قیمت عمده ی دستمال کاغذی با کیفیتی عالی

قیمت عمده ی دستمال کاغذی را برای شما در مطالب زیر گفته ایم، دستمال کاغذی کالایی ضروری و بسیار پر کاربرد است. اکثر انسان ها در کیفشان دستمال کاغذی دارند.دستمال کاغذی به نوعی بافت نرم، جذب کننده رطوبت و یکبار مصرف اشاره دارد که غالباً برای استفاده روی صورت مناسب است. این دستمال‌های یکبار مصرف، جایگزین دستمال‌های پارچه‌ای هستند و بافت کاغذی دارند که معمولاً هم به شکل جعبه به فروش می‌رسد و برای پاکسازی مخاط از بینی (فین کردن)، پاک کردن سطوح و غیره مورد استفاده است.

در ادامه ی مطلب به قیمت عمده ی دستمال کاغذی اشاره خواهیم کرد.

قیمت عمده ی دستمال کاغذی با کیفیتی عالی

پارامترهای تعیین قیمت دستمال کاغذی

پارامترهای تعیین قیمت دستمال کاغذی قیمت دستمال های کاغذی با توجه به کیفیت دستمال کاغذی، ساده و گلدار بودن، رنگی یا سفید بودن، نرمی، تعداد برگ‌ها و غیره متفاوت است. به هر حال هنگام خرید نباید گول ارزانی برخی از دستمال کاغذی ها را خورد؛ زیرا ممکن است به میزان پولی که پرداخت میکنید، از دستمال کاغذی مطلوب با هزینه پرداخت شده برخوردار نشوید. در هنگام خرید، توجه داشتن به علامت استاندارد روی بسته‌بندی دستمال کاغذی را از یاد نبرید.

دستمال کاغذی محصولی است که در جیب، روی میز آشپزخانه و رستوران و ادارات، دستشویی، داخل ماشین و هواپیما و هر جایی که قرار است دستانتان را با آن تمیز کنید، حضور دارد.

فروش دستمال کاغذی عمده که در بازار عرضه می شوند در اشکال و طرح های متفاوتی عرضه می شوند. بسته بندی و نوع الیاف به کار رفته در تولید انواع دستمال کاغذی قطعا در میزان جذب مشتریان و بازخوردهای این محصول از یک سو و از سوی دیگر در تعیین قیمت این محصول نقش اساسی ایفا می کند.

نکات مهمی که در هنگام ثبت برند دستمال کاغذی باید به آن توجه داشت عبارت است از:

  • بهترین برند در زمینه دستمال کاغذی باید در یک تصویر یا نشان، کیفیت، نوع خدمات و معرفی شرکت شما را در نظر داشته باشد.
  • یک نشان تجاری مناسب باید ساده و قابل درک باشد و به راحتی منظور را منتقل کند.
  • برند شما باید کاملا اختصاصی و منحصر به فرد باشد.
  • استعلام برند قبل از ثبت باید گرفته شود.بهتر است تا با سایر برند ها از نظر ساختار و شکل شباهت نداشته باشد، چرا که ممکن است باعث گمراه شدن افراد شود.

استاندارد های موجود در قیمت گذاری دستمال کاغذی

استاندارد های موجود در قیمت گذاری دستمال کاغذی

دستمال کاغذی مرغوب و مناسب به دستمال کاغذی گفته می‌شود که چین خوردگی ریزی دارد و دارای قابلیت جذب آب بالا باشد. دستمال کاغذی استاندارد؛ سالم، بدون پرز، الیاف خرد شده، سوراخ و اجسام خارجی است.ورق های دستمال کاغذی در بسته باید به صورت تا خورده، دارای یک بسته باشد و به نحوی باشد که به آسانی بسته شود و تعداد ورق ها نباید کمتر از تعداد درج شده بر روی بسته باشد.

امروزه از دستمال کاغذی هایی که در آنها از الیاف مخصوص و عاری از مواد شیمیایی استفاده شده است استقبال گسترده ای از جانب مصرف کنندگان صورت می گیرد. بنابراین کیفیت محصول می تواند تعیین کننده میزان فروش آن محصول باشد.

برخی از عوامل موثر در زمینه فروش انواع دستمال کاغذی عمده را می توان در موارد زیر به طور خلاصه توصیف کرد:

  • کیفیت بسته بندی و طرح یا رنگ بندی مناسب
  • یک لایه یا چند لایه بودن انواع دستمال کاغذی و ابعاد انواع دستمال کاغذی
  • جذب رطوبت
  • قیمت تمام شده انواع دستمال کاغذی

دستمال کاغذی 300 برگ ایزی پیک در 11 مدل طرح های زیبا و تنوع گوناگون تولید و در بسته بندی های 3 عددی ترکیب می گردد که قابل استفاده در منازل، مراسم ها و میهمانی ها می باشد. به دلیل مرغوبیت بالای تیشو به کار رفته در تولید آن در برابر رطوبت مقاومت بسیار زیادی داشته و میزان جذب آب بیشتری را نیز دارد. با وجود مکانیزه بودن خط تولید این محصول که هیچ گونه دخالت مستقیم دست در آن وجود ندارد کلیه ی تست های فیزیکی، شیمیایی و میکروبی مطابق استاندارد ملی ایران که مربوط به محصولات سلولزی می باشد انجام می گیرد.

دلایل افزایش قیمت دستمال کاغذی در چندسال اخیر

دلایل افزایش قیمت دستمال کاغذی در چندسال اخیر کارخانه دستمال کاغذی 900برگ بیتا با 30 سال سابقه فعالیت در زمینه محصولات سلولزی از برند های معروف و محبوب در این زمینه می باشد و از نام های بزرگ در زمینه محصولات سلولزی است، این محصول ساخته شده از بهترین الیاف و تیشو درجه 1 با مجوز های لازم از مراجع بهداشتی می باشد.

تولیدکنندگان دستمال کاغذی می‌گویند دستمال کاغذی را با ضرر تولید می‌کنند، به همین دلیل است که قیمت این محصول افزایش یافته است. تیر ماه سال ۱۴۰۰ دستمال کاغذی به دلیل افزایش قیمت تولید، ۱۵ درصد گران شد.

استفاده از دستمال کاغذی روز به روز در حال افزایش بوده و مسأله بهداشت فردی و سلامت جامعه اهمیت زیادی در جوامع در حال توسعه و توسعه یافته پیدا کرده است.

مهم ترین مزایای استفاده از دستمال کاغذی:

  1. نرم و لطیف بودن دستمال: به دلیل نرم و لطیف بودن دستمال می توان از آن برای قسمت های حساس بدن مثل چشم، صورت، دست و… بدون هیچ نگرانی از آن ها استفاده کرد.
  2. کاربردی بودن آن: شما می توانید از آن استفاده های مختلفی داشته باشید. به طور مثال شما در زمان سرماخوردگی برای آبریزش بینی از آن استفاده میکنید و یا میتوان برای تمیز کردن سطوح و… استفاده کرد.
  3. تنوع دستمال های کاغذی: در سوپر مارکت انواع مختلفی از دستمال کاغذی و دستمال توالت وجود دارد، مانند دستمال های عطرآگین، بدون بو، مرطوب، چند لایه، کوچک، بزرگ و …. از رایج ترین نمونه های دستمال می باشند.
  4. عدم پرز دهی: برخی از دستمال های پارچه ای پرزدهی دارند اما دستمال های کاغذی به هیچ عنوان پرزدهی ندارند.
  5. خشک کردن ناحیه ی تناسلی: شما با استفاده ی درست از دستمال توالت می توانید از بروز مشکلاتی همچون قارچ و باکتری که بر اثر رطوبت به وجود می آید جلوگیری کنید.

و مهم ترین مضرات استفاده از دستمال کاغذی:

  1. زخم شدن بینی: اگر مدت طولانی از دستمال های کاغذی برای گرفتن بینی خود استفاده کنید و این دستمال ها به میزان کافی نرم و لطیف نباشد، بینی شما را زخم خواهد کرد.
  2. حساسیت واژن: برای خشک کردن این ناحیه باید از دستمال های بسیار مرطوب و بدون عطر استفاده کرد در غیر این صورت ممکن است پوست ناحیه ی تناسلی با حساسیت و التهاب روبرو شود.
  3. ایجاد عفونت تناسلی: اگر شما دستمال های زبر را انتخاب کنید و آن را به صورت محکم به واژن خود بکشید، ممکن است خراش هایی روی بدن شما به وجود آید که به مرور زمان ایجاد عفونت در واژن کند.
  4. ایجاد عفونت ادراری: شما حتما باید دستمال را از جلو به عقب بکشید. اگر دستمال را از عقب به جلو بکشید، ممکن است میکروب های مقعد به واژن انتقال یابد و عفونت ادراری به وجود آید.

لیست آخرین قیمت دستمال کاغذی چشمک در 1401

لیست آخرین قیمت دستمال کاغذی چشمک در 1401 شرکت تولید کننده محصولات بهداشتی و دستمال کاغذی چشمک با بیش از 40 سال سابقه در تولید محصولات بهداشتی همچون دستمال‌ کاغذی جعبه‌ای، دستمال رولی، دستمال حوله ای، دستمال توالت، نوار بهداشتی و غیره شناخته شده است.

همانطور که می بینید قیمت عمده دستمال کاغذی بسیار پایین است. بسته به قیمت آن ها در فروشگاه محلی شما، می توانید یک جعبه 500 یا حتی 1000 رول را فقط با 15 یا 20 دلار خریداری کنید. مهم است که به خاطر داشته باشید که این هزینه‌های دیگر مرتبط با اداره تجارت شما را شامل نمی‌شود، مانند هزینه‌های نیروی کار یا مواد مورد نیاز برای بسته‌بندی اقلامی مانند جعبه یا کیسه

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما