توزیع بی واسطه دستمال کاغذی 50 برگ با کیفیت بالا

یکی از استان های اصلی توزیع دستمال کاغذی در کشور ما استان تهران می باشد به جرات می توان گفت بیشترین توزیع و صادرات به کل ایران از تهران انجام می شود، مشتریان ترجیح می دهند این محصول را بدون واسطه و به صورت عمده خریداری کنند. بیشتر مردم از دستمال کاغذی 50 برگ برای داخل ماشین و روی میز کار و… استفاده می کنند.

توزیع بی واسطه دستمال کاغذی 50 برگ با کیفیت بالا

چگونه میتوانیم در صادرات دستمال کاغذی پیشتاز باشیم؟

چگونه میتوانیم در صادرات دستمال کاغذی پیشتاز باشیم؟ دستمال کاغذی، نوعی الیاف نرم است که رطوبت را به خود جذب می کنند و برای دست و صورت مناسب است و جایگزین مناسبی برای دستمال پارچه ای می باشد و انسان در زندگی روزمره خود استفاده های فراوانی از آن دارد و این محصول برای صادرات مناسب بوده و یکی از پر سود ترین تجارت ها، تجارت دستمال کاغذی می باشد. دستمال کاغذی ها در جعبه های کوچک و بزرگ در کارخانه ها تولید می شوند و در بازار توزیع و به فروش می رسند.

دستمال کاغذی ها علاوه بر جعبه ای در اشکال رولی، جیبی و چند قلو هم در مصارف آشپز خانه و سرویس بهداشتی ها و در رستوران ها مورد استفاده هستند. کشور ما یکی از صادر کننده های موفق و پیشتاز در صادرات دستمال کاغذی به کشور های همسایه از جمله عراق و ترکیه می باشد. صادرات در سمت غرب در مرز های خسروی و سومار با خودرو و تریلر ها انجام می شود.

خرید دستمال کاغذی برای برخی افراد که مصرف آنان بالا است گاهی دست خوش هزینه زیادی شوند، دستمال کاغذی های با کیفیت و جنس مرغوب قابلیت صادرات به کشور های زیادی دارد. برخی دستمال کاغذی ها علاوه بر کیفیت ظاهر بسیار زیبایی هم دارند و همین امر موجب پر فروش شدن آن شده است.

فروش کلی دستمال کاغذی 50 برگ با تخفیف

فروش کلی دستمال کاغذی 50 برگ با تخفیف فروش کلی دستمال کاغذی توسط فروشگاه های بزرگ و زنجیره ای با تخفیف ویژه انجام می گیرد. برای خرید دستمال کاغذی های خوب و مرغوب و با کیفیت باید به مراکز عرضه و تولید آن مراجعه کرد و دستمال کاغذی با کیفیت و قیمت مناسب را خریداری نمود. دستمال کاغذی های ۵۰ برگ با تخفیف را در مداکز فروش موجود در استان تهران می توان خریداری کرد. استان تهران از بزرگ ترین تولید کننده های دستمال کاغذی در ایران بشمار می آید و دستمال کاغذی های خوب و متنوع را می توان در این مراکز تهیه کرد.

دستمال کاغذی نوعی کاغذ نرم و لطیف محسوب می شود و برای مصارف بهداشتی بسیار مورد توجه است و نمونه دیگر آن را می توان به عنوان دیزاین سفره ها و مهمانی ها و به ویژه مجالس استفاده کرد؛ در واقع عضو اصلی مهمانی ها به حساب می آید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما