قیمت عمده دستمال کاغذی تنو 24 عددی درجه یک

قیمت دستمال کاغذی تنو 24 عددی در بازار متفاوت است و وابسته به کیفیت، تعداد برگ های دستمال کاغذی قیمت آن افزایش می‌یابد.

با توجه به کیفیت و کاربردی که دستمال کاغذی تنو در مصارف خانگی و شخصی دارد از قیمت مناسب و به صرفه ای هم برخوردار می باشد که اگر جعبه ی 24 عددی آن را تهیه کنید از تخفیف ویژه ای بهره‌مند می‌شوید. چنانچه قصد خرید این محصول از این مرکز را داری، می توانید جهت گرفتن مشاوره و ارتباط با فروشندگان به این سایت اطمینان کنید، مشاورین در این سایت و یا به حضوری پاسخگوی سوالات شما می باشند.

قیمت عمده دستمال کاغذی تنو 24 عددی درجه یک

تاثیر نوع بسته بندی دستمال کاغذی بر میزان فروش آن

تاثیر نوع بسته بندی دستمال کاغذی بر میزان فروش آن بسته بندی هر کالایی، میتواند تاثیر بسزایی در میزان فروش آن بگذارد، دستمال کاغذی هم از جمله اقلامی است که بسته بندی آن از اهمیت بالایی برخوردار است،زیرا مصرف آن را برای افراد در موقعیت های مختلف تسهیل می کند. به این معنی که در شرایط های مختلف در محل های مورد نظر به آسانی نصب ميگردد یا نحوه خارج کردن آن در موقعیتی که بدن فضای کافی را برای حرکت ندارد بسیار آسان و راحت میباشد.

دستمال کاغذی های تنو از انواع بسته بندی مناسب استفاده میکنند، بطوریکه در هر نوع فضایی می تواند مورد بهره برداری قرار گیرد. که به همین علت باعث شده حجم فروش آن ها با توجه به نیاز افراد افزایش یابد.

مثلا، دستمال کاغذی توالت طوری بسته بندی شده است که می‌توان آن را به آسانی در توالت نصب کرد، یا دستمال کاغذی آشپزخانه طوری بسته بندی شده است که استفاده از آن در آشپزخانه بسیار آسان است، یا دستمال کاغذی مناسب مصارف روزانه از بسته بندی مناسبی تهیه شده است که استفاده از آن را تسهیل می کند. علاوه بر بسته بندی عوامل دیگری هستند که بر میزان فروش تاثیر مثبت دارند از جمله شکل دار بودن دستمال کاغذی، میزان ضخامت و کیفیتی که دستمال کاغذی می‌تواند ارائه دهد.

تولیدکنندگان دستمال کاغذی تنو 24 عددی

تولیدکنندگان دستمال کاغذی تنو 24 عددی برند تنو و سافتلن از برند های معروف و معتبر و شناخته شده دستمال کاغذی می‌باشند که در اکثر استان های کشور نمایندگی دارند؛ و دسترسی عموم مردم برای خرید به صورت عمده و تکی آسان میباشد.

علاوه بر مطالب گفته شده، این امکان را برای تمامی مشتریان و مصرف کنندگان فراهم شده است که در هر مکانی که مشغول به کار یا زندگی هستند از خرید آنلاین بهره‌مند شوند. تولید کنندگان و توزیع کنندگان سایت های اینترنتی معتبری را راه اندازی کرده اند که در آن از مشاورین با تجربه جهت راهنمایی شما بهره گرفته است.

جهت خرید و دریافت مشاوره در خصوص خرید دستمال کاغذی به صورت عمده و یا خرده، میتوانید به وب سایت این مرکز مراجعه کنید و از تجربه ی مشاورین با تجربه ی ما در این زمینه بهره‌مند شوید.

3

  1. سلام دوستان عزیزو گرامی ،وقتتون بخیر باشد

    اگر کسی تمایل دارد ک از ایم محصول بخرید حتما به شما عزیزان پیشنهاد میکنم ک ان را بصورت عمده و در تعدا بسیار بالا تهیه کنید که خیلی برای شما ئدوستان بصرفه تر خاهد بود

  2. این سایت محصولات بسیار خوبی را با قیمت ارزان تر از بازار به مشتریان ارائه می دهد. از این مجموعه بسیار عالی سپاسگزارم.

  3. سلام ..در دنیای کنونی دقت و رعایت الزامات و استانداردهای بسته بندی کالاهای بهداشتی از ارکان بسیار حیاتی در کسب سهم بازار مناسب برای محصول صادراتی خواهد داشت. اولین باری که مشتری با بسته بندی نامناسب برخورد کنه با وجود کیفیت ممتاز بعیده که مجددا از این تولید کننده خریدی داشته باشه. درضمن عرضه مستقیم با حذف دلالان از چرخه زنجیره تامین تا مصرف کننده نهایی موجب کاهش قیمت خواهد شد. با سپاس

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما