کاغذی سفارشی: این محصولات برای هلدینگ ها و شرکت های معتبر و بزرگ طراحی می شوند. تصاویری که بر روی این دستمال حک می شود از سوی صاحبان کمپانی ها به تولید کننده دستمال سفارش داده می شود و طرح و نوشته مورد نظر آن ها بر روی دستمال چاپ می گردد. این نوع دستمال ها کیفیت و قیمت بالایی را دارا می باشند.
  • دستمال کاغذی تبلیغاتی: صاحبان مشاغل معمولا از روش های مختلفی برای تبلیغ کسب و کار خود استفاده می کنند، یکی از این روش ها چاپ برند بر روی دستمال کاغذی می باشد. این دستمال های تبلیغاتی، با کیفیت خوب در اختیار عموم مردم قرار می گیرند.
  • دستمال کاغذی رستورانی: همان طور که از نام آن پیداست در رستوران مورد استفاده قرار می گیرد که می توان اسم و آدرس رستوران را نیز بر روی آن چاپ نمود. چاپ نام رستوران بر وی این محصولات هزینه بر است و باعث قیمت بالای آن می گردد.
  • دستمال کاغذی کیفی: این محصولات در خیابان و مکان های عمومی مورد استفاده قرار می گیرند و کیفیت مطلوبی دارند، اما از نظر سایز کوچکتر و از نظر تعداد کمتر هستند، قیمت این محصولات با توجه به نوع بسته بندی و کیفیت دستمال ها متفاوت می باشد.
  • دستمال کاغذی رومیزی: این نوع دستمال ها به صورت نایلونی یا جعبه ای تولید می شوند که قیمت انواع جعبه ای گران تر می باشد. دستمال رومیزی هم برای مصارف خانگی و هم برای مصارف عمومی به کار برده می شود.
  • دستمال کاغذی اقتصادی: این محصولات اغلب در بسته بندی های نایلونی قرار می گیرند، همچنین کیفیت آن ها تقریبا ضعیف است؛ از این رو قیمت نسبتا پایینی دارند. این کالا اغلب برای مصارف خانگی و در اداره های دولتی مورد استفاده قرار می گیرد.

قیمت کلی دستمال کاغذی گلدار شکوه در بازار

قیمت کلی دستمال کاغذی گلدار شکوه در بازار

قیمت کلی دستمال کاغذی گلدار شکوه در بازار در سایت ما درج شده است و خریداران می توانند، این محصولات نرم و لطیف را با قیمتی مقرون به صرفه و از طریق آنلاین سفارش دهند. طرح های زیبای روی این دستمال کاغذی آن را به یک گزینه مناسب برای استفاده در مهمانی ها و مجالس تبدیل کرده است.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما