قیمت دستمال کاغذی کیسه ای تنو

دستمال کاغذی کیسه ای تنو به عنوان یکی دیگر از نمونه های بسته بندی این برند دارای طیف مصرفی ویژه ای است. قیمت این محصولات نسبت به بسته بندی های کوچک تر مناسب تر است.
دستمال کاغذی های تنو به صورت فله و کیلویی بیشتر در بسته بندی های کیسه ای در بازار به چشم می خورد.

دستمال کاغذی کیسه ای تنو

طیف کاربردی دستمال کاغذی کیسه ای تنو

دستمال کاغذی های تولید شده با برند تنو در زمانی که به صورت فله و کیلویی در بازار عرضه می شوند در بسته بندی های تمیز و کیسه ای دیده می شوند.
استفاده از این نوع بسته بندی دستمال کاغذی برای مکان های بزرگ مناسب است.

  • تالار های عروسی
  • رستوران ها
  • آزمایشگاه ها
  • بیمارستان ها
  • مراکز درمانی
  • پادگان ها
  • کلینیک ها
  • و…

استفاده از دستمال کاغذی کیسه ای تنو بیشتر برای این مکان های دولتی و عمومی مناسب است زیرا قیمت این محصولات در این نوع بسته بندی های به مراتب پایین تر است.

دستمال کاغذی کیسه ای تنو

دلیل بسته بندی فله ای دستمال کاغذی

در کارخانه های تولیدی در زمان بسته بندی برای محصولات اتفاقاتی می افتد که قادر نیستند آن ها را در بسته بندی های شیکل و زیبا روانه بازار نمایند.
این اتفاقات ربطی به ضایعاتی بودن محصولات ندارد فقط مربوط به خطلا در زمینه خط تولید و خط بسته بندی است که قابل استفاده در بسته بندی های جعبه ای را ندارند.
این بخش از تولیدات کارخانه های دستمال کاغذی به صورت کاملا بهداشتی در بسته بندی های فله ای در بازار ها عرضه می گردد.

دستمال کاغذی کیسه ای تنو

فروش دستمال کاغذی کیسه ای تنو

دستمال کاغذی تنو بسته بندی شده در کیسه های بهداشتی و تمیز برای مصارف مختلف از طریق فروشگاه های معتبر به مشتریان عرضه می گردد.
فروش مستقیم این محصولات برای مشتریان که قصد خرید خاوری این محصولات را دارند، می تواند از نظر هزینه دارای حاشیه سود بالایی باشد.
فروش مستقیم انواع دستمال کاغذی کیسه ای از طریق نمایندگی های پخش مستقیم کارخانه های تولید کننده در ایران، به صورت اینترنتی انجام می پذیرد.
شایان ذکر است در زمینه فروش آنلاین و مستقیم این محصولات بهداشتی سایت های اینترنتی بسیار زیادی فعال هستند. که می توانند به مشتریان در این زمینه کمک نمایند.
شرکت ما در زمینه فروش آنلاین و اینترنتی انواع دستمال کاغذی سفارش مشتریان را به صورت آنلاین و در هر زمان از شبانه روز ثبت می کند و در کوتاه ترین زمان ممکن نسبت به ارسال بار به نقاط مختلف اقدام می نماید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما