مرکز خرید نوار بهداشتی سایز بزرگ با کیفیتی عالی

قاعدگی دوره ای از زندگی زنان است که از زمان بلوغ هر ماه به مدت کوتاه ی همراه با خون ریزی برایشان اتفاق می افتد و این اتفاق همراه است با افسردگی و درد و چه بسا با خرید نوار بهداشتی سایز بزرگ شما این چند روز را به بهترین نحو پشت سر بگذارید. در واقع بیشترین استرسی که زنان در این دوره دارند این است که از چه نوار بهداشتی هایی استفاده کنند که خون ریزی آنها از لباس های زیرشان پس ندهد بنابراین شما از مراکزی معتبر در سراسر کشور می توانید نوار بهداشتی باکیفیت خریداری کنید.

مرکز خرید نوار بهداشتی سایز بزرگ با کیفیتی عالی

آنچه درباره انواع نوار بهداشتی در هنگام خرید باید بدانیم

آنچه درباره انواع نوار بهداشتی در هنگام خرید باید بدانیم زنان سیستم بدنی متفاوتی دارند و همین تفاوت باعث شده که هر زنی با توجه با شرایط زندگی و اقلیم آب و هوایی هر ماه به مدت چند روز دچار خون ریزی همراه با درد و استرس می شود که نام علمی آن پریود یا دوره قاعدگی است. بنابراین برای مقابله با این خون ریزی باید از پدهای بهداشتی استفاده کنیم.

با توجه به توضیحات بالا نیاز است که هر زنی با انواع نوار بهداشتی آشنا باشد که عبارتند از:

  • نوار بهداشتی یک بار مصرف که در سایزها و مدل های مختلفی تولید می شود و بیشترین کاربرد را بین زنان دارد و قیمت آنها نیز به صرفه تر است، همچنین این پدها به گونه ای ساخته شده اند که هر چند ساعت یک بار بسته به میزان خون ریزی زنان باید تعویض شوند و دور بریزیم که انواع آن عبارتند از:

1.نوار بهداشتی مسافرتی سایز بزرگ که در سایزهای بسیاربزرگ تولید می شوند و برای زنانی که خون ریزی زیادی دارند بسیار مناسب است و از طرف دیگر به دلیل اینکه ضخامتشان خیلی کم است و قدرت جذب بالایی نیز دارند به آنها مسافرتی نیز می گویند.

2.نوع دیگری که طرفدار زیادی دارد نوار بهداشتی تری فیلد مشبک است که حالت مشبک دار بودنش کمک می کند که خون ریزی را کامل جذب کند و خونی روی نوار بهداشتی نماند و فرد مدت بیشتری از نوار بهداشتی بتواند استفاده کند و به هیچ عنوان خون ریزی به لباس های زیرش پس ندهد.

3.نوار بهداشتی مولپد صورتی که برندی متفاوت است با ویژگی های متفاوت مثلا بسته بندی کوچکی دارند.

4.نوار بهداشتی مای لیدی ساده که تقریبا ظاهری بزرگ تر دارند و بیشتر خانم ها از این نوع استفاده می کنند‌.

  • تامپون های قاعدگی که جدیدترین نوع نواربهداشتی ها هستند و طرز مصرفش بسیار راحت است و قیمت آنها نیز نسبت به سایر پدهای بهداشتی گران تر است و فقط ویژه زنان است نه دخترخانم ها چرا که تامپون ها شکلی شبیه به تیوب هایی نخی یا پنبه ای هستند که وارد واژن می شود و مانع خونریزی به لباس زیر می شود.
  • کاپ قاعدگی نوعی دیگر از نوار بهداشتی های جدید است که این نوع کاپ ها نیز مخصوص زنان است نه دختران چرا که وارد واژن قرار می گیرد و خون حاصل از قاعدگی در آن کاپ ها ریخته می شود و هر چند ساعت یک بار آن کاپ ها را می توانیم تخلیه کنیم و دوباره استفاده کنیم.

چگونه می توان بهترین نوع نوار بهداشتی را خریداری کرد

چگونه می توان بهترین نوع نوار بهداشتی را خریداری کرد نوار بهداشتی نیاز هر ماهه ی هر زنی است پس باید در زمان خرید این پد بهداشتی نوع آن را خوب بشناسید تا خریدی دقیق داشته باشید چرا که پد های بهداشتی به طور مستقیم با پوست و ناحیه ی تناسلی شما ارتباط دارد و اگر نوار بهداشتی بی کیفیت بخرید ممکن است دچار بیماری عفونی و قارچی شوید، بنابراین در هنگام خرید این محصول بهداشتی بهتر است به موارد زیر توجه کنید:

  • نواری را انتخاب کنید که قدرت جذب بالایی داشته باشد که این میزان جذب را می توانید با توجه به شکل قطره هایی که روی بسته ترسیم شده است را بفهمید در واقع میزان قطره ها میزان جذب بالای نوار بهداشتی را نشان می دهد.
  • سعی کنید نوارهای بهداشتی بالدار انتخاب کنید تا در طول روز در داخل لباس زیرتان تکان نخورد و خون ریزیتان را به لباس هایتان پس ندهد.
  • نوار بهداشتی ها در سایزهای کوچک و متوسط و بزرگ تولید می شوند بنابراین باید بدانید چه نوع سایزی برایتان مناسب است.
  • همچنین توجه کنید که نوار بهداشتی با رویه ی مشبک می خواهید یا پنبه ای چرا که برخی از خانم ها نسبت به لایه ی مشبک حساسیت دارند و ممکن است دچار سوزش و خارش شوند و در مقابل لایه ی پنبه ای بسیار لطیف و نرم است.
  • برخی نوار بهداشتی ها قابلیت نفوذ هوا را دارند و همین عامل مانع عفونت و رشد قارچ ها در ناحیه ی تناسلی می شود.

3 اشتباه رایج در هنگام خرید نوار بهداشتی که شاید ندانید

3 اشتباه رایج در هنگام خرید نوار بهداشتی که شاید ندانید بسیاری از خانم ها هر ماه نوار بهداشتی می خرند اما اغلب آنها همیشه سه اشتباه زیر را بدون اینکه متوجه شوند تکرار می کنند که عبارتند از:

  • فکر می کنید نوار بهداشتی سایز متوسط و بزرگ زیاد با هم فرق می کنند در صورتی که سایزهای نوار بهداشتی تفاوت زیادی ندارند مگر اینکه نوار بهداشتی کوچک بخواهید بخرید پس همیشه سعی کنید یا سایز بزرگ بخرید یا کوچک.
  • تاریخ انقضا و تولید نوار بهداشتی ها اغلب دقیق هستند اما برای اطمینان سعی کنید آنهایی را انتخاب کنید که مدت زمان کوتاهی از زمان تولیدشان گذشته است.
  • بسیاری از شما خانم ها در قیمت نیز اشتباه می کنید و فکر می کنید هر چه یک نوار بهداشتی را گران تر بخرید با کیفیت تر است اما این کاملا اشتباه است و گرانی یک محصول فقط به برند تولیدی آن مربوط می شود نه به کیفیت آن.

خریدارن نوار بهداشتی مسافرتی سایز بزرگ در قم

خریدارن نوار بهداشتی مسافرتی سایز بزرگ در قم بزرگ ترین بازار فروش نوار بهداشتی در ایران در تهران قرار دارد و از این مراکز به سایر نقاط نیز پخش می شود ولی اگر شما ساکن مناطقی دیگری مثل قم هستید و می خواهید خریدی راحت و آسان نوار بهداشتی داشته باشید بهتر است از روش اینترنتی و غیر حضوری استفاده کنید.

در این روش شما وارد سایت های معتبری مانند مجموعه سایت ما می شوید و خریدتان را انجام می دهید، سایت ما از جمله سایت هایی است که شما متقاضیان می توانید در یک زمان کوتاهی قیمت ها را مقایسه کنید و از انواع نوار بهداشتی ها دیدن کنید و همچنین با کارشناسان مجرب ما نیز مشورت کنید تا خریدی با کیفیت انجام دهید.

در واقع سایت ما این آمادگی را دارد که به صورت 24 ساعته ارائه خدمات کند و حتی این امکان نیز برای شما وجود دارد که به صورت جزئی و عمده خرید کنید و تخفیف ویژه هم بگیرید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما