قیمت عمده دستمال کاغذی تنو با تخفیف ویژه

قیمت دستمال کاغذی تنو عمده از نوع خرده آن ارزانتر است، بنابراین این محصول در این مرکز با تخفیف ویژه عرضه می شود و مشتری می تواند با رضایت و اطمینان بالا خرید خود را انجام دهد. همچنین به دلیل تنوعی که در انواع مدل ها و بسته بندی های آن وجود دارد، مشتری از حق انتخاب بالایی برخوردار بوده و می تواند متناسب با سلیقه و نیاز خود بهترین کیفیت را به دست آورد.

قیمت عمده دستمال کاغذی تنو با تخفیف ویژه

روش تشخیص دستمال کاغذی درجه یک

روش تشخیص دستمال کاغذی درجه یک حوله های کاغذی مرغوب، نباید پس از خیساندن له شوند، بلکه باید پس از چند دقیقه به حالت قبل برگردند و نباید بوی نامطبوع مواد بازیافتی از آن استشمام شود. همچنین، دستمال باید عاری از لکه باشد. در صورت مرطوب شدن باید مانند خمیر فیبر، سلولزی و سفید بوده و نوع با کیفیت آن، بدون سوراخ، پرز و اجسام خارجی است که هنگام گذاشتن آن در مقابل نور، پراکندگی الیاف باید یکنواخت باشد.

رنگ مورد استفاده، در ساخت دستمال کاغذی نیز باید ثابت و مجاز باشد و هنگام بیرون کشیدن یک ورق، بقیه دستمال نباید خارج شود. لذا در حین تولید، چین و چروکی روی سطح آن ظاهر می شود و این امر به منظور افزایش سطح تماس و در نتیجه افزایش سرعت جذب آب، هنگام پاک کردن دست های خیس بعد از نیم ساعت وضعیت اولیه خود را بدست می آورد. اگر دستمال بلافاصله پس از تماس با آب خیس, خرد شد، حتما از مواد شیمیایی زیاد و غیر مجاز در آن استفاده شده است.

دستمال مرطوب باید به اندازه کافی مستحکم باشد و در هنگام حمل و نقل ظاهر خود را از دست ندهد. تعداد برگه ها نباید کمتر از تعداد درج شده روی بسته باشد و اگر از کیفیت محصولات خارجی مطمئن نیستید از محصولات داخلی با برچسب استاندارد استفاده کنید و نوع آن را با توجه به نیاز خود انتخاب کنید.

به عنوان مثال، دستمال های پاک کننده آرایش فقط برای تمیز کردن آرایش ساخته شده اند و کاربرد دیگری ندارند و دستمال مرطوب نوزاد نیز استانداردهای خاص خود را دارد و نباید از دستمال کاغذی دیگری برای پاک کردن نوزادان استفاده کرد. دستمال های آشپزخانه و حمام از دستمال کاغذی معمولی قوی تر و بادوام تر هستند و نباید در موقعیت های دیگر استفاده شوند.

پخش عمده دستمال کاغذی تنو با تضمین کیفیت

پخش عمده دستمال کاغذی تنو با تضمین کیفیت مرکز پخش عمده دستمال کاغذی تنوف این محصول را با تضمین کیفیت عرضه می کند و به صورت عمده و بدون واسطه به دست مشتریان می رساند. بسته بندی های شکیل و مدل های مختلقی از این محصول ارائه می شود که با نیاز اکثریت قریب به اتفاق مشتریان سازگاری دارد. علاوه بر برند تنو، برند سافتلن 200 برگ آن نیز عرضه می شود که کیفیت ممتاز و منحصر به فرد آن ها مورد توجه همگان قرار گرفته است و مشتری با اطمینان بالا می تواند آن ها راخریداری نماید.

4

  1. سلام وقت بخیر
    انشالله که روز همگی به شادی سپری بشه
    قطعا برای افراد زیادی هنگام خرید کیفیت و هزینه بسیار مهم است و میخاهند با خیال راحت محصول مورد نیاز را خریداری کنند.ممنون میشم کیفیت عالی و قیمت مناسب رو به مشتریان خودتون عرضه کنید

  2. با سلام و خدا قوت به شما ممنون از زحماتتون بسیار سایت خوبی دارید محصول شما به دستم رسید واقعا عالی بود.

  3. سلام خسته نباشید برای صادرات این محصول بهداشتی در تیراز بالا به کشور های همجوار چه شرایطی رو در نظر گرفتین و شرایط پرداخت مبلغ محصولات به چه صورت هستش؟ ممنون میشم به سوالاتم پاسخ بدین تا بتونیم با هم شروع به همکاری کنیم ممنون از مجموعه خوب و با کیفیتتون

  4. سلام و وقت بخیر. دستمال کاغذی های تنو خیلی خوب هستند . نرم و لطیفن و اب رو به خوب جذب میکنن و دوام بالایی دارند. متشکرم از سایت خیلی خوب شما. عدید فطر بر شما مبارک

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما