قیمت دستمال کاغذی بسته ای با تخفیف ویژه

قیمت دستمال کاغذی بسته ای، به عوامل زیادی بستگی دارد که ازجمله این عوامل می‌توان به تعداد دستمال کاغذی های موجود در بسته، کیفیت دستمال کاغذی، چند لایه بودن، کیفیت مواد به کار رفته در آن و مهمتر از آن همه برند آن، اشاره نمود. دستمال کاغذی های تولید شده در کارخانه مورد نظر، بسیار زیبا و چشم نواز می باشند و تعداد برگ دستمال کاغذی 300 برگ می باشد، که بسیار بیشتر از برگه های سایر دستمال کاغذی می باشد.

قیمت دستمال کاغذی بسته ای با تخفیف ویژه

بررسی موانع صادرات دستمال کاغذی به کشورهای دیگر

بررسی موانع صادرات دستمال کاغذی به کشورهای دیگر در این قسمت به بررسی موانع صادرات دستمال کاغذی به کشورهای دیگر می‌پردازیم. چرا که به نظر می رسد، دستمال کاغذی از کالایی هایی می باشد که صادرات آن بسیار سخت و هزینه می باشد.

با شیوع بیماری کرونا، ایجاد محدودیتها به منظور رعایت پروتکل های بهداشتی در واردات و همچنین صادرات مشکلات بسیار بیشتری را نسبت به گذشته، بر سر راه صادرات این وسیله بهداشتی و کاملاً کاربردی قرار داده است.

اگر بخواهیم در حالت کلی، مشکلات صادر نشدن دستمال کاغذی را دسته‌بندی کنیم،می توان آن را در دو دسته مشکلات اداری و کسب مجوزهای مربوطه و نیز مشکلات مربوط به حمل و نقل، محدودیتهای ناشی از پاندمی کووید 19 ناشی از بیماری و سایر محدودیت‌ها اشاره کنیم که در ادامه به توضیح بیشتر این مشکلات می پردازیم.

اصلی ترین و اولین مشکل در صادرات دستمال کاغذی، به کشورهای دیگر خصوصاً کشورهای اروپایی و برخی کشورهای آسیایی از جمله چین و روسیه همین کسب مجوزهای لازم در کشور مقصد و تأیید محصول از جانب آنها است.کسب مجوز و تأییدیه های لازم گاهی بسیار طولانی شده و سبب ایجاد خسارت و ضرر هنگفت به صادرکننده می گردد. به همین جهت بیشتر تولیدکنندگان سعی می‌کنند محصولات خود را در حد نیاز بازار داخل و چند کشور همسایه تولید می‌کنند.

از سوی دیگر صادر کنندگان که بیشتر از تولیدکنندگان دستمال کاغذی دراین بین ضرر می کنند، به هیچ عنوان به سراغ این محصول بهداشتی و در حال حاضر از اصلی ترین نیازهای جامعه محسوب می شود، نمی روند.

دستمال کاغذی از جمله کالاهایی می باشد که اگر کوچکترین غفلت و کوتاهی در نگهداری و حمل و نقل آن صورت گیرد کاملاً از بین می‌روند که یک نمونه ساده خراب شدن دستمال کاغذی بر اثر بارش باران و یا فشرده شدن دستمال کاغذی ها بر اثر بارگیری نامناسب اشاره نمود.

این عوامل دست به دست یکدیگر می‌دهند و یک سد بزرگ جلوی صادرات دستمال کاغذی می‌گذارند‌.

مرکز توزیع دستمال کاغذی بسته ای

مرکز توزیع دستمال کاغذی بسته ای امروزه، توزیع دستمال کاغذی بسته ای در مراکز عرضه مواد بهداشتی یکی از مشاغلی است که با افزایش شیوع بیماری کرونا رونق بیشتری گرفته و برخلاف صادرات روز به روز بیشتر می گیرد. این مرکز از بزرگترین مراکز توزیع دستمال کاغذی بسته در بسته بندی های متفاوت می باشد که سال‌هاست در این زمینه مشغول به فعالیت و خدمت رسانی می باشد. دستمال کاغذی های بسته‌ای بسیار زیبا بوده و کاملاً بهداشتی می باشد. اگر سلامت خود و خانواده تان مهم است و دوست دارید یک دستمال کاغذی خوب و البته بسیار زیبا و تهیه کنید حتماً به مراکز توزیع دستمال کاغذی از طریق این وب سایت مراجعه کنید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما