صادرات دستمال کاغذی به بهترین قیمت

 صادرات دستمال کاغذی به بهترین قیمت در کشور ما یکی از انواع بازارهای تجاری محسوب می‌شود که دارای رونق بسیار زیادی می باشد. معمولاً در این نوع از معاملات ایران دارای یک سود دوسر برد خواهد بود زیرا هم روابط تجاری خود را با کشورهای همسایه و خاورمیانه می تواند حفظ کند و هم از لحاظ مالی و دلاری به چرخه اقتصادی ایران کمک شایانی خواهد کرد.

در ایران انواع دستمال کاغذی با استفاده از بهترین فناوری ها و فرآیندهای موجود در ساخت این محصول تولید می گردد و وارد بازار عرضه و تقاضا می شود.  برندهای مختلفی این کالا را در سراسر ایران تولید می کنند اما شرط خرید آن این است که حتماً با کیفیت باشد و طبق اصول بهداشتی تولید شود.

راه های مختلفی برای تهیه و خریداری مقدار مورد نیاز شما در رابطه با این محصول وجود دارد که یکی از آن راه ها خرید اینترنتی می باشد.  خرید از طریق سایت‌های اینترنتی و معتبر در واقع از بهترین نوع راه های تهیه این محصول، محسوب می شود.

صادرات دستمال کاغذی به بهترین قیمت

فروش انواع دستمال کاغذی در ایران

فروش انواع دستمال کاغذی در ایران

فروش انواع دستمال کاغذی در ایران روزانه و به طور معمول با تعداد بالایی از سفارشات افراد صورت می‌گیرد. ایرانیان از دیرباز تا کنون معروف به تمیز ترین افراد موجود در بین تمامی کشورها شناخته شده اند به همین دلیل استفاده از محصولات اینچنینی او در کشور ما آن هم به تعداد بالا خیلی دور از انتظار نیست.

در این میان افراد و ارگان هایی هستند که استفاده خیلی خیلی زیادی از این محصول را دارند، به طوری که اگر بخواهند آن را به صورت جزئی خریداری نمایند اصلاً برایشان به صرفه نیست. بیمارستان ها، اماکن درمانی، محیط های آموزشی، کارخانجات، اداره های دولتی و به طور کلی هر محیط کاری و آموزشی که چه از سرویس بهداشتی استفاده بکنند چه از آن استفاده نکنند باز هم نیازمند به انواع مدل های دستمال کاغذی خواهند بود.

علاوه بر مکان هایی که ذکر شد برخی از خانه ها نیز برای خود از این قبیل محصولات بهداشتی را به طور کلی خریداری می کنند تا هر روز، هر هفته و یا هر ماه نیاز نداشته باشند که به فروشگاه ها بروند و یا از انواع مکان های گوناگون آن را خریداری کنند.

به همین رو یکی از راه‌های تهیه این کالا که برای افراد اتفاقاً بسیار مقرون به صرفه هم از نظر هزینه و هم از نظر زمان تمام خواهد شد، خرید به صورت فله ای و عمده انواع دستمال های کاغذی و وسایل بهداشتی می باشد. در واقع افراد در هر نقطه ای که باشند اگر فروش عمده و فله ای دستمال های کاغذی نصیبشان شود این را به عنوان یک غنیمت و فرصت استثنایی تلقی خواهند کرد و از آن استقبال زیادی خواهند نمود.

 دستمال های کاغذی با بسته بندی های گوناگونی توزیع می گردند که می توانید آن را هم به صورت فله ای و هم به صورت جزئی تهیه و خریداری نمایید. تعدادی از این نمونه عبارتند از:

  • دستمال کاغذی بسته بندی شده به صورت فول کات که در واقع این همان دستمالی است که به صورت معمول در جعبه ها وجود دارد و توسط افراد خریداری می گردد.
  • دسته دیگر به شکل کوکتل تا شده که به صورت مربعی با ابعاد ۱۰ در ۱۰ بسته بندی می گردد.
  • نوع دیگر دستمال کاغذی جیبی میباشد که هم مناسبه حمل و نقل بسیاری از آقایان و خانم ها می باشد که در واقع می توانند هر جایی از محیط بیرون که بودند از آن استفاده کنند و هم در پکیج های قاشق و چنگال رستورانی از آن بهره می‌گیرند. ابعاد آن ۱۰ در ۵ می باشد.
  • نوع دیگر آن دستمال های ماشینی می باشد که مخصوص اتومبیل ها است و در بسته بندی های مربعی بسیار کوچک وارد بازار می گردند.

شرایط صادرات دستمال کاغذی

امروزه یکی از پرطرفدارترین نوع تجارت ها تولید لوازم بهداشتی مخصوص آقایان و خانم ها و انواع دستمال کاغذی ها می باشد. همه کشورها می خواهند که علاوه بر تامین سطح مورد نیاز مملکت و خودشان به صادرات این محصولات نیز بپردازند تا به سود کلانی برسند. اما شرایط صادرات دستمال کاغذی و دیگر اقلام در کشور ما کمی خاص می باشد.

در چند سال اخیر به دلیل انواع تحریم های اقتصادی و… که به ایران وارد شده است، خرید دستمال کاغذی و فروش آن به کشورهای خارجی برایمان کمی دشوار شده است. علاوه بر این به طور کلی روابط دیپلماتیک ایران با دیگر کشورها کمی بغرنج می باشد.

اما ایران نیز بیکار ننشسته و با انواع راه ها که یکی از آن دور زدن تحریم‌ها می باشد به صادرات محصولات این چنینی در کشورهای خاورمیانه و به ویژه کشورهای همسایه پرداخته است. به طور معمول کانتینرهای زیادی حامل این بارها به کشورهای هم مرز ما می باشند.

کدام کشورها از دستمال کاغذی ایرانی استفاده می کنند؟

کدام کشورها از دستمال کاغذی ایرانی استفاده می کنند؟

شاید برای تان این سوال پیش بیاید که با فناوری های موجود در کشورهای مختلف کدام دسته از کشورها از دستمال کاغذی ایرانی استفاده می کنند؟ آیا کشورهای بیگانه اصلاً نیازی به تولیدات ایرانی پیدا خواهند کرد؟ جهت پاسخ به این سوالات با ما همراه باشید.

کارخانجات تولیدی محصولات بهداشتی به دلیل اینکه از فرمول های ویژه و نابی جهت ساخت این کالا بهره می برند، متخصصین کاربلد و ماهری را در اختیار دارند و از ماشین‌آلات بسیار پیشرفته و تجهیزات روز دنیا استفاده می کنند، می‌توانند محصولی را به ثمر برسانند که نه تنها برای مصرف داخلی بسیار مناسب خواهد بود بلکه کشورهایی مانند عراق، افغانستان، ارمنستان، امارات و… طرفداران تولیدات داخلی ما می باشند.

 این اشتیاق آنها را قیمت بسیار ارزان و مناسب دستمال های کاغذی ما به ویژه قیمت عالی دستمال کاغذی رولی، دوچندان می‌کند.

صادرکننده دستمال کاغذی جعبه ای 300 برگ

صادر کننده دستمال کاغذی جعبه ای ۳۰۰ برگ با در دست داشتن روابط بین الملل عالی، رابطین کارآمد و کارمندان خوش مشرب، این محصولات را در این شرایط بحرانی کشور به خارج صادر می کند.

در واقع شرکت های بازرگانی ما با تبحر فراوانی که دارند می توانند انواع و اقسام کالاهای تولیدی کارخانجات مارا با قیمت های بسیار حیرت انگیز به خریداران خارجی بفروشند.

جهت به انجام رساندن این کار راه های متفاوتی وجود دارد. خریداران و متقاضیان خارج از کشور علاوه بر اینکه با نمایندگان فروش ما در شرکت های بازرگانی ارتباط برقرار می‌کنند و یا هر چند وقت یک بار به ایران برای خرید کالای مورد نظر می آیند، می توانند با مراجعه به سایت های معتبر مربوط به همین کارخانجات تولیدی هر تعداد سفارش که داشتند، به طور مستقیم تهیه و خریداری نمایند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما