لیست قیمت عمده دستمال کاغذی بیتا

برای دریافت لیست قیمت عمده دستمال کاغذی بیتا و دسترسی به انواع و اقسام محصولات تولید شده این برند می توانید به صورت حضوری به مرکز فروش در تهران یا به سایت اینترنتی فروش دستمال کاغذی یتا مراجعه نمایید.

لیست قیمت عمده دستمال کاغذی بیتا

دستمال کاغذی درجه یک بیتا

شما مصرف کنندگان گرامی می توانید با مراجعه به کارخانه تولیدی دستمال کاغذی درجه یک بیتا را به صورت شگفت انگیز و با قیمت بسیار پایین و کیفیت بسیار بالا تهیه نمایید.
یکی از مراکز خرید معتبر و درجه یک دستمال کاغذی، فروشگاه بیتا می باشد، که توانست است پس از سال ها تلاش و کوشش در حوزه تولید انواع دستمال صاحب سود بسیاری در این زمینه شود.

لیست قیمت عمده دستمال کاغذی بیتا

لیست قیمت عمده دستمال کاغذی بیتا

قیمت دستمال کاغذی با توجه به عواملی همچون ( رنگ، تعداد، جنس مواد اولیه مصرفی،طرح دار یا ساده بودن و…) تعیین می شود.
قیمت دستمال کاغذی در تهران و سایر شهرا از از بسته بندی کوچک تا بزرگ از 300 تومان شروع می شود و به 50 هزار تومان نیز می رسد.

انواع دستمال کاغذی

  •  دستمال کاغذی ساده
  • دستمال کاغذی طرح دار
  • دستمال کاغذی ضخیم
  • دستمال کاغذی نازک
  • دستمال کاغذی رولی
  • دستمال کاغذی رنگی
  • دستمال کاغذی بی رنگ
  • دستمال کاغذی چند لایه

لیست قیمت عمده دستمال کاغذی بیتا

خرید دستمال فله ای

می توانید برای خرید دستمال فله ای درجه یک با پایین ترین هزینه و معتبر ترین برند ، به صورت حضوری به مرکزفروش دستمال کاغذی فله ای مراجعه کنید و از انواع محصولات دیدن فرمایید و محصول مورد نظر خود را سفارش دهید.

فروش دستمال کاغذی

اخیرا فروشندگان دستمال کاغذی برای کسب رضایت مشتریان و برای این که به فروش خود رونق بیشتری ببخشند، فروش انواع دستمال کاغذی را به صورت اینترنتی راه اندازی کرده اند.
از طریق سفارش اینترنتی می توانید محصول منتخب خود را سفارش دهید و درب منزل خود به راحتی دریافت نمایید.
و اما اگر در فروش اینترنتی محصول اگر به هر دلیلی از فروش خود منصرف شدید تا یک روز بعد حق پشیمانی و بازگشت محصول را دارید، آن هم اگر بسته بندی محصول باز شده باشد باید دلیل قانع کننده ای برای بازگشت محصول و دریافت وجه داشته باشید.
مشتریان و خریداران محترم می توانند به مرکز پخش مراجعه و از نزدیک با این محیط کاملا بهداشتی و تمیز آشنا شوند و کیفیت محصول مورد نظر خود را به راحتی مشاهده و خریداری نمایند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما