خرید عمده دستمال کاغذی جیبی

خرید عمده دستمال کاغذی جیبی مطابق با استانداردهای بهداشت و سلامت تولید می شود و دارای بهترین قدرت جذب می باشد.

دستمال کاغذی جیبی

خرید عمده دستمال کاغذی جیبی

دستمال کاغذی جیبی محصولی ممتاز و استاندارد است که در خطوط صنعتی پیشرفته با استفاده از بهترین متریال تولید می شود و حائز تمامی الزامات خاص و استاندارد بهداشتی تولید دستمال جیبی است.

این دستمال کاغذی جیبی که در طیف وسیعی از حیث وزنی و سایز تولید می شود از ملزومات کاربردی برای مردم است که علاوه بر کمک به حفظ بهداشت محیط، سلامت مردم را نشمین می کند و از ابتلای نوزاد و کودک به بیماری های پوستی جلوگیری می نماید.

دستمال کاغذی جیبی درجه یک شیکاراد در عین داشتن کیفیت بالا و عدم ایجاد مشکلات پوستی در کودکان، دارای وزن بسیار سبکی است و موجب کثیف شدن کودک شما بعد از غذا خوردن نمی شود.

مشخصات دستمال کاغذی جیبی

خرید عمده دستمال کاغذی جیبی

 

در بررسی مشخصات دستمال کاغذی جیبی می توانیم فاکتورهای فنی زیادی را عنوان نماییم که برخی از مهم ترین آن ها را بیان می کنیم:

این محصول با فناوری روز دنیا، همسو با تمامی مولفه های بهداشتی و ایمنی تولید می شود و دارای بالاترین امتیاز از حیث بهداشتی است.

عنوان توضیحات
انواع جیبی، توالت، رولی، جعبه ای
جنس با کیفیت بالا
مشخصات دارای قدرت جذب بالا
رنگ سفید

با استفاده از بهترین ترکیبات و مواد اولیه تولید می شود که علاوه بر عملکرد عالی، از بروز مشکلات کثیفی دور دهان کودک شما پیشگیری می نماید.

دارای قدرت جذب بالایی است و به خوبی می تواند تمامی دست یا صورت شما را خشک کند.

دستمال کاغذی در بسته بندی های مختلف در برای مکان های مختلف تولید می شود، مانند:

  • دستمال کاغذی جعبه ای: برای خانه یا محل کار.
  • دستمال تولت: برای دستشویی.
  • دستمال حوله ای: برای بهتر خشک شدن دست و صورت.
  • دستمال کاغذی جیبی: برای همراه داشتن دستمال کاغذی از دستمال جیبی استفاده می نمایند.

خرید دستمال کاغذی جیبی

خرید عمده دستمال کاغذی جیبی

برای خرید عمده دستمال کاغذی جیبی ضروری است در ابتدا نشان و آرم تجاری اختصاصی شرکت و نوع و رنگ بسته بندی را چک کنید تا از اصالت و کیفیت محصول اطمینان خاطر پیدا کنید.

فاکتور بعدی برای خرید محصولی مطمئن، بررسی نشان استاندارد، صادر کننده مجوز ساخت دستمال و شماره پروانه ساخت است که همگی نشانگر بهداشتی بودن و سلامت کامل محصول هستند.

در کنار این موارد دستمال کاغذی باید از لحاظ ویژگی هایی فنی مانند نوع بسته بندی، اندازه دستمال، تعداد محصول در جعبه و کیفیت نوع دستمال نیز مورد بررسی قرار گیرد تا محصولی سالم خریداری شود.

قیمت دستمال کاغذی جیبی + خرید و فروش

خرید عمده دستمال کاغذی جیبی

قیمت دستمال کاغذی جیبی عمده با توجه به مشخصات آن مانند تعداد محصول در بسته، سایز و وزن متغیر است و این محصول با توجه به این فاکتورها در بازه های قیمتی مختلفی نرخ گذاری می شود.

در حال حاضر دستمال کاغذی جیبی در بازه قیمتی 15 تا 30 هزار تومان بر اساس تعداد دستمال در بسته عرضه می شود که می توان با خرید در حجم بالا، قیمت های بهتری را تجربه نمود.

از آنجا که قیمت انواع دستمال کاغذی به دلیل نوسانات قیمت مواد اولیه متغیر است، بهتر است پیش از خرید لیست قیمت را دریافت کنید، برای این منظور می توانید با کارشناسان فروش ما ارتباط تلفنی برقرار نموده و اطلاعات مورد نیاز خود را دریافت کنید.

پاسخ به ۲ سوال درباره دستمال کاغذی جیبی عمده

خرید عمده دستمال کاغذی جیبی

۱: هنگام خرید عمده دستمال کاغذی جیبی باید چه نکاتی را رعایت کرد؟

دستمال کاغذی جیبی محصولی مطمئن، بررسی نشان استاندارد، صادر کننده مجوز ساخت دستمال و شماره پروانه ساخت است که نشانگر بهداشتی بودن و سلامت کامل محصول هستند.

۲: مشخصات دستمال کاغذی جیبی چیست؟

دستمال کاغذی جیبی دارای قدرت جذب بالایی است و به خوبی می تواند دست و صورت شمارا خشک کند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما