قیمت دستمال کاغذی 300 برگ بیتا

قیمت دستمال کاغذی 300 برگ بیتا برای کسانی مایل به خرید عمده این محصول می باشد بسیار ارزان می باشد و قیمت پایین این نوع پرفروش ترین محصول در بازار پوشک و دستمال کاغذی شده است.

دستمال کاغذی 300 برگ بیتا

فروش اینترنتی دستمال کاغذی 300 برگ بیتا

اگر چه هنوز افرادی زیادی از روش های مرسوم خرید مثل مراجعه حضوری به فروشگاه های مختلف و جستجو در میان آنها، برای تهیه مایحتاج خود استفاده می کنند، ولی با توجه به مشغله های زندگی امروزی و سپری شدن ساعات طولانی بیرون از خانه، بسیاری از مردم به روش های جایگزین و مطمئن و سریع تری همانند خرید آنلاین می باشند.
به همین منظور این شرکت سایت دستمال کاغذی بیتا اقدام به به عرضه و فروش اینترنتی محصولات مورد نیاز خانواده ها از برندهای برتر مانند بیتا موجود در بازار کرده، خرید اینترنتی از سایت دستمال کاغذی بیتا همچنین امکان بهره مندی از تخفیف های سایت و خرید کالاهای مورد نیازتان با قیمت ارزان را برای شما فراهم می کند.

عرضه دستمال کاغذی 300 برگ بیتا

عرضه دستمال کاغذی 300 برگ بیتا به صورت تک و عمده می باشد و هچنین عرضه این نوع محصول در بسته بندی های متنوع نیز می باشدکه هزینه ارسال آن هم رایگان می باشد.
بسته بندی دستمال کاغذی بیتا 300 برگ می باشد که شامل طرح زیبا در بسته بندی های متنوع در اندازه و سایزهای مختلفمی باشد.
این نوع بسته در کارتن های محکم و استاندارد بسته بندی می باشد که تاریخ انقضا آن 3 سال می باشد.

دستمال کاغذی 300 برگ بیتا

خرید و فروش انواع دستمال کاغذی بیتا

شرکت های تولیدی انواع دستمال کاغذی بیتا از شرکت های معروف و شناخته شده می باشد که از تولید کنندگان پربازده محصولات سلولزی می باشد که محصولات خود را تکنولوی بالا جای خود را در بازار خرید و فروش دستمال کاغذی تثبیت کرده است.
علت پرمصرف این نوع دستمال کاغذی با برند بیتا کیفیت بالای این محصول می باشد که ارزان بودن آن نسبت به دستمال های وارداتی خرید و فروش این محصول بسیار زیاد بوده است.
همین دو عامل ارائه شدن باعث شده خرید و فروش این محصول به صورت عمده می باشد که فروش عمده درصد تخفیف ویژه بالا حجمی و نقدی، وجود نمایندگی های در اکثر شهرهای تهران قائل شده است.

دستمال کاغذی 300 برگ بیتا

صادرات دستمال کاغذی 300 برگ بیتا

دستمال کاغذی بیتا در انواع مختلفی بسته بندی می شود که با وجود تحریم ها این شرکت توانسته ماهانه چندین تن دستمال کاغذی صادرات کند که بازار هدف این شرکت کشور افغانستان، عراق و آلمان و … می باشد.
این شرکت با وجود کادر موفق توانسته با وجود اینکه این محصول را با حجم بالا تولید می کند و بخش زیای آن را صادر می کنند هنوز کیفیت خوب خود را از دست نداده است.
جهت اطلاع از لیست قیمت این محصول با ما در تماس باشید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما