حفظ کیفیت دستمال کاغذی صد برگ با بهترین بسته بندی

دستمال کاغذی از الیاف کاغذی و سلولوزی ساخته شده و برای چندبار استفاده کردن مناسب نیست. اغلب بعد از یک بار استفاده دور انداخته می شود. وسیله ای است که برای جلوگیری از انتقال میکروب ها در هنگام عطسه و یا سرفه و در سرویس های بهداشتی از آن استفاده می شود. برای اطمینان از حفظ کیفیت دستمال کاغذی صد برگ می توانید از برندی خرید کنید که بهترین و باکیفیت ترین بسته بندی را برای محصولات خود انتخاب کرده و از مواد بازیافتی و نامرغوب برای کارتون های بسته بندی محصولات خود استفاده نکرده باشد.

حفظ کیفیت دستمال کاغذی صد برگ با بهترین بسته بندی

آشنایی با شرایط بسته بندی دستمال کاغذی در کارخانه

آشنایی با شرایط بسته بندی دستمال کاغذی در کارخانه از دو نوع روش برای تولید انواع دستمال های کاغذی استفاده می شود. یکی از روش ها به صورت خانگی با دستگاه های کوچک و یکی با دستگاه های بزرگ صنعتی و به صورت تولید کارخانه ای انجام می گیرد.

از دستگاه های کوچک و خانگی در منازل استفاده شده و روند تولید، به طور کامل و بهداشتی نمی باشد، چراکه گاهی با تماس دست های آلوده با الیاف دستمال های کاغذی، دستمال نیز کثیف شده و منجر به افزایش انواع بیماری ها می شود. نوع دوم به صورت تمام اتوماتیک و به وسیله دستگاه های صنعتی صورت گرفته و روند تولید محصولات بدون دخالت دست انجام می گیرد. در تولید کارخانه ای، متریال به کار رفته بسیار مهم است. به طوریکه برای ساخت جعبه های مقوایی یا پلاستیکی از مواد تازه و شفاف استفاده می شود تا بعد از تولید با آلودگی جعبه ها برگ های دستمال نیز آلوده نشوند. در پروسه تولید دستمال کاغذی از چندین دستگاه اتوماتیک استفاده می شود. یکی از دستگاه ها برای تولید جعبه های دستمال به کار می رود و از دستگاهی دیگر برای جمع کردن، شمردن، برش زدن و انتقال دستمال ها بدون دخالت دست به جعبه استفاده می شود.

دستمال های اقتصادی نیز در قسمت دیگری از دستگاه تعبیه شده و در بسته بندی های مناسب قرار می گیرد. از دستگاه جعبه زن برای اینکه دستمال ها را پشت سرهم به راحتی بتوان بیرون کشید، طراحی می شود. به طوریکه با کشیدن یک برگ از جعبه برگ دومی نیز به راحتی بیرون کشیده شود. از دستگاه های برش زن دستمال کاغذی برای برش زدن انواع دستمال های تا خورده مانند دستمال های جیبی و دستمال های حوله ای استفاده می شود. از دستگاه اتوماتیک بسته بندی کارتونی دستمال کاغذی نیز برای قرار دادن انواع دستمال های جیبی، حوله ای، دستمال های توالت، بالشتک های بهداشتی ، پوشک بچه و نوارهای بهداشتی و… داخل بسته بندی مناسب مورد استفاده قرار می گیرد.

در کارخانه دستگاه ها قابلیت این را دارند که طرح های برجسته مختلفی را به راحتی بر روی دستمال ها اعمال کنند، شرکت ما انواع دستگاه و تجهیزات اتوماتیک تولید دستمال کاغذی را به کارخانه داران عزیز برای تولید اتوماتیک بدون دخالت دست و کاهش هزینه های مازاد فراهم کرده و از این طریق به تولید محصولات با کیفیت تر و ورود و عرضه به بازار فروش را ممکن می سازند.

تاثیر بسته بندی انواع دستمال کاغذی بر افزایش صادرات

تاثیر بسته بندی انواع دستمال کاغذی بر افزایش صادرات نوع بسته بندی و میزان برگ های داخل جعبه و شکل تبلیغاتی که بر روی جعبه های دستمال کاغذی اعمال می شود. همه به افزایش کیفیت محصولات صادراتی دستمال های کاغذی کمک کرده و باعث ایجاد جایگاه بهتری در بازار جهانی و جلب مشتری می شوند، برای مثال استفاده از بسته بندی های حجیم در اندازه های زیاد مانند دستمال کاغذی 250 برگ پاپیا، دستمال کاغذی 500 برگ تنو و دستمال کاغذی 6 قلو تنو طرفداران زیادی نسبت به بسته های کوچک دارند چراکه مقدار برگ ها بیشتر بوده و میزان قیمت باصرفه تری دارند و به صرفه جویی اقتصادی نیز کمک می کنند.

در اماکنی چون بیمارستان ها، سرویس های بهداشتی، آرایشگاه ها و تمام اماکن عمومی برای جلوگیری از انتقال انواع بیماری ها و آلودگی و رعایت بهداشت بیشترین میزان مصرف را به خود اختصاص می دهند.

استاندارد های لازم در افزایش صادرات دستمال کاغذی

استاندارد های لازم در افزایش صادرات دستمال کاغذی در هنگام صادرات دستمال های کاغذی باید دقت داشته باشید که از مواد با کیفیت در تولید آن استفاده شده و از استفاده از رنگ های مصنوعی و الیاف بازیافتی در تولید آن خودداری نموده باشند، توجه داشته باشید که دستمالی مرغوب است که هنگام استفاده خراب نشده و پاره نشود و به صورت و بینی حین استفاده نچسبد، به خوبی آب و رطوبت را جذب کرده و به راحتی پرز پرز شده و از هم پاشیده نشود. همچنین دارای رنگ و بویی نا مناسب نبوده و ایجاد حساسیت نکند. از رنگی یک دست استفاده شده و دارای دانه های رنگی مختلف نباشند. از وایتکس برای سفید کردن آن استفاده نشده باشد و بسیار نازک و بی کیفیت نباشد. به علت اینکه کشور عراق از لحاظ امکانات و تجهیزات پیشرفته نیست و سیستم بانکی و مالی این کشور نظام مند نمی باشد، ایران به راحتی می تواند محصولات خود را به این کشور صادر کند و پول خود را از طریق صرافی های عراق بدون ثبت بانکی دریافت می کند.

به علت نزدیکی و سهولت در صادرات به عراق بیشترین میزان صادرات ایران به این کشور صورت می پذیرد. بیشترین میزان فروش دستمال های کاغذی در بازار های داخلی به میزان مرغوبیت محصولات به عنوان فروش دستمال کاغذی کیلویی برای مصارف بالا صورت می گیرد. در هنگام خرید کاغذهای دستمالی می توانید هم خرید خود را به صورت بسته ای انجام دهید که در این صورت حتما به معروفیت و مرغوبیت برند های تولیدی باید توجه داشته باشید و هم می توانید خرید خود را به صورت فله ای انجام دهید. در این صورت نیز باید توجه داشته باشید که محصول مورد نظر شما از کیفیت مطلوبی برخوردار باشد.

بهترین نوع بسته بندی دستمال کاغذی برای افزایش فروش

بهترین نوع بسته بندی دستمال کاغذی برای افزایش فروش بهترین نوع بسته بندی دستمال کاغذی برای افزایش فروش، استفاده از بسته بندی های پلاستیکی است، چرا که بسته بندی های کاغذی هر لحظه ممکن است در مقابل رطوبت در مناطق شرجی و یا در محیط های خیس دچار آسیب شده و به راحتی خراب شود، به طوری که مقوا و کاغذ بسته بندی از بین رفته و رطوبت وارد دستمال ها شده و کیفیت محصول را از بین ببرد.

استفاده از بسته بندی های پلاستیکی باعث افزایش عمر محصول در مقابل سرما و رطوبت بوده و کمترین میزان نفوذ حشرات جونده و یا عواملی محیطی را به خود دارد. استفاده از بسته بندی های شش تایی محصولات و یا بسته های اقتصادی در کاهش هزینه های مصرفی تاثیر بسزایی داشته و محبوبیت بسیاری در میان افرادی که عموما مصرف زیادی دارند، داشته است.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما