قیمت ویژه دستمال کاغذی 10 عددی با کیفیتی عالی

قیمت دستمال کاغذی 10 عددی با توسعه جوامع بهداشت فردی برخلاف گذشته به یکی از مهم ترین رکن های حفظ سلامت فردی بدل شده است. بهداشت فردی شامل تمیزی دست ها مثلا به هنگام آشپزی، بهداشت صورت و چشم ها و همچنین بهداشت اندام تناسلی بخصوص برای بانوان است و لازم است از دستمال کاغذی برای جلوگیری از شیوع انواع بیماری های پوستی و داخلی مثل قارچ و رشد باکتری های مضر بر پوست جلوگیری شود. اینجاست که ضرورت استفاده از دستمال کاغذی رومیزی و رولی نمایان می شود. دستمال کاغذی ها بنابر تعداد باکس ها در بسته بندی قیمت گذاری می شوند و قیمت دستمال کاغذی 10 عددی بر اساس کیفیت برند متفاوت است.

قیمت ویژه دستمال کاغذی 10 عددی با کیفیتی عالی

عواملی که بر قیمت گذاری دستمال کاغذی تاثیر دارند

عواملی که بر قیمت گذاری دستمال کاغذی تاثیر دارند با مصوبات اخیر ستاد تنظیم بازار و کنترل قیمت ها، دستمال کاغذی یکی از اولین کالاهایی بود که بر روی محصول قیمت تولید آن به جای قیمت مصرف کننده درج شد. قیمت تولید به عوامل مختلفی چون کیفیت مواد اولیه، میزان جذب رطوبت، وزن، ضخامت و نرمی و لطافت و عدم ایجاد حساسیت پوستی وابسته است. اما قیمت مصرف کننده بنابر میزان عرضه و تقاضا متفاوت باشد.

میزان عرضه و تقاضا خود از کیفیت کالا و شناخته شده بودن برند دستمال کاغذی تاثیر می پذیرد. قیمت دستمال کاغذی همچنین از تجمع مراکز پخش عمده در شهرهای مختلف نیز تاثیر پذیر است. بدین ترتیب در شهرهای بزرگی چون تهران و حومه آن که رونق فروش عمده این محصولات در بازارهای بزرگ تهران بالاست قیمت این محصول کمتر از شهرهای دیگر خواهد بود.

دستمال کاغذی از خمیر کاغذ ساخته می شود و با موادی دیگر نرم می شود. این محصول همچون کاغذ سبک است و یک کالای سلولزی محسوب می شود زیرا از چوب درخت تهیه می شود. اگر این محصولات از مواد بازیافتی دستمال کاغذی تهیه شوند، هزینه ها پایین می آیند و قیمت محصول نیز کاسته می شود. همچنین این پروسه کمک می کند تا درختان کمتری قطع شوند.

انواع مختلف دستمال کاغذی با بهترین قیمت

انواع مختلف دستمال کاغذی با بهترین قیمت دستمال کاغذی ها انواع مختلفی دارند که بنابر مکانی که استفاده می شوند در باکس های متفاوت بسته بندی می شوند. دستمال کاغذی ها پرکاربردترین اشیا در داخل خودرو، مجالس، ادارات، سرویس های بهداشتی، مراکز پزشکی وغیره هستند. دستمال کاغذی ها بر همین اساس در بسته بندی های نایلونی ساده یا بسته بندی مقوایی معمولی و یا بسته بندی های شیک به بازار عرضه می شوند.

خود دستمال کاغذی می تواند سفید یا زمینه سفید طرحدار یا به رنگ های دیگر تولید شود. برخی از دستمال کاغذی ها جنبه فانتزی دارند و برای تزئین و ساخت اشیای تزئینی بر روی میز شام و ناهار و … به کار برده می شوند. برخی دیگر از دستمال کاغذی ها به اندازه در باکس های کوچک بسته بندی می شوند که به آنها دستمال های مینیاتوری گفته می شود.

همواره بانوان در کیف یا جیب خود یک بسته دستمال کاغذی را برای مواقع ضروری نگهداری می کنند. از این رو یکی از پرکاربردترین بسته بندی های دستمال کاغذی نوع جیبی آن است که در جیب یا کیف کوچک نیز به راحتی جا می شود. دستمال کاغذی جیبی شکوه شناخته شده ترین دستمال کاغذی جیبی است و دارای بسته بندی ساده ای می باشد و به صورت 10 یا 20 برگی موجود می باشد.

دستمال کاغذی رولی در بسته های دو تایی، چهار تایی، شش تایی و بیشتر قابل فروش است. بدیهی است که هر چه تعداد در بسته بندی بیشتر باشد مقرون به صرفه تر خواهد بود. زیرا قیمت هر رول در بسته شش تایی کمتر از قیمت همان برند در بسته چهارتایی است. یکی از مناسب ترین و مقرون به صرفه ترین بسته بندی ها دستمال کاغذی رولی 6 عددی است که در سبد خانوار تعداد بیشتری از مردم می تواند قرار گیرد و با سطح درامد نسبتا پایین نیز می توان این بسته های شش تایی را خریداری نمود.

دستمال کاغذی 500 برگ رعنا یکی دیگر از دستمال های رومیزی با بسته بندی نایلونی است که با توجه به تعداد برگ های موچود در هر باکس بسیار مقرون به صرفه است زیرا نیاز شما را به خوبی پوشش می دهد. مواد اولیه این دستمال کاغذی وارداتی و درجه یک می باشد.

سافتلن یکی از برندهای معروفی است که دستمال های دولایه بسیار با کیفیت را تولید می کند و این دستمال ها به دلیل دو لایه بودن جذب رطوبت بسیار خوبی دارند. دستمال کاغذی دانتل طلایی دو لایه نام محصولی است که این شرکت به بازار لوازم بهداشتی ارائه می دهد. یکی از ویژگی های خاص این محصول بسته بندی شیک آن است. جعبه های طلایی رنگ با نقوش زیبا همان ویژگی خاص این دستمال کاغذی است که این محصول را به یک کالای مجلسی تبدیل کرده است.

دلایل افزایش قیمت دستمال کاغذی با کیفیت

دلایل افزایش قیمت دستمال کاغذی با کیفیت قیمت دستمال کاغذی با شیوع کرونا با افزایش 15 الی 20 درصدی مواجه بود. علت این امر به وضوح بالارفتن تقاضا در دوران کرونا به دلیل رعایت مسائل بهداشتی بود. سازمان های مرتبط با افزایش قیمت دستمال کاغذی بدون در نظر گرفتن شرایط کرونا و کاهش قدرت خرید مردم با افزایش قیمت دستمال کاغذی موافقت کردند و با وجود اینکه مردم قدرت خریدشان کاهش یافته بود اما تقاضا برای لوازم بهداشتی من جمله دستمال کاغذی افزایش یافته بود.

در دوران کرونا و با توجه به پروتکل های بهداشتی شرایط ویژه ای بر محیط های کاری حکم فرما بود. از طرفی تقاضا برای لوازم بهداشتی مثل دستمال کاغذی حدود 20 درصد نسبت به گذشته افزایش یافته بود و تولید بالاتر هزینه های بیشتری برای تولیدکنندگان به همراه داشت و این امر منجر به افزایش قیمت دستمال کاغذی شد. هر چند که مسئولین مرتبط با موضوع اظهار بی اطلاعی از علت افزایش قیمت این کالا کردند ولی به نظر می رسد غوامل فوق از مهمترین دلایل افزایش قیمت بالای دستمال کاغذی های با کیفیت بود.

قیمت خرید دستمال کاغذی جیبی شکوه در فروشگاه ها

قیمت خرید دستمال کاغذی جیبی شکوه در فروشگاه ها قیمت این دستمال کاغذی بسته به تعداد موجود در بسته بندی متفاوت است. بسته بندی های به طور معمول 24 عددی یا 10 عددی این دستمال کاغذی های دارای قیمت عمده می باشند و از قیمت یک بسته تکی این دستمال کاغذی در حدود 25 الی 60 درصد ارزانتر می باشند.

فروشگاه های اینترنتی بزرگ به دلایلی چون هزینه های انبارداری، پروسس انتقال و ارسال کالا و کمیسیون به طور معمول این کالاها را نسبت به فروشگاه های اینترنتی کوچک با قیمت مصرف کننده بالاتر به فروش می رسانند. در صورت خرید اینترنتی لازم است به معتبر بودن فروشگاه توجه ویژه نمایید و پس از اطمینان یافتن از فروشگاه اقدام به خرید اینترنتی نمایید.

هزینه یک بسته دستمال کاغذی به تقاضا، در دسترس بودن و عوامل دیگر بستگی دارد.

اگر تعداد افرادی که قصد خرید محصول را دارند زیاد باشد، قیمت آن نیز بیشتر خواهد شد. اگر عرضه وجود نداشته باشد یا عرضه کمتری در بازار وجود داشته باشد، هزینه بیشتری خواهد داشت زیرا محصولات کمتری برای فروش در دسترس خواهد بود و این باعث افزایش تقاضا برای آن کالای خاص می‌شود. به عنوان مثال: اگر به خرید از سوپرمارکت تسکو می روید و تنها دو بسته در قفسه باقی مانده است که قیمت هر کدام 1 پوند است (قیمت معمول). شما ممکن است چاره ای جز خرید هر دو بسته نداشته باشید، زیرا بسته های دیگری در دسترس نیستند، بنابراین این به معنای پرداخت دو برابر هزینه ای است که معمولاً در صورت وجود تعداد زیادی در اطراف انجام می دهید!

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما