مرکز خرید دستمال کاغذی خوب با ارزانترین قیمت

در گذر سال ها با پیشرفت سطح بهداشت فردی و اجتماعی در جامعه، بسیاری از لوازم بهداشتی به عضوی جدا نشدنی برای خانه های ما تبدیل شده‌اند و تقریبا زندگی بدون این اقلام بهداشتی، ممکن نیست. از جمله‌ این لوازم می‌ توان به دستمال های کاغذی، نوار بهداشتی برای بانوان و …اشاره کرد.

حال باید توجه داشت که نوار بهداشتی یا دستمال کاغذی خوب و با کیفیت، چگونه تولید می‌شود و مراحل تولید و کنترل کیفیت آن چیست، زیرا اولین و مهم‌ ترین فاکتور ما برای انتخاب یک محصول خوب، کیفیت مطلوب و سپس بهای آن محصول می‌باشد؛ لذا در ادامه این مبحث به موارد اشاره شده خواهیم پرداخت‌.

مرکز خرید دستمال کاغذی خوب با ارزانترین قیمت

آشنایی با فرایند تولید دستمال کاغذی اقتصادی

آشنایی با فرایند تولید دستمال کاغذی اقتصادی همان طور که می‌دانید منشا هر کالای ساخته شده‌ ای که در اطراف خود مشاهده می‌کنیم به طبیعت باز میگردد و دستمال کاغذی تنو اقتصادی هم از این قاعده مستثنی نیست.

ماده‌ خام و اولیه برای تولید دستمال کاغذی، الوار چوبی (تنه چوبی درختان تنومند) است. این الوار به کارخانه انتقال داده شده و پوسته رویی و قهوه ای رنگ آن‌ جدا می‌ شود. در مرحله‌ بعد این قطعات به صورت کاملا نازک برش خورده و به ورقه های چیپس مانند تبدیل می‌ شود تا به همراه مقادیر زیادی مواد شیمیایی، پخته شده و به دوغاب تبدیل گردد. دوغاب حاصل را به اجاق هایی به نام اجاق فشار می فرستند تا در ان‌جا عمده ترین بخش رطوبت چوب از آن خارج شود.

بعد از این قسمت که بخش زیادی از رطوبت چوب گرفته شد، خمیر ها شسته و ضد عفونی می‌شوند؛ سپس رنگ زرد خمیر حاصل را که ناشی از فیبر موجود در ان است، با استفاده از مواد سفید کننده از بین برده و خمیر کاملا سفید می‌شود‌. در مرحله‌ بعد خمیر دوباره با آب ترکیب شده و این مخلوط از صفحه های مشبک عبور می‌کند تا به کاغذ تبدیل شود. سپس با استفاده از سیلندر های بزرگ، آب اضافی و رطوبت کاغذ ها گرفته می‌شود.

پس از آن کاغذ ها برش خورده و طی فرآیندی خاص، نرم و لطیف و انعطاف پذیر می‌شوند‌. در نهایت این کاغذ‌ها به بخش بعدی که مخصوص برش های نهایی و بسته بندی است انتقال داده شده و آماده‌ رسیدن به دست مصرف کنندگان عزیز می‌شود.

برترین تولیدکننده دستمال کاغذی خوب در کشور

برترین تولیدکننده دستمال کاغذی خوب در کشور خوشبختانه سال هاست که کارخانه‌ ما به عنوان برترین تولید کننده دستمال کاغذی خوب و با کیفیت، هم به صورت فله ای و هم به صورت تکی در کشور شناخته می‌شود. ما با نهایت تلاش و کوشش در این راه سعی داریم تا علاوه بر کیفیت بالای محصولات بهداشتی از جمله دستمال کاغذی و نوار بهداشتی، بهای تمام شده کالا را نیز کاهش دهیم تا در نهایت یک محصول با کیفیت و همچنین اقتصادی به مشتریان گرامی عرضه کنیم‌.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما