پخش عمده دستمال کاغذی بیتا

پخش عمده دستمال کاغذی بیتا در حجم کانتینری و خاوری انجام می شود. با وجود این که شرکت بیتا در بعضی از شهر ها نمایندگی ندارد، اما با داشتن مشتریان قدیمی و با سابقه معمولا به صورت مستقیم به تمام شهرها بار ارسال نمی کند.

پخش دستمال کاغذی بیتا

امروزه مصرف دستمال کاغذی در بین عموم جامعه بسیار بالاتر رفته است. تقریبا جایی را نمی توان یافت که دستمال کاغذی در آن پیدا نشود. با این وجود هزینه های زیادی برای خرید دستمال کاغذی صورت می گیرد که می توان آن را مدیریت کرد. خرید از پخش عمده دستمال کاغذی بیتا می تواند علاوه بر اینکه هزینه های جاری را کم کند، در ایجاد یک کسب و کار موفق در زمینه فروش دستمال کاغذی بیتا هم تاثیرگذار باشد.

قیمت دستمال کاغذی بیتا

انواع محصولات سلولزی بیتا

شرکت بیتا یکی از بزرگترین و معروف ترین تولیدکنندگان دستمال کاغذی در انواع مختلف است. همانطور که می دانید برای این که یک شرکت در زمینه کاری خود موفق باشد باید بتواند انواع محصولات سلولزی را تولید کند. با داشتن کارخانه های مجهز و بزرگ و تجهیزات پیشرفته شرکت بیتا می تواند طیف وسیعی از محصولات را راسا خودش تولید کند و به شرکت دیگری وابسته نباشد. به همین دلیل قیمت دستمال کاغذی مرحبا که از تولیدات دیگر این شرکت است بسیار مقرون به صرفه است.

پخش عمده دستمال کاغذی بیتا

لیست قیمت بیتا

متاسفانه در کشور ما چیزی به اسم ثبات قیمت وجود ندارد و سال هاست که هر کسی با این مقوله آشنایی کافی را دارد. به ویژه در سال گذشته قیمت ها به صورت روزانه و ساعتی دچار تغییر می شد. اما با این حال چند وقتی است که نسبتا ثبات دوباره به بازار ارز برگشته و به طبع آن محصولات سلولزی بیتا هم قیمت های به نسبت پایدارتری دارند. در تصویر بالا می توانید لیست قیمت و انواع محصولات بیتا را ببینید. لازم به ذکر است که این لیست یکسری درصد تخفیف هم دارد که در این باره باید با کارشناسان فروش صحبت کنید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما