تولیدی دستمال کاغذی ارزان در تهران

دستمال کاغذی ارزان به دستمال کاغذی هایی گفته می شود که به صورت فله ای به فروش می رسند و دارای قیمت مقرون به صرفه ای می باشند. دستمال کاغذی ارزان قیمت در بسته بندی های مختلف و تعداد برگ های متنوع وارد بازار می شود. در این مقاله می خواهیم در مورد دستمال کاغذی ارزان قیمت، انواع برند اقتصادی آن و … مطالبی را به سمع و نظر شما خوبان برسانیم. امید است ما را همراهی بفرمایید.

تولیدی دستمال کاغذی ارزان در تهران

بررسی ترکیبات انواع دستمال کاغذی

بررسی ترکیبات انواع دستمال کاغذی

یکی از پر مصرف ترین کالا های بهداشتی در سراسر جهان، دستمال کاغذی می باشد. این کالا بسیار ضروری است و در زندگی روزمره بار ها از آن استفاده می شود. این محصول در انواع و اقسام گسترده ای تولید می شود.

در انتخاب انواع دستمال کاغذی باید به ویژگی های مهمی توجه کرد: قابلیت جذب رطوبت، چند لایه بودن و ضخامت آن، وزن آن، شکل ظاهری و کشش آن، رنگ و حجم آن و … شامل این ویژگی ها است.

برای تولید برخی از دستمال کاغذی ها از ماده ای به نام کلر استفاده می کنند. این ماده بسیار سمی بوده و باعث بروز بسیاری از بیماری های پوستی می گردد.

مواد اصلی تشکیل دهنده دستمال کاغذی، درختان هستند که از چوب آن به صورت لایه های نازک بهره می گیرند. دیگر اجزای تشکیل دهنده دستمال کاغذی ها فیبر ها، سلولز، لیگنین یا همان الیاف چوب متصل به هم و … می باشد.

برترین توزیع کنندگان دستمال کاغذی ارزان

برترین توزیع کنندگان دستمال کاغذی ارزان

ارزان ترین دستمال کاغذی های بازار، نوع فله ای آن است که هم قیمت پایین تری دارد و هم پلاستیک و جعبه کم تری مصرف می شود.

یکی از انواع دستمال کاغذی برند های جدید در حوزه سلولزی، دستمال کاغذی فانوس می باشد. این مدل دستمال کاغذی بسیار اقتصادی بوده و تولید کنندگان آن در ایران محصولات خود را با قیمتی ارزان به فروش می رسانند. البته خرید عمده آن بسیار به صرفه و پر سود خواهد بود.نا گفته نماند کیفیت این محصول بسیار بالا است و به صورت فلکسی و در تعداد 600 برگی، 1000 برگی و 2000 برگی به بازار عرضه می شود.

در دنیای امروز که وضعیت اقتصادی مردم بسیار نا بسامان است، یکی دیگر از انواع دستمال کاغذی اقتصادی موجود در بازار دستمال کاغذی بیتا است که کیفیت بالا و قیمت ارزانی دارد.

امروزه مردم به دنبال محصولاتی هستند که هم ارزان بوده و هم شکیل باشد. این گزینه را نیز به سایت ما واگذار کنید. برای خرید محصولات انتخابی خود می توانید به سایت ما مراجعه کرده و قیمت روز محصول را مشاهده کنید سپس محصول را سفارش دهید.

1

  1. سلام و خسته نباشید فروان بشما عزیزان خوبم

    از تصاویر و توضیحات محتوای این سایت مشخصه ک کیفیت این نوع دستمال کاغذی بسیار خوب است و میتوان از ان تهیه کرد

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما