حراج دستمال کاغذی ارزان در کشور

دستمال کاغذی بهترین و مناسب ترین گزینه جهت جایگزینی دستمال های پارچه ای می باشد که جزو پر مصرف ترین وسایل بشر امروزی می باشد. دستمال های  کاغذی به دلیل یک بار مصرف بودن بهترین گزینه جهت رعایت بهداشت شخصی بوده و با داشتن قیمتی پایین و تعداد زیاد بسیار مقرون به صرفه می باشد. تقاضا جهت خرید این محصول پر مصرف در بازار بالا بوده و کارخانه جات تولیدی بسیاری به تولید دستمال کاغذی می پردازند. مراکز حراج دستمال کاغذی در کشور مجموعه ای از انواع دستمال های کاغذی را با قیمتی بسیار مناسب جهت مصارف گوناگون ارائه می دهند.

حراج دستمال کاغذی ارزان در کشور

حراج دستمال کاغذی به صورت عمده

حراج دستمال کاغذی به صورت عمده کیفیت و ویژگی یک دستمال کاغذی مناسب سهم بزرگی در اقتصاد خانواده داشته و از هدر رفتن سرمایه جلوگیری کرده و بر بهداشت شخصی آن نیز تاثیر گذار است. دستمال کاغذی باید از الیاف سلولز مناسب تهیه شده و دارای بافت جهت جذب بیشتر مایعات بوده و هنگام تماس با آب پودر و خرد نشود.

جهت رنگ کردن دستمال باید از رنگ های مجاز و ضد آلرژی استفاده شود؛ یک دستمال مناسب باید نرم و لطیف بوده و در عین حال دوام نسبی داشته باشد. استفاده از دستمال کاغذی با کیفیت باعث صرفه جویی بالایی در هزینه های جانبی خواهد بود.

مواد سمی و خطرناک دستمال نامرغوب و نامناسب می تواند از راه پوست و زخم ها وارد بدن شده و باعث بیماری های عفونی وآلرژی های خطرناکی چون: عفونت ادراری، سرطان گردنه رحم، عفونت های قارچی و … شده و هزینه های مالی بالا و بیماری های جسمی غیر قابل درمانی را برای اشخاص مصرف کننده تحمیل نمایند.

حراج دستمال کاغذی به صورت عمده جهت خرید هایی با مقادیر بالا بسیار مناسب بوده و قیمتی بسیار مناسب خواهد داشت و از آن جایی که مصرف این کالا بسیار بالا است پس بسیار به صرفه خواهد بود.

شرکت های توزیع کننده با خرید دستمال کاغذی عمده در تناژ بالا و همین طور عرضه آن در سطح کشور و شهرها، مشغول می باشند که می توان با یک جستجو به آن ها دست یافت.

خرید دستمال کاغذی با کمترین قیمت

 خرید دستمال کاغذی با کمترین قیمت از درب کارخانه انجام می پذیرد، ولی این نوع خرید مناسب شرکت های پخش بوده و در تعداد بسیار بالا انجام می پذیرد ولی فروشندگان و فروشگاه های اینترنتی مشخصی هستند که اقدام به خرده فروشی دستمال کاغذی با همین رنج قیمت و به صورت خرده می کنند که می توان خرید خود را از این درگاه ها انجام داده و یک خرید موفق داشت.

دستمال ها کاغذی انواع بسیاری دارند مانند:

  • دستمال کاغذی حوله ای
  • دستمال کاغذی رولی
  • دستمال کاغذی با بسته بندی قوطی
  • دستمال کاغذی با بسته بندی نایلونی
  • دستمال کاغذی جیبی
  • دستمال کاغذی فله ای
  • دستمال کاغذی پذیرایی (دستمال سفره)
  • و …

که هر کدام موارد مصرف مخصوص به خود را دارند. دستمال کاغذی های حوله ای بیشتر در آشپزخانه استفاده شده و در اماکن عمومی جهت خشک کردن دست و صورت قرار داده می شوند و جنسی کلفت تر و سفت تر از انواع دیگر دارند. دستمال های رولی مخصوص استفاده در دستشویی و توالت بوده و باید حتما از مواد اولیه ضد عفونی شده و بسیار بهداشتی تهیه شده باشند.

دستمال کاغذی های قوطی دار و رومیزی جهت مصارف روزانه و عطسه و سرماخوردگی بوده و نوع جیبی آن نیز قابل حمل است. نوع فله ای آن را نیز می توان تهیه کرده و در جا دستمالی های دائمی و رومیزی قرار داد.

همه نوع دستمال کاغذی اعم از رولی تا فله ای را می توان به صورت ساده و سفید هم به صورت الوان و طرح دار یافت که نوع دستمال سفره آن دارای طرح بندی و رنگ بندی بسیار متنوعی بوده و قابلیت تزیین و شکل دهی بالایی دارد.

دستمال کاغذی های معطر نیز در بین مردم بسیار محبوب هستند ولی استفاده از آن ها جهت پاک کردن محل های حساس در بدن توصیه نمی شود. دستمال کاغذی ها در بسته بندی های 100، 150 تا 200 برگ دولا در قوطی عرضه می شوند و به صورت فله ای و کیلویی نیز می توان آن ها را تهیه کرد و دستمال های رولی در بسته های دوعددی تا 12 تایی یا بیشتر نیز یافت می شوند که در بسته بندی های نایلونی عرضه می شوند.

مشخصات دستمال کاغذی درجه یک

مشخصات دستمال کاغذی درجه یک اغلب دستمال کاغذی های نامرغوب و بی کیفیت و بسیار ارزان از انواع مواد
بازیافتی تولید می شوند که بسیار نامناسب بوده و سبب ایجاد انواع عفونت ها و
آلرژی در افراد مصرف کننده می شوند.

دستمال کاغذی درجه یک و مرغوب؛ ساده بوده و عاری از هر
گونه عطر و رنگ و بافت نا مناسب است و بعد از استفاده و خیس شدن شکل
ظاهری خود را از دست نمی دهد.

دستمال مرغوب باید بسته بندی مناسب و بهداشتی داشته و
دستمال ها به صورت ترتیبی و دانه ای از آن خارج شوند و ابعاد مساوی و یک
شکل داشته باشند. خرید از برندی معروف و با سابقه در این صنعت که امتحان خود را در میان مصرف کنندگان و اقشار مختلف جامعه پس داده است همیشه انتخاب مناسبی بوده است.

برند های معروف با استفاده از مواد اولیه مناسب و ببا کیفیت، محصولات خود را تولید می کنند تا مثل همیشه رضایت مشتری را جلب نمایند که صد در صد بر روی قیمت نهایی محصول اثر داشته و قیمت بالاتری خواهد داشت. قیمت به نوعی نشانه ای از کیفیت کلی کالا و میزان رضایت می باشد.

تولید دستمال کاغذی مرغوب با قیمت مناسب

تولید دستمال کاغذی مرغوب با قیمت مناسب نیز انجام می پذیرد که دارای کیفیتی قابل قبول بوده و جهت مصارف زیاد بسیار مقرون به صرفه می باشد. مشاغلی مانند رستوران ها، کافی شاپ ها، آزمایشگاه ها، هتل ها و … نیاز بالایی به انواع محصولات دستمال کاغذی داشته و میزان خرید بالایی دارند، لذا جهت خرید با قیمت پایین تر از سطح بازار باید به مرکز دستمال کاغذی مراجعه کرده یا از طریق فروشگاه های اینترنتی فعال در این زمینه سفارش خور را ثبت نموده و محصول مورد نظر خود را دریافت نمایند.

وب سایت های معروف و شرکت های پخش معتبر جهت تشویق و ایجاد رضایت در میان مشتریان خود اقدام به ارائه طرح ها تشویقی مانند تحویل در محل، جوایز، بسته های رایگان، قیمت پایین تر و انواع اشانتیون در ازای خرید هایی با مقادیر بالا کرده و باعث رضایت هر چه بیشتر خریداران می شوند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما