مرکز توزیع دستمال کاغذی 300 برگ تنو در ایران

دستمال برای تمیز کردن دست و صورت و همچنین برای تمیزی اجسام و… از دیرباز مورد توجه انسانها بوده است، در قدیم عموما دستمال ها از جنس پارچه بوده و بعد از چندین بار مصرف و کثیف شدن برای استفاده های بعدی مورد شستشو قرار می گرفته است. امروز با توجه به گسترش علم، گونه های کاغذی دستمال ها که دارای بافت نرم هستند، جایگزین گونه های قدیمی آن شده است. این دستمال ها در سایز ها و تعداد های مختلف در بازار عرضه می شوند، دستمال کاغذی 300 برگ تنو، حوله ای تنو و لیوانی از محصولات با کیفیت در این زمینه هستند.

مرکز توزیع دستمال کاغذی 300 برگ تنو در ایران

پر فروش ترین نوع دستمال کاغذی در سال 1400

پر فروش ترین نوع دستمال کاغذی در سال 1400 از دستمال های کاغذی برای پاک کردن دست و صورت بعد از خوردن و آشامیدن و همچنین برای خشک کردن، بعد از شستشوی دست و صورت استفاده میشود. از آنجا که این نوع از دستمال ها یکبار مصرف هستند و بنابراین نیازی به شستشو ندارند، به سرعت توانسته اند جایگزین دستمال های پارچه ای شوند و جزو کالاهای اساسی در سبد خانوار، همچنین در هتل ها و رستوران ها و دیگر اماکنی که نیاز به دستمال وجود دارد، بشوند. دستمال های کاغذی برای موارد دیگر هم چون پاک کردن سطوح از لکه های آب و چربی و دیگر آلاینده ها مورد استفاده قرار می گیرند.

با توجه به افزایش روز افزون استفاده از این نوع از محصولات بهداشتی، کارخانه ها و شرکت های تولیدی بسیاری در سرتاسر جهان مشغول تولید این نوع از محصولات و عرضه آنها به بازارهای داخلی و خارجی هستند. تولیدکنندگان این نوع از کالاها، به منظور جلب مشتری در سلایق مختلف، این محصولات را در کیفیت ها، سایز ها، طرح ها و بسته بندی های مختلف تولید و روانه بازار می کنند. این دستمال های از نظر ضخامت عموما به صورت دو لایه، سه لایه و 4 لایه تولید می شوند. از نظر بسته بندی هم اکثرا در بسته بندی های مقوایی و نایلونی عرضه می شوند؛ بسته بندی های نایلونی در مقایسه با بسته بندی های مقوایی از قیمت پایین تری برخوردار هستند و مصارف خاص خود را دارند. دستمال های کاغذی عموما در تعدادهای 100، 150، 200، 250، 300 و حتی 400 تایی بسته بندی میشوند؛ البته دستمال کاغذی های جیبی هم وجود دارند که با توجه به نوع مصرف، تعداد آنها بسیار کمتر از انواع دیگر دستمال کاغذی است.

فروش دستمال کاغذی 300 برگ تنو با تخفیف ویژه

فروش دستمال کاغذی 300 برگ تنو با تخفیف ویژه بعضی از دستمال کاغذی ها به صورت معطر تولید می شوند که مشتری های خاص خود را دارند. درتولید این گونه از دستمال ها، باید دقت شود که از مواد شیمیایی مضر که سلامتی مشتری ها را به خطر می اندازد، استفاده نشود.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما