فروش عمده دستمال کاغذی اقتصادی با قیمت ارزان

دستمال کاغذی از دستمال های بهداشتی و یکبار مصرفی است که پاکیزگی را برای دست ها به ارمغان می آورد. با استفاده از این دستمال می توان آلودگی های سطحی را از دست پاک کرد و باکتری ها را از بین برد. گفتنی است که این محصول در انواع و اقسام متنوعی در بازار فروش موجود می باشد که یکی از آن ها دستمال کاغذی اقتصادی است. این دستمال ها در بسته بندی های پلاستیکی و کاملاً بهداشتی جای گرفته و شامل تعداد بسته های بالا و تعداد برگ های زیاد می باشند. اکنون فروش عمده دستمال کاغذی  اقتصادی توسط مراکز عمده انجام گرفته که منجر به دسترسی شما عزیزان به دستمالی با قیمت ارزان خواهد شد.

فروش عمده دستمال کاغذی اقتصادی با قیمت ارزان

مركز فروش عمده انواع دستمال مرغوب

مركز فروش عمده انواع دستمال مرغوبدستمال کاغذی که از سری محصولات بهداشتی سلولزی به حساب می آید؛ از واجبات و نیازهای اولیه هر خانه، اداره، محل کار، رستوران و غیره بوده و وجود آن در هر جایی ضروری است.
این دستمال کمک می کند تا هر نوع میکروب موجود روی پوست از بین رفته و در نتیجه به پاکسازی آن کمک می کند.
یا وقتی جایی کثیف و آلوده می شود؛ به کمک دستمال کاغذی می توان آلودگی ها را به کل نابود کرد.
پس نقش اصلی این محصول را می توان در پاکیزه سازی انواع سطوح بخصوص سطح پوست انسان دانست.

اما لازم است از نوعی دستمال بگوییم که از دستمال های طراز و رتبه برتر به شمار آمده و نگاه خیلی از خریداران را به خود خیره کرده است.
دستمال مرغوب و باکیفیت از جمله‌ی این دستمال هاست که در رده های اول فروش قرار گرفته و البته که جزو محصولات صادراتی نیز می باشد.
اما مشخصات مربوط به این محصول را می توان شامل موارد زیر دانست:

  • جنس دستمال کاغذی بسیار خوب بوده و به راحتی پاره نمی شود.
  • لطافت خاصی را با وجود الیاف مناسب دارا می باشد.
  • دارای نشان استاندارد هستند.
  • این دستمال پس از خیس شدن، ریز ریز یا پودر نمی شود.
  • هیچ نوع پرز یا الیاف خرد شده در آن وجود ندارد.

قابل ذکر است که دستمال مرغوب و درجه یک با چنین مشخصات عالی ای را می توان از بازار دستمال کاغذی تهران که به عنوان بزرگترین واحد مرکز پخش دستمال شناخته شده است؛ تهیه نمود.

خرید دستمال کاغذی اقتصادی ارزان

تعدادی از دستمال کاغذی های موجود در بازار فروش، درون جعبه قرار داشته و با برندهای متعددی همراه می باشند و بخشی دیگر از این محصولات داخل نایلون های بسته بندی مناسب جای گرفته و به صورت پک های چندتایی موجود می باشند.
معمولاً دستمال هایی که در گروه دوم جای می گیرند؛ با نام دستمال کاغذی اقتصادی شناخته شده و گزینه ای مناسب برای انواع مکان هایی هستند که در معرض استفاده زیاد از این محصول قرار دارند.
مانند رستوران ها، اداره جات، سازمان ها و تمامی مکان های دیگری که نیازمند آن می باشند.

«نکته مهمی را که لازم می بینیم بگوییم؛ این است که دستمال های کاغذی مورد نظر با تفاوت قیمتی آشکار نسبت به انواع دیگر دستمال به فروش رسیده و یکی از علت های پرطرفدار بودن آن ها را می توان در همین عامل جستجو کرد.»

اما برای دستمال کاغذی های اقتصادی که به عنوان دستمال کیلویی نزد مصرف کنندگان شناخته شده و در تعداد برگ 100تایی، 200 تایی و در بسته بندی های 10 عددی، 20 عددی، 30 عددی و … موجود هستند؛ می توان چنین ویژگی هایی را اطلاق داد:

  • دارای کیفیت استاندارد
  • قدرت جذب مناسب
  • محصولی مقرون به صرفه

حالا اگر قصد خرید این محصول را دارید و می خواهید از بهترین قیمت دستمال کاغذی کیلویی برخوردار شوید؛ می توانید از مراکز عمده فروشی دستمال که بازار تهران از جمله‌ی آن هاست؛ اقدام کرده و محصول فوق را مطابق با آنچه می خواهید تهیه و خریداری نمایید.

بزرگترین تولید کننده دستمال کاغذی در کشور

بزرگترین تولید کننده دستمال کاغذی در کشوردستمال کاغذی از پر مصرف ترین محصولات بهداشتی است که به داشتن زندگی پاک تر و سالم تر کمک کرده و بزرگترین هدیه آن به افراد، تمیزی و بهداشت می باشد.
با کمک این دستمال یکبار مصرف می توان به رعایت هرچه بهتر بهداشت پرداخته و زندگی کم ریسک تر و به دور از بیماری و ناهنجاری های جسمانی را رقم زد.
اما در مورد روند تولید این محصول بسیار واجب و مهم که نیازهای ضروری هر کسی به شمار می رود؛ باید گفت که توسط گروه های متعددی از تولیدکنندگان در کشور انجام پذیرفته است.

معمولاً دستمال هایی که حاوی بهترین کیفیت می باشند؛ توسط بزرگترین تولیدکنندگان در کشور تولید گشته و با گذر از مراحل پیشرفته و دقیق، به شکل دستمال بهداشتی و قابل مصرف در اختیار تمامی مصرف کنندگان قرار گرفته اند.

قابل ذکر است که بن مایه اصلی یا ماده اولیه دستمال کاغذی، البته آن دسته از دستمال هایی که حاوی مرغوبیت بسیار اعلایی هستند؛ چوب درختان مختلف می باشد.
از آنجایی که چوب درختان از دل طبیعت و محیط زیست برمی آیند؛ پس با این اوصاف، دستمال کاغذی های باکیفیت را می توان محصولی سازگار با محیط زیست معرفی نمود که این خود یک مزیت عالی برای این محصول به شمار می رود.

برند های معتبر دستمال کاغذی در ایران

دستمال کاغذی از آن دست محصولاتی است که رقیبان تولید کننده زیادی را به رقابت در عرصه تولید این محصول وا داشته و از این رو در بازار کاملاً با مارک و برندهای گوناگون اشباع گشته که برخی از آن ها آشنا بوده و برخی هم اصلاً نامشان به گوش نخورده است؛ عرضه شده اند.
عده ای از خریداران برایشان برند دستمال کاغذی چندان مهم نبوده و همین که نام دستمال روی آن باشد و شکلی شبیه به سایر دستمال های کاغذی را به همراه داشته باشد؛ برایشان کفایت می کند.
اما تعدادی دیگر از خریداران مصر به خرید برندهای معتبر دستمال کاغذی دارند که البته روش این گروه از عزیزان برای انتخاب بهتر می باشد.
زیرا دستمال کاغذی از محصولات بهداشتی است و اگر در خرید آن قصور و کوتاهی رخ دهد؛ عواقب آن، یقه مصرف کننده را خواهد گرفت.

پس باید با انتخاب دستمال کاغذی هایی که همراه با برند معتبر می باشند؛ به حق طبیعی افراد که استفاده از بهترین محصول می باشد؛ احترام گذاشت.
حال باید عنوان داشت دستمال هایی که متعلق به برندهای معروف در ایران می باشند؛ معمولاً از چنین ویژگی هایی برخوردار می باشند:

  • دارای ظاهری تمیز و روشن و فاقد تیرگی اند.
  • موقع برداشتن آن ها از جای دستمال کاغذی، به راحتی برداشته شده و پاره یا سوراخ نمی شوند.
  • همچنین این دستمال ها با وجود مواد اولیه عالی و همینطور رعایت موازین بهداشتی بیشتر، حاوی قیمت بیشتری می باشند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما