قیمت دستمال کاغذی 10 تایی با بهترین کیفیت

قیمت دستمال کاغذی 10 تایی با بهترین کیفیت، با توجه به برند تولید کننده و حجم سفارش تعیین خواهد شد. دستمال کاغذی تنو اقتصادی از محصولات پرطرفدار در بازار بوده که نمونه های لوکس آن در بسته بندی با طرح طلاکوب به مشتریان عرضه می شود. با توجه به فراگیر شدن بیماری های ویروسی، استفاده افراد از دستمال کاغذی اهمیت بیشتری پیدا کرده و ضامن حفظ سلامت آن ها در مواجهه با سطوح آلوده خواهد بود.

قیمت دستمال کاغذی 10 تایی با بهترین کیفیت

3مزیت استفاده از دستمال کاغذی لوکس

 3مزیت استفاده از دستمال کاغذی لوکس دستمال کاغذی ها در انواع مختلفی تولید شده و وظیفه اصلی آن ها پاک کردن دستان و یا سطوح گوناگون از آلودگی ها خواهد بود. می توان برای انجام خریدی مقرون به صرفه از دستمال کاغذی تنو اقتصادی استفاده کرده که دارای تعداد برگ های زیادی بوده و موجب می شود در هزینه های نهایی صرفه جویی خوبی به عمل آید. نوعی از این محصول به دستمال کاغذی لوکس شهرت دارد که استفاده از آن دارای مزایایی است:

ظاهری زیبا و مجلسی: دستمال کاغذی های لوکس به دلیل دارا بودن بسته بندی زیبا و شیک، قابل استفاده در مجالس مختلف، مهمانی ها، تالارها و … هستند و در برخی موارد، برگ های دستمال کاغذی هم دارای چاپ رنگی می باشند.

کیفیت بالا: با مرغوب ترین مواد اولیه سلولزی تولید می شود که به آن مقاومت و استحکام بالاتری می بخشد. این نوع دستمال در حین استفاده پاره نشده و به خوبی نیازهای فرد را در پاک کردن دستان، رطوبت گیری، تمیزکردن سطوح مختلف و … تامین می کند.

تبلیغات: با سفارش دستمال کاغذی های لوکس، امکان چاپ طرح های تبلیغاتی بر روی جعبه و یا هر برگ از دستمال وجود خواهد داشت. بسیاری از مشاغل و صنایع علاقه مند به تبلیغات گسترده از طریق دستمال کاغذی هستند.

قیمت عمده دستمال کاغذی 10 تایی

قیمت عمده دستمال کاغذی 10 تایی قیمت عمده دستمال کاغذی 10 تایی ارزان تر از خریدهای جزئی از مغازه های خرده فروشی محاسبه خواهد شد. مشتریان می توانند برای صرفه جویی بیشتر در هزینه ها، دستمال کاغذی های تک نفره 10 تایی را در تعداد انبوه سفارش داده و از تخفیفات خوبی بهره مند شوند. خرید مستقیم از فروشندگان اصلی که در مراکز فروش انواع دستمال کاغذی و محصولات بهداشتی فعالیت دارند، هم یک راهکار دیگر برای کاهش قیمت نهایی این محصول است.

قیمت دستمال کاغذی 10 تایی با بهترین کیفیت تا حد زیادی به برند تولیدکننده بستگی خواهد داشت. برخی از کارخانه های تولیدکننده به دلیل ارائه محصولات درجه یک به مشتریان از حسن سابقه خوبی برخوردار بوده و از آن جایی که مواد اولیه مرغوب را برای تولیدات خود به کار می برند، همواره با فروش بالاتر محصولات مواجه هستند.

2

  1. سلام
    خداقوت و خسته نباشید برای این تلاش روزافزون
    چند وقت پیش یکی از اشناهایمان از محصول شما خریداری کرد بود و خوب و عالی بنظر میومدو ادم رو مجذوب خودش میکرد و تمایل داشتم من هم از سایت شما دیدن و خریداری کنم.و محصول بی نظیر شما را استفاده کنم ممنون عالی بود

  2. سلام دستمال کاغذی ده تایی با توحه به جعبه های شیک و همچنین تعداد ان بیشتر در تالار ها و مهمانی های مختلف استفاده میشود ممنونم

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما