تولیدکنندگان دستمال کاغذی کوچک با کیفیتی بینظیر

دستمال کاغذی کوچک در بازار انواع دستمال کاغذی به برند های و ابعاد مختلف تولید می شود. ما پخش کننده و تولید کننده انواع محصولات بهداشتی و دستمال کاغذی کوچک با کیفیتی بی نظیر می باشد. جهت سفارش عمده می توانید به راحتی و آنلاین از وب سایت www.tissuepaper.ir خرید خود را انجام بدهید.

تولیدکنندگان دستمال کاغذی کوچک با کیفیتی بینظیر

استاندارد هایی که باید برای تولید دستمال کاغذی رعایت شود

استاندارد هایی که باید برای تولید دستمال کاغذی رعایت شود ISO (سازمان بین المللی استاندارد) یک فدراسیون جهانی از سازمان های استاندارد ملی (سازمان های عضو ISO) در سراسر جهان است. کار تهیه استانداردهای بین المللی معمولاً از طریق کمیته های فنی ISO انجام می شود. سازمان های بین المللی اعم از دولتی و غیردولتی در ارتباط با ISO نیز در این کار مشارکت دارند. ISO با کمیسیون بین المللی الکتروتکنیکی (IEC) در مورد تمام موارد استانداردسازی الکتروتکنیکی همکاری نزدیک دارد.

این سند توسط کمیته فنی استانداردسازی اروپا (CEN) CEN/TC 172، خمیر، کاغذ و تخته ، با همکاری کمیته فنی ISO/TC 6، کاغذ، تخته و خمیر کاغذ ، کمیته فرعی SC 2، روش‌های تست و کیفیت تهیه شده است. مشخصات کاغذ و مقوا ، مطابق با موافقتنامه همکاری فنی بین ISO و CEN (توافقنامه وین). این ویرایش سوم لغو و جایگزین ویرایش دوم ( ISO 12625-1:2011 ) می شود که از نظر فنی بازنگری شده است.

تغییر تعداد اصطلاحات به مواردی که مستقیماً به بافت مربوط می شود. – نمایه الفبایی به دلیل ادغام و اضافه شدن “گروه های اصطلاحی” بازسازی شده است. – به روز رسانی های تحریریه لیستی از تمام قطعات سری ISO 12625 را می توانید در وب سایت ISO پیدا کنید. هر گونه بازخورد یا سؤال در مورد این سند باید به سازمان استاندارد ملی کاربر ارسال شود.

معرفی این سند اصطلاحاتی را برای تعیین خواص فیزیکی دستمال کاغذی تولید شده با استفاده از تکنیک‌های کرپ یا بدون خزش تعریف می‌کند و شامل محصولات ساخته شده با ترکیبی از این فرآیندهای بافت‌ سازی می‌شود. محصولات دستمال کاغذی بازار مهم و رو به رشدی را برای محصولات بهداشتی و صنعتی یکبار مصرف یکبار مصرف تشکیل می دهند. طیف فعلی این محصولات آشنا شامل دستمال توالت، دستمال کاغذی صورت، حوله آشپزخانه/خانگی، حوله دستی، دستمال، دستمال سفره، حصیر، دستمال مرطوب صنعتی، سایر دستمال کاغذی های جاذب و محصولات درمان شده با لوسیون است.

فن آوری تولید دستمال کاغذی تکامل یافته و از فناوری کاغذ “معمولی” فاصله گرفته است به طوری که واژه نامه جدیدی ضروری شده است. هدف این سند ایجاد درک مشترک از اصطلاحات مختلف بافت‌ سازی بین تولیدکنندگان بافت، مبدل‌های بافت و مشتریان بافت و تسهیل هماهنگی روش‌های آزمایش است. هر اصطلاح فهرست شده به اختصار تعریف شده است و در جایی که تصور می شد مفید باشد، یک مثال آورده شده است.

هنگام تدوین این سند، انگلیسی به عنوان زبان اصلی انتخاب شد. سپس بیان شد که برخی از عبارات را نمی توان به زبان دیگری ترجمه کرد. برای آن موارد از عبارت انگلیسی استفاده می شود. 1 دامنه این سند اصول کلی را برای استفاده از اصطلاحات در کل زمینه کاری دستمال کاغذی و محصولات دستمال کاغذی ایجاد می کند.

بیشترین تولیدات دستمال کاغذی مربوط به کدام استان ها است

بیشترین تولیدات دستمال کاغذی مربوط به کدام استان ها است

کارخانجات تولید دستمال کاغذی در سراسر ایران پخش شده اند بیشتر کارنجات در استان خراسان رضوی، استان تهران، استان قم، استان البرز می باشد.با توجه به اینکه میانگین مصرف جهانی برای هر نفر در سال به 55 کیلوگرم می رسد، انتظار می رود بازار جهانی دستمال کاغذی با CAGR 6.45 درصد طی سال های 2021 تا 2026 رشد کند. بر اساس RISI، پیش بینی می شود که تولید دستمال کاغذی در سطح جهان از 44 میلیون تن فراتر رود. 2021، افزایش بیش از 14 میلیون تن نسبت به سال 2010. پیشرفت در فناوری تولید بافت و استفاده کارآمد از مواد خام، طراحی محصولات دستمال کاغذی و نحوه توزیع آنها را بهبود می بخشد.

رشد صنعت دستمال کاغذی از منطقه ای به منطقه دیگر به دلیل عوامل مختلفی مانند در دسترس بودن مواد اولیه، اثرات زیست محیطی، سطح درآمد، رفتار مصرف کننده و غیره متغیر است. انتظار می رود آسیا و اقیانوسیه به دلیل افزایش درآمدهای قابل تصرف، بهبود استانداردهای زندگی، صنعتی شدن سریع و جهانی شدن در اقتصادهای نوظهور مانند چین، ژاپن و هند، بالاترین نرخ رشد را در طول سال پیش بینی شده شاهد باشد.

انتظار می‌رود شکوفایی صنعت گردشگری و مهمان‌نوازی و افزایش جمعیت طبقه کارگر در سطح جهان همراه با آگاهی روزافزون مصرف‌ کنندگان مرتبط با سلامت و بهداشت، بازار جهانی دستمال کاغذی را هدایت کند. رشد بازار دستمال کاغذی وابسته به صنعت خمیر کاغذ می تواند با افزایش نگرانی های زیست محیطی مانند جنگل زدایی و گرم شدن زمین با قطع درختان با سرعت سریع، مانع رشد بازار شود. کووید-19 تقاضا برای دستمال کاغذی را افزایش داده است و افرادی که به دلیل شیوع ویروس روی خود بهداشتی تمرکز می کنند و ترجیح می دهند محصولات را برای خود حمل کنند و همچنین افرادی که شروع به ذخیره سازی مواد کرده اند با تقریباً تمام جهان که در قرنطینه قرار گرفته اند، افزایش یافته است. باعث فروش در بازار شده است.

کدام نوع دستمال کاغذی سهم بیشتری از تولیدات را به خود اختصاص داده

کدام نوع دستمال کاغذی سهم بیشتری از تولیدات را به خود اختصاص داده دستمال کاغذی مستطیلی از پارچه است که روی میز برای پاک کردن دهان و انگشتان هنگام غذا خوردن استفاده می شود. معمولا کوچک و تا خورده است، گاهی اوقات در طرح ها و اشکال پیچیده است. پیش‌بینی می‌شود که بازار دستمال‌ها و دستمال‌های کاغذی در دوره پیش‌بینی ۲۰۲۱ تا ۲۰۲۶ با نرخ قابل‌ توجهی افزایش پیدا کند. در سال ۲۰۲۱، بازار با نرخ ثابتی در حال رشد بود و با افزایش اتخاذ استراتژی‌ها توسط بازیگران کلیدی، انتظار می‌رود بازار رشد کند.

در افق پیش بینی شده افزایش یابد. استراتژی توسعه بازار جهانی دستمال کاغذی و دستمال کاغذی قبل و بعد از کووید-19، توسط تجزیه و تحلیل استراتژی شرکت، چشم انداز، نوع، کاربرد، و 20 کشور پیشرو، پتانسیل صنعت جهانی دستمال و دستمال کاغذی را پوشش داده و تجزیه و تحلیل می کند و اطلاعات آماری در مورد پویایی بازار ارائه می کند. عوامل رشد، چالش های عمده، تجزیه و تحلیل PEST و تحلیل استراتژی ورود به بازار، فرصت ها و پیش بینی ها. بزرگترین نکته برجسته این گزارش ارائه یک تحلیل استراتژیک از تأثیر COVID-19 به شرکت های صنعت است.

دستمال کاغذی برای هر خانه ای، صرف نظر از اندازه، ضروری است. می توانید از آنها برای تمیز کردن نشت و پاک کردن آشغال های غذا استفاده کنید. آنها همچنین به اندازه کافی مفید و ارزان هستند تا برای اهداف تمیز کردن منظم در دسترس باشند. اما همانطور که هر کسی که تا به حال برای دستمال کاغذی خرید کرده است می داند، انواع و مارک های مختلفی وجود دارد. برخی از آن‌ها در هر رول ارزان‌تر از بقیه هستند، اما با در نظر گرفتن مقدار ورقه‌ای که در هر بسته دریافت می‌کنید، گران‌تر هستند. پس بهترین گزینه چیست؟ در این مقاله برخی از ارزان‌ترین گزینه‌های موجود در بازار را بررسی می‌کنیم که در هزینه شما صرفه‌جویی می‌کنند و در عین حال نتایج باکیفیتی ارائه می‌کنند

بزرگترین کارخانه تولید دستمال کاغذی جعبه ای

بزرگترین کارخانه تولید دستمال کاغذی جعبه ای صدها کارخانه تولید دستمال کاغذی در ایران فعالیت دارند که تعداد انگشت شماری به صورت گسترده و برند مطرح می باشند. این شرکت ها مانند گلریز که دستمال کاغذی 100 برگ گلریز گلدار، دستمال کاغذی جعبه ای 300 برگ و دستمال کاغذی طرح برگ طلایی را تولید می کنند. و گارخانه بزرگ تولید کننده دستمال کاغذی جعبه ای عبارتند از : شرکت کاغذی سیتوکلنکس، کارخانه گل آذین خیام، کارخانه محصولات کاغذی لطیف ، کارخانه نیلو پاک مهر، کارخانه اژه فام، کارخانه آویسا پلاست سبز یکتا، شرکت نسترن فریدونشهر، شرکت آترین شرکت مروارید پنبه ریز می باشند.

 

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما