خرید عمده دستمال کاغذی اقتصادی تنو با ارزانترین قیمت

دستمال کاغذی اقتصادی تنو از جمله ملزومات در بسیاری از محیط‌ های خانگی، رستوران ها، داخل خودرو و غیره می باشد، کیفیت این محصول در حد بسیار بالایی بوده و با استفاده از متریال بخصوصی چون خمیر کاغذ غیر بازیافتی و با کیفیت مرغوب اقدام به تولید آن شده است، خرید عمده دستمال اقتصادی تنو با ارزان ترین قیمت توسط این مجموعه در سراسر کشور به صورت اینترنتی انجام می پذیرد.

خرید عمده دستمال کاغذی اقتصادی تنو با ارزانترین قیمت

آشنایی با فرایند تولید دستمال کاغذی حوله ای

آشنایی با فرایند تولید دستمال کاغذی حوله ای

  1. اولین مرحله در تولید دستمال کاغذی حوله ای، تولید محصول از مواد اولیه دستمال کاغذی می باشد، خمیر کاغذی و پودر لینگن و چسب مخصوص از جمله مواد اولیه دستمال کاغذی می باشند؛ خمیر کاغذی که جز اساسی در فرایند تولید دستمال کاغذی است، این مواد باید از نوع مرغوب و غیر بازیافتی باشند، این بدان معنی است که از چوب مخصوص برای بار اول باید در تولید خمیر کاغذ استفاده شود.
  2. دومین مرحله، میکس سه ماده اولیه می باشد، پودر لینگن که دوام و عدم پارگی زود هنگام دستمال کاغذی را بالا می برد، در این مرحله خمیر کاغذ و چسب مخصوص با یک دیگر مخلوط می شوند.
  3. سومین مرحله تولید ورقه های مرطوب از چند لایه دستمال کاغذی می باشد که در این مرحله می توان طرح های برجسته ای را بر روی آن ها نیز ایجاد کرد.
  4. مرحله‌ی نهایی خشک کردن دستمال کاغذی ها و برش در اندازه های مختلف و بسته بندی آن توسط دستگاه های تمام اتوماتیک می باشد، باید خاطر نشان کرد که استفاده از دستگاه های اتوماتیک و عدم دخالت دست از جمله ویژگی های منحصر به فرد و قابل تامل است که سبب می شود محصول در شرایطی بهداشتی و استریل تولید شود، زیرا دستمال کاغذی از جمله محصولاتی است که باید کاملا بهداشتی تولید شود.

مرجع پخش دستمال کاغذی اقتصادی تنو در ایران

مرجع پخش دستمال کاغذی اقتصادی تنو در ایران این مرکز یکی از مراکز معتبر و مرجع پخش دستمال کاغذی اقتصادی تنو در ایران می باشد، که علاوه بر ارسال محصولات خود به نقاط مختلف ایران، یکی از صادر کنندگان برتر محصولات بهداشتی مانند دستمال کاغذی به کشور های همسایه نیز می باشد.

همان طور که می دانید ” تنو” و “پنبه ریز” برند های معتبر و شناخته شده در تولید انواع دستمال کاغذی در انواع گوناگون صد برگ، دویست برگ، دستمال کاغذی هتلی، دستمال کاغذی توالت دولایه، سه لایه و معطر با بهترین کیفیت می باشد؛ این مجموعه سعی دارد انواع دستمال کاغذی را با قیمت بسیار مناسب در سراسر کشور عرضه نماید.

در نظر داشته باشید شما می توانید با ثبت سفارش انواع دستمال کاغذی اقتصادی نه تنها در هزینه و زمان خود صرفه جویی کنید، بلکه از کیفیت بسیار بالای محصول سفارش شده خود نیز اطمینان خاطر داشته باشید.

7

  1. دستمال کاغذی های تنو از با کیفیت ترین دستمال کاغذی موجود در بازار هست. ما چندین ساله از این محصولات استفاده می کنیم.

  2. با سلام و وقت بخير
    من از اين سايت خريد كردم و از خريدم بسيار راضي بودم . اگر خرید حضوری هم دارید لطفا رهنمایی بفرمایید.

  3. سلام لطفا مطالب و جزئیات بیشتری در سایت خود از قیمت و شاخصه ی انتخاب محصول درجه یک قرار دهید.

  4. درود و خسته نباشید ممنون بابت مطالب کامل و درجه یکی که راجع به این محصول بهداشتی ارائه دادید به دوستان و آشنایان عزیز و گرامی پیشنهاد میکنم سایر مقالات را مطالعه کنند، خودم از این سایت خرید کردم و راضی بودم کارشون حرفه ای و دقیق هستش و قیمت های خیلی خوبی دارن

  5. دستمال کاغذی تنو واقعا لطیف هست با قدرت جذب بالا.بسته بندی متنوع هم برای همه سلیقه ها داره.

  6. سلام، وقت بخیر و خداقوت.
    بسیار سپاسگزارم بابت توضیحات مفیدی که درباره فرآیند تولید دستمال کاغذی حوله ای اراٸه کردید.
    تشکر از مجموعه زیباراد جهت فروش عمده دستمال کاغذی اقتصادی تنو که لطافت و جذب بالایی دارد با قیمت عالی.
    خرید از این سایت رو به همه هموطنان گرامی توصیه میکنم.

  7. درصورت عدم رضایت از محصول امکان مرجوع کردن هم وجود داره؟ و یا تعویض انجام میدین؟

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما