بازار خرید نوار بهداشتی درجه یک به صورت عمده

خرید نوار بهداشتی به صورت عمده مزایایی دارد از جمله مهم ترین آن این است که صرفه اقتصادی برای مصرف کننده دارد. برای خرید نوار بهداشتی به صورت عمده اول باید تعیین کنید قصد خرید چه نوع نوار بهداشتی ای را دارید. همچنین در صورتی که قصد خرید عمده ای پوشک بچه و دستمال کاغذی را دارید به یک سری نکات باید توجه کنید. برای خرید پوشک بچه به قدرت جاذب بودن آنها توجه کنید زیرا پوست بچه ها فوق العاده حساس است. برای خرید دستمال کاغذی، از دستمال کاغذی هایی که ضخامت زیادی دارند و قدرت جاذب آنها بالاست استفاده کنید.

بازار خرید نوار بهداشتی درجه یک به صورت عمده

انچه که باید در هنگام خرید نوار بهداشتی بدانیم

انچه که باید در هنگام خرید نوار بهداشتی بدانیم نوار بهداشتی به دو نوع یک بار مصرف و چند بار مصرف تقسیم می شوند. نوارهای بهداشتی یکبار مصرف، همانطور که از اسمشان پیداست تنها یک بار استفاده می شوند. انواع نوارهای یک بار مصرف: ساده، تامپون، روزانه، شبانه و… برای خرید این نوع پدها می توانید به سوپرمارکت ها و فروشگاه ها مراجعه کنید.
اما پدهای بهداشتی چند بار مصرف، انواع متفاوتی دارند. نوار بهداشتی شرتکس، پارچه ای، کاپ قاعدگی و… در بازار موجودند. این نوع از نوارهای بهداشتی هیچ گونه حساسیتی برای پوست افراد ایجاد نمی کند و همچنین به دلیل اینکه می توان آنها را شست صرفه اقتصادی دارد و هزینه کاهش پیدا می کند.
بستگی به انتخاب خودتان دارد که کدام را انتخاب کنید.

اما برای نوجوانان که زیاد طرز استفاده از نوار بهداشتی های چندین بار مصرف را بلد نیستند بهترین گزینه می تواند نوار بهداشتی مسافرتی نوجوان تافته باشد. شما می توانید نوار بهداشتی را به صورت عمده خریداری کنید تا برای شما به صرفه باشد و از پرداخت هزینه اضافی جلوگیری کنید.
نوار بهداشتی اگر بالدار باشد خیلی بهتر است زیرا چسب هایی در اطراف آن وجود دارد که به لباس زیر می چسبد و جابه جا نمی شود و خون به بیرون درز پیدا نمی کند.

نوار بهداشتی مسافرتی نوجوان تافته، نوار بهداشتی رعنا بالدار سایز بزرگ و کوچک، نوار بهداشتی نوار بهداشتی ساده کوچک و یا نوار بهداشتی لدورا از انواع نوار بهداشتی های موجود می باشند. البته انواع دیگری از نوار بهداشتی نیز موجودند. حتما موقع استفاده از نوار بهداشتی به مواد ساخته شده آن توجه کنید. برای خرید نوار بهداشتی محصولی را انتخاب کنید که مناسب پوست شما باشد. چون اگر پوستتان حساس باشد یا دارای عفونت باشید باید از خودتان مراقبت کنید. نوار بهداشتی های پنبه ای دارای بهترین کیفیت هستند که برای انواع پوست مناسب اند.

کشورهایی که قصد خرید نوار بهداشتی را از ایران دارند

کشورهایی که قصد خرید نوار بهداشتی را از ایران دارند از آنجا که نوار بهداشتی جزء محصولات سلولزی به حساب می آید می توان گفت به کشورهای همسایه از جمله: عراق، افغانستان و آسیای میانه صادر می شود. همچنین پوشک بچه و دستمال کاغذی به کشورهای همسایه صادر می شود. از دیگر كشورهای همسایه که می توان محصولات سلولزی را به آنها صادر کرد می توان به: هند، مصر، سوریه و خلیج فارس نام برد.
امروزه در کشور به حدی از تولید محصولات سلولزی رسیده ایم که توزیع و عرضه محصولات از جمله نوار بهداشتی به حد نیاز و یا بیشتر از از نیاز کشور وجود دارد. با توجه به تفاهمی که بین ایران و عراق بسته شده است صادر نوار بهداشتی و دیگر محصولات سلولزی افزایش پیدا می کند. که به نوبه خود این کار ارزآوری زیادی به همراه خود دارد.
در گذشته، نوار بهداشتی به این صورت در ایران و خاورمیانه رایج نبود. و زنان از ترکیب پارچه و پنبه ای که در زیر آن قرار می دادند یا با تا نمودن پارچه برای جلوگیری از درز خون به بیرون استفاده می کردند و این پارچه را شسته و دوباره استفاده می کردند. به مرور زمان و با استفاده مکرر از پارچه زنان بیماری های عفونی زیادی می گرفتند. در آن موقع امید به زندگی و طول عمر زنان کمتر بود. اما با تولید نوار بهداشتی خیلی از بیماری ها در زنان کمتر شد.

چگونه بهترین نوع نوار بهداشتی را خریداری کنیم

چگونه بهترین نوع نوار بهداشتی را خریداری کنیم قطعا برای خرید یک نوار بهداشتی قیمت آن رابطه مستقیمی با کیفیت آن دارد. هرچه قیمت بالاتر باشد نوار بهداشتی قدرت جذب بالا، استحکام بیشتر، خاصیت آنتی باکتریال و …. را دارد. نکته مهم دیگری که باید بدانید این است که آیا نوار بهداشتی مشبک می خواهید یا ساده. با همه این تفاسیر دیگر می دانید چه نوع انتخابی خواهید داشت. اما در کل ذکر این نکته حائز اهمیت است که نوار بهداشتی قابلیت های متفاوتی دارد و در انواع مختلفی با عناوین زیاد به فروش می رسند. برای نمونه: نوار بهداشتی روز و شب با همدیگر تفاوت دارند.

نوار بهداشتی هایی که تحت عنوان پدهای مخصوص شب به فروش می رسند بلند تر و پهن تر هستند و قابلیت جذب بالاتری دارند. اما نوار بهداشتی هایی که تحت عنوان پدهای مخصوص روز به فروش می رسند نازک تر بوده و قابلیت جذب کمتری دارند و به طور معمول برای پایان قاعدگی استفاده می شوند. برای خرید نوار بهداشتی باید معطر بودن آن را نیز مدنظر قرار دهید اگر بهترین نوع نوار بهداشتی را می خواهید.

نوار بهداشتی ها به دو نوع بالدار و بدون بال دسته بندی می شوند. نوع بالدار بهتر از بدون بال می باشد. هر فرد بالغی با توجه به میزان خونریزی و شدت آن می توانید بهترین و مناسب ترین نوع نوار بهداشتی را انتخاب کند.
در نظر داشته باشید که با توجه به دوران پریودی خود نوار بهداشتی خریداری کنید و این موضوع را سرسری نگیرید و دقت لازم را داشته باشید. نوار بهداشتی ها در سایز های کوچک، متوسط، بزرگ و خیلی بزرگ موجودند.

خرید بدون واسطه نوار بهداشتی مسافرتی نوجوان تافته

خرید بدون واسطه نوار بهداشتی مسافرتی نوجوان تافته برای خرید بدون واسطه نوار بهداشتی مسافرتی نوجوان تافته می توانید مستقیما از فروشگاه های توزیع کننده و یا کارخانه ای که این نوع نوار بهداشتی را تولید می کنند مراجعه کنید. این نوع نوار بهداشتی بسته بندی 7 تایی دارد و به خاطر پودر جاذبی که دارد قدرت جذب آن بالاست و نیز خاصیت آنتی باکتریالی دارد که زنان عفونت واژینالی نمی گیرند. برای پوست هایی که حساسیت دارند بسیار مناسب است.
اساسا این نوار را برای پوست های حساس پیشنهاد می کنند. کسانی که قصد خرید این محصول را دارند باید به مجوزی که سازمان غذا و دارو به آن داده توجه کنند. شماره مجوز نوار بهداشتی مسافرتی نوجوان تافته 47/10999 می باشد.
خرید نوار بهداشتی عمده ای از کارخانه سبب شده نوار بهداشتی مسافرتی نوجوان تافته با بهترین و کمترین قیمت و نیز با بهترین کیفیت بدون هیچ واسطه ای به دست مصرف کننده و یا خریدار برسد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما