پخش عمده دستمال کاغذی اقتصادی

دستمال کاغذی ها یکی از ضروری ترین لوازم بهداشتی هستند که می توان گفت جزو نیاز های اولیه هر فردی در زندگی بشمار روزمره بشمار می روند. تولید کننده های دستمال کاغذی ها این محصولات را در مدل های متنوعی تولید می نمایند. ما در این مطلب سعی داریم انواع دستمال کاغذی اقتصادی و ویژگی های منحصر بفرد آن ها را برای شما عنوان نماییم.

پخش عمده دستمال کاغذی اقتصادی

مشخصات دستمال کاغذی 200 برگ اقتصادی

مشخصات دستمال کاغذی 200 برگ اقتصادی همانطور که می دانید و در بالا عنوان نمودیم دستمال کاغذی ها امروزه دارای کاربرد های بسیار زیادی هستند و در هر محیطی مورد استفاده قرار می گیرند. دستمال کاغذی ها جایگزین دستمال های پارچه ای شده اند و به این ترتیب بهداشت، بهتر و اصولی تر رعایت می شود. با تولید و استفاده از دستمال های کاغذی بجای دستمال های پارچه ای، هزینه ها نیز تا حد زیادی کاهش پیدا کرده است.

پس تا به اینجا فهمیدیم که دستمال های کاغذی بسیار مقرون بصرفه و بهداشتی می باشند.

تولید دستمال کاغذی در ایران با بسته بندی ها و ابعاد مختلفی صورت می گیرد. برای مثال دستمال کاغذی  برگ، از بزرگترین بسته بندی های این محصول بشمار می روند.

دستمال کاغذی ها جدا از سایز و اندازه، در کیفیت های مختلفی نیز تولید می شوند که در اینجا برخی از مشخصات دستمال کاغذی های درجه یک و باکیفیت را برای شما عنوان می نماییم:

  • این دستمال کاغذی ها با دستگاه های تمام اتوماتیک در کارخانه ها تولید می شوند.
  • دست انسان در تولید این دستمال کاغذی ها هیچ دخالتی ندارد.
  • به سبب عدم دخالت انسان و تولید با ماشین آلات، این دستمال ها کاملا بهداشتی می باشند.
  • دستمال های کاغذی، دستمال های یکبار مصرف بشمار می روند.
  • استفاده از آن ها برای هیچ فردی حساسیت ایجاد نمی کند.

با توجه به ویژگی های گفته شده در بالا، دستمال کاغذی ها، بهترین گزینه برای ضدعفونی و تمیزکاری و استفاده های روزمره می باشند.

امروزه در ایران کارخانه های تولیدی زیادی هستند که در زمینه تولید انواع دستمال کاغذی فعالیت می کنند و اتفاقا از برند های معتبری نیز بهرمند می باشند. اگر بخواهیم چند نمونه از برند های معتبر و شناخته شده دستمال کاغذی را برای شما نام ببریم می توانیم به موارد زیر اشاره کنیم:

  • دستمال کاغذی اقتصادی تنو
  • دستمال کاغذی بیتا تهران
  • دستمال کاغذی شکوه
  • دستمال کاغذی پارمیس
  • دستمال کاغذی سافتلن

البته لازم به ذکر است که بدانید در بازار های فروش ایران، علاوه بر برند های ایرانی برند های خارجی و وارداتی نیز موجود می باشند که در صورت صلاح دید می توانید آن ها را نیز به راحتی تهیه نمایید. اما قبل از آن لازم است بدانید که برند های ایرانی این محصول نیز از بالاترین میزان کیفیت و مرغوبیت بهرمند می باشند.

خرید دستمال کاغذی اقتصادی ارزان

تولید کننده های دستمال های کاغذی با توجه به مواد اولیه ای که در تولید دستمال های کاغذی بکار می گیرند و همچنین با توجه به تکنولوژی ساختی که دارند، این محصولات را با کیفیت های مختلفی تولید می نمایند. اما شما در هنگام خرید باید چندین شاخصه را مد نظر داشته باشید تا بتوانید بهترین گزینه را انتخاب نمایید. مهمترین این شاخصه ها عبارتند از:

  • الیاف سلولزی بکار رفته در تولید دستمال کاغذی باید به رنگ سفید باشد.
  • این دستمال کاغذی باید از قدرت جذب خوبی بهرمند باشد.
  • دستمال کاذی باید فاقد لکه، پرز و سوراخ باشد.
  • با قرار دادن این دستمال در مقابل نور آفتاب پراکندگی الیاف بکار رفته در آن باید بصورت یکنواخت باشد.
  • این دستمال باید دارای بویی مطبوع و خوشایند باشد.

امروزه برخی از تولید کنندگان مانند شرکت تولیدی تنو با در نظر گرفتن تمامی این ویژگی ها برای تولید دستمال کاغذی، در تهیه بسته آن ها، کمی صرفه جویی نموده و به این ترتیب محصول ارزان تری را به بازار ها عرضه می کنند.

دستمال کاغذی های تولید شده به این صورت را دستمال های اقتصادی می نامند که با قیمت های مناسب تری خرید و فروش می شوند.

پخش عمده دستمال کاغذی در کشور

پخش عمده دستمال کاغذی در کشوردر بالا هم به این نکته اشاره کردیم که در زمینه تولید دستمال کاغذی، تولید کننده های زیادی در ایران فعالیت می نمایند. این تولید کننده ها برای رقابت با دیگر شرکت ها و داشتن میزان فروش بالاتر، از روش های مختلف فروش بهره می گیرند. این روش ها می تواند روش های سنتی و قدیمی مثل روش فروش حضوری باشد و یا روش هایی مدرن مثل فروش اینترنتی.

روش فروش اینترنتی با اینکه یکی از جدیدترین روش های فروش بوده و به تازگی مورد استفاده قرار گرفته، دارای طرفداران بیشماری می باشد. دلیل استقبال بی نظیر مردم از این روش، مزیت های فراوان این روش می باشد. اگر بخواهیم چند مورد از مزیت های مهم این روش فروش را برای شما عنوان کنیم می توانیم به موارد زیر اشاره نماییم:

  • خرید و فروش اینترنتی در وقت خریدار و فروشنده صرفه جویی می کند.
  • این روش، هزینه های خریدار و فروشنده را بسیار کاهش می دهد.
  • استفاده از روش اینترنتی دسترسی مشتریان به انواع محصولات را راحت تر می کند.
  • خرید و فروش اینترنتی تعداد واسطه بین تولید کننده و خریدار را کمتر می کند.
  • این روش موجب می شود تا خریدار محصول مورد نظر را با قیمت کارخانه خریدار نماید.

همه چیز در مورد تولید دستمال کاغذی

دستمال کاغذی ها از درختان تولید می شوند. امروزه دستگاه ها و تجهیزات مختلفی وجود دارند که با بکارگیری آن ها دستمال کاغذی ها بصورت کاملا بهداشتی تهیه و تولید می شوند. دستمال کاغذی که یک محصول بهداشتی بسیار پرکاربرد است، بر روی سلامت افراد بسیار تأثیرگذار می باشد. از این رو بسیار مهم است که محصولی باکیفیت و کاملا استاندارد را خریداری نماییم.

تولید کننده های دستمال کاغذی ها از بسته بندی های مختلفی برای عرضه این محصولات به بازار بهره می گیرند که بهتر است این بسته بندی به گونه ای باشد که بتوان به راحتی دستمال ها را تک تک از آن بیرون آورد.

همچنین این تولید کننده ها دستمال کاغذی ها را در طرح های مختلفی نیز تولید می نمایند که رنگ افزودنی بکار رفته در تولید آن ها بسیار مهم بوده و شما نیز در هنگام خرید باید دقت کنید که حتما رنگ آن ها ثابت باشد.

دستمال کاغذی ها امروزه در ابعاد مختلف و همچنین در پک هایی با تعداد متنوع بسته بندی می شوند. دستمال کاغذی های جیبی معمولا از 5 تا 20 عددی تولید می شوند و دستمال کاغذی های کارتنی دارای بسته بندی های 100، 150 و 200 عددی می باشند.

1

  1. سلام خسته نباشید دستمال کاغذی های اقتصادی بدون دخالت دست از و باعث بهداشتی بودن ان به شمار میرود

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما