قیمت ویژه دستمال کاغذی صد برگ با کیفیت

قیمت دستمال کاغذی صد برگ به موارد مختلفی بستگی دارد .این مرکز محصول را بدون واسطه و مستقیم ارائه می دهد، بنابراین دستمال با بالاترین کیفیت و نرخ های استثنایی و ارزان عرضه می شود .محصول با فناوری های نوین و پیشرفته هم گام با استانداردهای بین المللی تولید شده و بسیار درجه یک و امروزی می باشد .می توانید از این طریق با پرداخت قیمت مناسب کارخانه‌ای، بهترین دستمال کاغذی باکیفیت را با تخفیف ویژه خریداری نمایید.

قیمت ویژه دستمال کاغذی صد برگ با کیفیت

بهترین نوع دستمال کاغذی موجود در ایران را بشناسیم

بهترین نوع دستمال کاغذی موجود در ایران را بشناسیم بهترین نوع دستمال کاغذی موجود در ایران در بهترین بسته بندی های با کیفیت و شکیل ارائه می‌شود .این دستمال کاغذی ها به دلیل کیفیت عالی و ممتاز بسیار پر فروش می باشند .به دلیل تقاضای بالا در بازارهای خارجی محصولی صادراتی و با ارزش به شمار می روند.

این دستمال کاغذی ها به دلیل جنس خوب و با کیفیت بسیار نرم و لطیف می باشند و با استفاده از آن متوجه لطافت بالای دستمال کاغذی می‌شوید .هیچگونه زبری و خشنی در این دستمال ها موجود نیست و به دلیل اینکه پرز پس نمی دهند، حساسیت نیز ایجاد نمی کنند .بسته دستمال کاغذی از ورود انواع باکتری و میکروب به داخل دستمال جلوگیری می‌کند، به این دلیل دستمال کاغذی بسیار بهداشتی است و باعث تضمین سلامت مصرف کننده می شود.

ویژگی دیگری که دستمال دارد این است که به راحتی هر برگ آن از دیگر برگ ها جدا می‌شود، بنابراین نیاز به استفاده از هر دو دست نبوده و هیچ گونه آلودگی به دستمال‌ها انتقال پیدا نمی‌کند .بسته بندی آن ها به صورت جعبه ای، رولی و دیگر بسته بندی ها می باشد.

دستمال از نظر ضخامت مناسب و استاندارد است و کیفیت بالای الیاف دستمال و قدرت جذب بالا مشخصه بارز این دستمال کاغذی می باشد .اندازه ی دستمال کاغذی و سایز آن نیز مطابق استانداردهای روز است.

فروشندگان دستمال کاغذی صد برگ با تخفیف استثنایی

فروشندگان دستمال کاغذی صد برگ با تخفیف استثنایی فروشندگان دستمال کاغذی صد برگ، محصول را به روش حضوری و غیر حضوری به صورت عمده عرضه می کنند .این مرکز محصول را مستقیم با تخفیف استثنایی و ویژه ارائه می دهد، شعبه های مختلف و نمایندگی های مجاز و معتبر دارد و بهترین دستمال کاغذی استاندارد و مورد تایید را به صورت تضمینی با گارانتی و خدمات پس از فروش عرضه می کند .در هر نقطه ای از کشور یا خارج از کشور که باشید می توانید محصول را سفارش داده و به سرعت با کم ترین قیمت آن را تهیه کنید.

امکان خریداری محصول از طریق وب سایت های مجاز و فروشگاه های معتبر اینترنتی و با تماس تلفنی نیز فراهم شده است که می ‌توان از این طریق با کارشناسان متخصص، مشاوره رایگان انجام داده و مناسب ترین انواع دستمال کاغذی 8 تایی تنو را برای کاربردهای مختلف تهیه نمود .همچنین می توان سفره را به تعداد کلی یا جزئی از این مرکز خریداری کرد و از تخفیفات بهینه نیز برخوردار شد.

5

  1. سلام و عرض خسته نباشید بسیار زیاد به شما بابت زحماتتون

    من تا حالا ازتون خرید نکردم ،واقعا برای کیفیت محصولتون اطمینان میدیدن بهمون ؟

  2. محصول شما در مدت کوتاهی به دستم رسید سپاسگزارم از سایت خوب شما و پشتیبان بسیار خوبتون.

  3. سلام روزتون به خیر برای تهیه این محصول بهداشتی با کیفیت به شکل حضوری جهت صادرات به کشور گرجستان امکان ملاقات حضوری هم وجود داره؟ و این موضوع که شما برای شروع همکاری شرایط خاصی دارید؟ لطف می کنید اگه به سوالم جواب بدین موفق و موید باشید در پناه خدا

  4. سلام و خسته نباشید. دستمال کاغذی هاتون با استانداردهای بین المللی تولید شده و بسیار درجه یک و امروزی است. جعبه های شیکی داشت . خوشم اومد. در ضمن عید فطر بر شما مبارک باشه.

  5. سلام خسته نباشید دستمال کاغذی صد برگ خیلی کیفیت و جذب بالایی داره ممنونم

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما