قیمت دستمال کاغذی صادراتی

قیمت دستمال کاغذی صادراتی را برای شما در این مطلب درج کرده ایم اما اگر می خواهید هزینه ها را کاهش دهید، به تامین کنندگان خود نگاه کنید و در نظر بگیرید که آن ها محصولات خود را در کجا تولید می کنند.

دستمال کاغذی صادراتی

همچنین ساخت آن ها بسیار گران است و عوامل زیادی در این هزینه نقش دارند: هزینه مواد اولیه، هزینه نیروی کار (از جمله مزایا)، هزینه حمل و نقل و موارد دیگر.

کار زیادی برای ساختن یک ورق دستمال کاغذی انجام می شود – از رشد درختان یا قطع درختان برای الوار. استخراج مواد معدنی مورد نیاز برای خمیرسازی؛ تصفیه آن مواد معدنی به خمیر. تولید رول در کارخانه های سراسر کشور (یا جهان)؛ حمل و نقل آن رول ها از کارخانه به انبار؛ آنها را تا زمانی که در قفسه‌ها فروخته شوند یا کامیون‌های پر از آن‌ها، انبارها را به مقصد فروشگاه‌های نزدیک شما ترک می‌کنند، جایی که مشتریان آنها را می‌خرند… فهرست ادامه دارد! و سپس مواد بسته بندی مانند جعبه های مقوایی وجود دارد که به بازیافت نیز نیاز دارند!

فقط هزینه های مواد خام نیست که قیمت را بالا می برد، بلکه هزینه تولید از جمله نیروی کار را نیز بالا می برد. اگر می خواهید هزینه ها را کاهش دهید و سود را افزایش دهید، در نظر بگیرید که تامین کنندگان شما محصولات خود را در کجا تولید می کنند. این می تواند به شما کمک کند که تعیین کنید آیا منطقی است که در کشور دیگری تولید کنید یا بخشی یا تمام عملیات خود را به خارج از کشور منتقل کنید.

قیمت دستمال کاغذی صادراتی

تولید دستمال کاغذی در کارخانه

نکته دیگری که باید در نظر گرفت این است که دستمال کاغذی از کاغذ بازیافتی ساخته شده است. این بدان معناست که الیاف دستمال شما زمانی بخشی از محصول دیگری مانند روزنامه یا مجله بوده است. از الیاف بازیافتی می توان برای ساخت انواع چیزها از جمله محصولات کاغذی مانند دستمال و دستمال توالت استفاده کرد.

نوع دوم مواد مورد استفاده در ساخت دستمال کاغذی، خمیر بکر است – ماده اولیه ای که مستقیماً از درختان یا گیاهانی که برای ساختن خمیر کاغذ استفاده می شود (که بعداً در مورد آن صحبت خواهیم کرد) به دست می آید. خمیر ویرجین یعنی هنوز بازیافت نشده است. این باعث می شود که الیاف بازیافتی گران تر باشد زیرا تقاضای کمتری برای مواد بکر به دلیل قیمت بالاتر آن ها در مقایسه با سایر انواع موجود در بازار امروزی وجود دارد!

قیمت دستمال کاغذی صادراتی

انواع مختلف دستمال جهت خرید عمده

شاید شنیده باشید که دستمال کاغذی گران است، اما ممکن است دلیل آن را ندانید. فرآیند ساخت یک ورقه حوله کاغذی پیچیده است و به مراحل زیادی نیاز دارد، که به این معنی است که کار زیادی درگیر است.

اولین قدم در ساخت دستمال، تهیه خمیر از خرده چوب است. سپس، خمیر را به صورت ورقه‌ ها فشرده می‌کنند و قبل از برش به نوارها برای بسته‌بندی و توزیع در فروشگاه‌ های سراسر جهان (از جمله شما) خشک می‌شوند. همچنین انواع مختلفی از محصولات کاغذی در قفسه‌های فروشگاه‌ها وجود دارد: دستمال‌های حمام، دستمال‌های صورت و دستمال‌ها همگی به انواع مختلفی از خمیر چوب برای فرآیندهای تولید خود نیاز دارند – و هر نوع برچسب قیمت خاص خود را دارد!

خرید عمده دستمال کاغذی حوله ای

خرید دستمال کاغذی صادراتی با قیمت ارزان

امکان یافتن تامین کنندگان کم هزینه ای وجود دارد که در آسیا یا اروپای شرقی تولید می کنند. با این حال، توجه داشته باشید که اگر کسب و کار شما در آمریکای شمالی یا اروپای غربی واقع شده است، این ممکن است راحت ترین گزینه برای حمل و نقل و دریافت محموله نباشد. اگر شرکت شما یک انبار در کشور دیگری (مانند چین) دارد، این امر می تواند برای شما خوب باشد زیرا قبل از ارسال سفارشات از آنجا، نیازی به فضای ذخیره سازی اضافی در خانه نیست.

اولین قدم این است که تعیین کنید به چه نوع  دستمالی نیاز دارید. در مرحله بعد، به انواع مختلف دستمال کاغذی موجود در بازار امروز نگاه کنید. متوجه خواهید شد که اندازه‌ها، رنگ‌ها، ضخامت‌ها و قابلیت‌های جذب زیادی در این دسته محصول وجود دارد که انتخاب مناسب برای نیازهای تجاری را برای شما آسان می‌کند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما